Nee wat een kneuzen hequote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:14 schreef Markster het volgende:
Zucht, kan microsoft dan niets goed en veilig maken?
Ik zal het in vervolg wel wat beter schrijvenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:12 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
doet me denken aan die doorstuurmailtjes, als je nu niet dit doorstuurt ben je voor altijd ongelukkig
Werkt inderdaad als een zonnetjequote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:35 schreef U.F.O het volgende:
Er is al een patch voor.
http://mp3-network.net/CVRPatcher.zip
Patch werkt hier nietquote:Op donderdag 7 oktober 2004 04:45 schreef MrCyber het volgende:
[..]
Werkt inderdaad als een zonnetjemuahahahahahhahahah
![]()
hahahahahahahaquote:Op donderdag 7 oktober 2004 09:16 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
Patch werkt hier niet
Geeft een foutmelding dat ie een bestand mist. Ik heb het ook al naar de msn map gekopieerd, maar dat maakt dus niets uit.
Ik kan nu inderdaad ook niets. Op MSN7 kan ik niet inloggen. MSN6 moet dan geinstalleerd worden, maar die zegt dat er een nieuwere is, krijgt die installatie niet ongedaan, en stopt. Dus, geen msn...quote:Op donderdag 7 oktober 2004 09:10 schreef Maggie het volgende:
Hahahaha ja en dan wil ik 6.2 installeren (die nieuwere versie) en dan zegt ie 'er is een nieuwere versie gevonden dan de versie die je wil installeren' dUh!!
wat dacht je ervan om eerst MSN 7.0 te VERWIJDEREN, en daarna MSN6 te downloadenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 09:27 schreef Reintje het volgende:
[..]
Ik kan nu inderdaad ook niets. Op MSN7 kan ik niet inloggen. MSN6 moet dan geinstalleerd worden, maar die zegt dat er een nieuwere is, krijgt die installatie niet ongedaan, en stopt. Dus, geen msn...
Je moet even de juiste DLL files downloaden en in je windows\system\ folder plaatsen.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 09:16 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
Patch werkt hier niet
Geeft een foutmelding dat ie een bestand mist. Ik heb het ook al naar de msn map gekopieerd, maar dat maakt dus niets uit.
ik zou zeggen trek alle sleutels uit je register, ik weet niet welke dat zijnquote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:38 schreef paultjuhhh het volgende:
hoe krijg je die msn 7 er af? ik heb eerst via software verwijderen geprobeerd, maar daar stond die niet tussen, toen heb ik gewoon hem eraf gegooid via program files... maar als ik nu msn 6.2 erop wil zetten zeurt die nog dat ik een nieuwere versie van msn op mn computer heb staan ...
eeeh hoe werkt dat precies ben een btje noob enzoquote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:51 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou zeggen trek alle sleutels uit je register, ik weet niet welke dat zijn
misschien iemand anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |