Hierzoquote:Op zondag 3 oktober 2004 20:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Dit zal vast aan mijn pc-leek-zijn liggen hoor, maar ik krijg telkens een foutmelding als ik de nederlandse versie erop wil zetten, en de patch wil ook al niet lukken. Weet iemand wat ik fout doe?
En dat smiley probleem heb ik trouwens ook, sommigen doen het wel anderen niet.
dan is ie nogsteeds hetzelfdequote:Op zondag 3 oktober 2004 19:57 schreef veldmuis het volgende:
[..]
idd niet echt helder.
kbedoelde smiley [enter]
smiley [enter]
zeg maar.
en hij's nog leuk ookquote:Op zondag 3 oktober 2004 21:06 schreef Omkron het volgende:
en deze versie is gewoon serieus he..
Owkee dan, dat klinkt wel als een goede verbetering.quote:Op zondag 3 oktober 2004 19:05 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
ja, en als je een gesprek opstart met iemand zie je daar boven ook nog een stukje van het gesprek wat je daarvoor met cie gene had, ookal was het op een oudere versie van MSN
quote:Op zondag 3 oktober 2004 13:09 schreef Mr_Knoxville het volgende:
sommige mensen zullen het nooit begrijpen, denk je nou echt dat iemand op zo'n reactie zit te wachten...?
Bedankt!quote:Op zondag 3 oktober 2004 22:42 schreef DiLDoG_ het volgende:
Trillian O//
Kijk eens goed naar de de TTquote:Op zondag 3 oktober 2004 22:42 schreef DiLDoG_ het volgende:
Trillian O//
al die geluidjes, tyfusveel opties, slechte vertalingen.quote:Op maandag 4 oktober 2004 09:58 schreef Omkron het volgende:
eh... icq heeft nog nooit vol met onzin gezeten.. dus ik weet niet hoe je daar bij komt..?
Ik heb WinICQ zelf nooit gebruikt, ik ken alleen Licq en BitlBee. (Bekender in de *nix wereld) Maar wat ik van anderen begrepen heb is dat WinICQ best wel veel geheugen at voor een chatprogrammaatje. En als ik dan die typmachine geluiden hoor als iemand zit te ICQ'en vraag ik me ook af of dat nuttig is...quote:Op maandag 4 oktober 2004 09:58 schreef Omkron het volgende:
eh... icq heeft nog nooit vol met onzin gezeten.. dus ik weet niet hoe je daar bij komt..?
Msn sluiten, en de exe file aanwijzen met die 3 puntjes wat naast die witte regel staanquote:Op maandag 4 oktober 2004 11:23 schreef Rikku het volgende:
De nieuwe msn is echt super! Alleen werkt die banner-remover niet bij mij
Weet iemand hoe en wat?!
quote:Op maandag 4 oktober 2004 12:04 schreef ApC_IcE het volgende:
ik heb em 3uur gehad... werd er gek van ... al die troep..
ik heb nu weer 6.2 al is het alleen al die shit emoticons in je namen lijst...
quote:Op maandag 4 oktober 2004 14:09 schreef cygnusx het volgende:
Al weer zoonbeetje toe aan het volgende deeltje... : Het Grote MSN 7 Topic #2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |