quote:Wat heeft de crew daar mee te maken? Het verplaatsen van een topic is altijd een persoonlijke keuze van één moderator. Je kan moeilijk verlangen dat voor ieder wissewasje de hele crew zijn fiat moet geven.
Op donderdag 06 september 2001 12:28 schreef Juup© het volgende:[..]
Tja.
De zogenaamde "crew" van Fok! meet met twee maten.
Het woordje zogenaamd in zogenaamde "crew" bevalt me overigens minder.
quote:voornaam: Youssef..Hmm, k geloof niet dat jij geheel onbevooroordeeld bent..
Op woensdag 05 september 2001 22:59 schreef KomMaar het volgende:[..]
Volgens mij heb jij nog nooit een gun in je handen gehad met je slap gelul van je, jij bent pas vies een tuigje!!
Ze zitten gelukkig hoog op een ladder, en het groeien van hoogbegaafden zal fors toenemen.
Zoals mn Marokkaanse vriend,pas 25 en heeft al 43 Hollandse ingenieurs onderzich, probeer jij dat eens maar jongen.
quote:Niet generaliseren alsjeblieft.
Op donderdag 06 september 2001 12:28 schreef Juup© het volgende:[..]
Tja.
De zogenaamde "crew" van Fok! meet met twee maten.
quote:Ja jij ook
Op donderdag 06 september 2001 13:38 schreef yvonne het volgende:[..]
Niet generaliseren alsjeblieft.
quote:
Op donderdag 06 september 2001 13:46 schreef yvonne het volgende:
Je schat me intelligenter in, ik kan wel meeten .
Het gaat gewoon om een groep individuen die hard aangepakt moet worden. En misschien moet de aanpak anders zijn omdat ze een andere cultuur hebben. Tuurlijk, er zijn zat "toffe" Marrokanen, maar als ik een groepje Marrokanen op straat zie, loop ik er liever met een boogje omheen. Waarom? Omdat ze me vaak genoeg lastig hebben gevallen. En dan ben ik zeker te schijterig en een laffe Hollander omdat ik er omheen loop? Nee, ik ben realistisch.
Het is gewoon een feit dat deze groep marokanen (expliciet DEZE groep dus... niet alle "noord-afrikanen" dus) een probleem zijn in Slotervaart. Je kan dan wel gaan roepen dat Nederlanders ook crimineel zijn, maar dat is geen excuus. Deze groep moet gewoon aangepakt worden, want ze verpesten het ook voor de Marrokanen die wel fatsoenlijk zijn. Want door deze lui moet ik steeds meer moeite doen om niet alle Marrokanen over 1 kam te scheren.
Nou ja, over 1 kam scheren zit in ieder zijn aard trouwens. Als ik zeg dat ik half Braziliaan ben, dan denkt iedereen dat ik goed samba kan dansen en goed kan voetballen. Alleen mag dat dan natuurlijk wel gezegd worden. Terwijl ik me toch beledigd voel... Ik kan namelijk helemaal niet voetballen
quote:Bij die nederlanders die jij hier vermeldt, zitten er ook een stel met Marokkaanse of Turkse of whatever (voor)ouders.
Op woensdag 05 september 2001 21:28 schreef F1-2001 het volgende:[..]
Dat is jouw menig. Maar als je de statistieken bekijkt zal ook blijken dat de meeste verkrachters nederlanders zijn. Ook relatief gezien.
En trouwens verkrachters kicken vaak op de macht die ze hebben als ze een vrouw verkrachten , vind ik nogal pervers. Waarom gaan ze niet een potje monopolie spelen????
Want juist de moslims kicken op macht over vrouwen.
Als ze jong zijn verkrachten ze blanke, niet-moslim meisjes. En als ze oud zijn trouwen ze met een moslima van een jaar of 15. Ach ja, allemaal heel gewoon.
En velen hier klagen erover dat vooral de Nederlanders, de pedofielen zijn. Maar ik vind een moslim van 40 jaar, die zijn leuter in zijn 15-jarige vrouwtje steekt net zo goed een pedofiel.
Ja hoor, het is hun cultuur! Blablabla. Blijf dan in je eigen land, waar zoiets wel mag. Hier mag dat niet.
En ook niet meisjes betasten in het zwembad, omdat ze volgens dat geloof hoeren zijn, aangezien ze hun hoofd, armen en benen niet bedekt hebben.
Is het omdat ze nog een beeld hebben van Marokko van hoe het was toen ze daar weggingen, en dat ze daar proberen aan vast te houden?
Is het omdat het merendeel van de Marokkanen hier oorspronkelijk van die slecht opgeleide berbers zijn en niet de beter opgeleide stads bewoners?
Weet iemand dit?
[Dit bericht is gewijzigd door BigWillyDerSuperSpender op 06-09-2001 16:02]
wie komt er vaak in utrecht?? kennen jullie de sterrenwijk??
wat vinden jullie eik daarvan??
Spuugzat
ben ik dat multiculturele gedoogbeleid waarin iedereen die ook maar iets met de marrokaanse of welke buitenlandse nationaliteit dan ook te maken heeft een vrijbrief krijgt om alles maar te kunnen flikken hier.
TUURLIJK zijn er ook een hoop buitenlandse mensen die zich wel weten te gedragen maar die groep is en blijft in de minderheid en heeft ZWAAR te leiden onder haar landgenoten.
Wanneer zien ze in Denhaag nou eens in dat we het niet meer pikken op deze manier ?
[Dit bericht is gewijzigd door Raaf op 06-09-2001 16:30]
quote:Hier kan ik het niet anders dan helemaal mee eens zijn
Op donderdag 06 september 2001 16:27 schreef Raaf het volgende:
Dit geval staat natuurlijk niet op zichzelf maar is slechts een uit de vele incidenten met Marrokanen.
De nederlandse regering houd al jaren bewust zijn oren en ogen dicht en buigt zich liever over nog idiotere kwesties als "compensatie voor de 4e generatie van nazaten uit de slavenperiode".Spuugzat
ben ik dat multiculturele gedoogbeleid waarin iedereen die ook maar iets met de marrokaanse of welke buitenlandse nationaliteit dan ook te maken heeft een vrijbrief krijgt om alles maar te kunnen doen hier
Dit hele zooitje Haagse Dromers word aangestuurd en opgejut door links denkende clubjes die zich nog nooit in een volksbuurt hebben opgehouden,enkel in kapitale villas (Ik noem een Paul Rosenmuller)
TUURLIJK zijn er ook een hoop buitenlandse mensen die zich wel weten te gedragen maar die groep is en blijft in de minderheid en heeft ZWAAR te leiden onder haar landgenoten.
Wanneer zien ze in Denhaag nou eens in dat we het niet meer pikken op deze manier ?
En ja, ik ken Sterrenwijk
En het Centrum
En Lombok
En Kananeneiland
en..en..en..*sught*
quote:Hear hear. Amen.
Op donderdag 06 september 2001 16:27 schreef Raaf het volgende:Spuugzat
ben ik dat multiculturele gedoogbeleid
quote:In het verhaal van Gia zit wel een kern van waarheid. En de waarheid is niet altijd zo leuk als je zou wensen.
Op donderdag 06 september 2001 16:01 schreef yvonne het volgende:
Nu hoop ik echt heel erg dat Gia dit als pure ironie post
quote:ken je ook het St. BonifatiusCollege??
Op donderdag 06 september 2001 16:30 schreef Vivi het volgende:[..]
En ja, ik ken Sterrenwijk
En het Centrum
En Lombok
En Kananeneiland
en..en..en..*sught*
quote:gelukkig zijn alle blanke nederlandse jongens beleefd en netjes opgevoed en van een hele goede komaf, dat scheelt een hoop en geeft me weer een groter vertrouwen in de mensheid
Op donderdag 06 september 2001 17:02 schreef R@b het volgende:[..]
In het verhaal van Gia zit wel een kern van waarheid. En de waarheid is niet altijd zo leuk als je zou wensen.
quote:Volgens mij beweert hier niemand dat. Feit is dat er relatief gezien nogal veel problemen met Marokkaanse jongeren zijn. Dan kan je wel zeggen dat sommige Nederlanders ook geen frisse jongens zijn, maar lost dat het probleem dan op? Met andere woorden: Als iemand een topic opent over verveldende Hollanders rond het voetbal, ga jij dan in zo'n topic zeggen: gelukkig zijn alle Marokkanen lieve jongetjes?????
Op donderdag 06 september 2001 18:00 schreef yvonne het volgende:[..]
gelukkig zijn alle blanke nederlandse jongens beleefd en netjes opgevoed en van een hele goede komaf, dat scheelt een hoop en geeft me weer een groter vertrouwen in de mensheid
quote:R@b ik ben er onderhand toe geneigd ja
Op donderdag 06 september 2001 18:34 schreef R@b het volgende:[..]
Volgens mij beweert hier niemand dat. Feit is dat er relatief gezien nogal veel problemen met Marokkaanse jongeren zijn. Dan kan je wel zeggen dat sommige Nederlanders ook geen frisse jongens zijn, maar lost dat het probleem dan op? Met andere woorden: Als iemand een topic opent over verveldende Hollanders rond het voetbal, ga jij dan in zo'n topic zeggen: gelukkig zijn alle Marokkanen lieve jongetjes?????
Ik word alleen zo verschrikkelijk moe van dat constante gegeneraliseer, en nee ik hoef hier geen ellenlange discussies over, noch hoef ik iedere zin van mij ontleed te zien, jammer dat er zoveel mensen zijn die zo in hun eigen denkwereldje zitten opgesloten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |