Dat "laatste-ingevoerde-smiley" scherm is ook oz handigquote:Op zondag 3 oktober 2004 12:35 schreef RaymanNL het volgende:
wat een fouten zeg, stel ik een bepaalde code in als emoticon tpye ik die in komt er een ander plaatje
weet je ook hoe je die irri banner wegkrijgt ?quote:Op zondag 3 oktober 2004 12:35 schreef veldmuis het volgende:
If you want to remove your tabs from MSN Messenger 7 Beta:
# Hit start -> run -> regedit
# Look for the section HKEY_CURRENT_USER \ Software \ Microsoft \ MSNMessenger \ PerPassportSettings
# Open all the sections consisting out of a number combination.
# Select the DWORD DisableTabs (if not present, create it)
# Change its value to 1
# Repeat this step at all number combinations
# Close and restart MSN Messenger
Dat kan je uitzetten.quote:Op zondag 3 oktober 2004 12:41 schreef moussy het volgende:
Als je je achtergrond veranderd tijdens een gesprek deelt hij hem meteen met je gesprekspartner![]()
http://forum.mess.be/index.php?act=Attach&type=post&id=141quote:Op zondag 3 oktober 2004 12:42 schreef Jump het volgende:
[..]
weet je ook hoe je die irri banner wegkrijgt ?
Yup.quote:Op zondag 3 oktober 2004 12:42 schreef Jump het volgende:
[..]
weet je ook hoe je die irri banner wegkrijgt ?
quote:Op zondag 3 oktober 2004 12:43 schreef tonks het volgende:
[..]
http://forum.mess.be/index.php?act=Attach&type=post&id=141
al in orde, die links van tonks werkte goedquote:Op zondag 3 oktober 2004 12:45 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Yup.
Maar als ik de site hier ga posten is-ie nog doder, nu al timeouts. Zodra ik m heb zal ik kijken of ik een mirrortje kan regelen
Om ff te spelen is't leuk.quote:Op zondag 3 oktober 2004 12:50 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
Is het nou een aanrader om te downen of niet? aan de reacties te zien niet!
Valt me weer meequote:You may not send a Nudge that often.
You may not send a Nudge that often.
Check je mailquote:Op zondag 3 oktober 2004 12:58 schreef yvonne het volgende:
Sherman?
Wil je me de FOK!smileys mailen?
yvonne@fok.nl
weet ik, ik kan de orginele emticons oojk niet verwijderenquote:Op zondag 3 oktober 2004 12:55 schreef SHERMAN het volgende:
Ik heb nooit gezegd dat het goed werkte he
Je kan ze verwijderen uit het lijstje zelf, door de kiezen voor unpin. Helemaal uit msn verwijderen kan volgens mij nietquote:Op zondag 3 oktober 2004 13:00 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
weet ik, ik kan de orginele emticons oojk niet verwijderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |