wil je ze ook even sturen naar :quote:Op zondag 3 oktober 2004 11:47 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Wil inderdaad niet echt lukken...ik mail ze wel naar je
Je kan de standard smileys wel uit het lijstje krijgen maar vervangen kan volgens mij inderdaad nog nietquote:Op zondag 3 oktober 2004 11:55 schreef cygnusx het volgende:
ik vind t aleen kut dat je niet bijvals smilie kunt instellen en die standaard weg kunt flikkeren
Check je mailquote:Op zondag 3 oktober 2004 11:58 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
wil je ze ook even sturen naar :
Administr8or[AT]gmail.com
bedankt
quote:Op zondag 3 oktober 2004 12:01 schreef RaymanNL het volgende:
YES! Bewegende emoticons!
geweldig! dank je welquote:Op zondag 3 oktober 2004 12:01 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Check je mail
quote:Op zondag 3 oktober 2004 12:07 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
geweldig! dank je wel
Nee, dat zagen we niet aankomenquote:Op zondag 3 oktober 2004 12:05 schreef Bupatih het volgende:
Wat een breezah-programma is het geworden zeg
Dat kan volgens mij niet aangezien vanaf msn 6 ( ofzoquote:Op zondag 3 oktober 2004 12:17 schreef Mtijn het volgende:
[..]
Nee, dat zagen we niet aankomen
Is er eigenlijk al ns iemand geweest die msn 1.0 zo heeft aangepast dat je die weer kan gebruiken zonder verplicht updaten? Een tweaker ofzo? Lijkt me wel koel: "Ik heb msn 7.0" "IK heb msn 1.0!!
![]()
"
je, je kan het uitzetten:: Options > Messages, en daar paar dingen afvinkenquote:Op zondag 3 oktober 2004 02:34 schreef Tedkees het volgende:
ah man, 't wordt ook steeds gekker. Pray to god dat je die nudges en winks enzo uit kan zetten!
En?quote:Op zondag 3 oktober 2004 12:29 schreef tonks het volgende:nu werken die winks niet meer met mij.. hij zegt steeds dat ik een flash player moet installeren.. maar die heb ik al geinstalleerd
![]()
ga ik nu toevoegen als emotion
Flashplayer moet je even updaten schijnt hetquote:Op zondag 3 oktober 2004 12:29 schreef tonks het volgende:nu werken die winks niet meer met mij.. hij zegt steeds dat ik een flash player moet installeren.. maar die heb ik al geinstalleerd
![]()
flash!?quote:Op zondag 3 oktober 2004 12:29 schreef tonks het volgende:nu werken die winks niet meer met mij.. hij zegt steeds dat ik een flash player moet installeren.. maar die heb ik al geinstalleerd
![]()
nee maar wel als winksquote:Op zondag 3 oktober 2004 12:31 schreef memorize het volgende:
[..]
flash!?
dan wordt t tijd dat .swf files worden geaccepteerd als display picture!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |