abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 september 2001 @ 12:41:54 #101
272 R@b
No-nonsens
pi_1569736
quote:
Op donderdag 06 september 2001 12:28 schreef Juup© het volgende:

[..]

Tja.
De zogenaamde "crew" van Fok! meet met twee maten.

Wat heeft de crew daar mee te maken? Het verplaatsen van een topic is altijd een persoonlijke keuze van één moderator. Je kan moeilijk verlangen dat voor ieder wissewasje de hele crew zijn fiat moet geven.

Het woordje zogenaamd in zogenaamde "crew" bevalt me overigens minder.

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  donderdag 6 september 2001 @ 12:48:45 #102
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_1569765
quote:
Op woensdag 05 september 2001 22:59 schreef KomMaar het volgende:

[..]

Volgens mij heb jij nog nooit een gun in je handen gehad met je slap gelul van je, jij bent pas vies een tuigje!!
Ze zitten gelukkig hoog op een ladder, en het groeien van hoogbegaafden zal fors toenemen.
Zoals mn Marokkaanse vriend,pas 25 en heeft al 43 Hollandse ingenieurs onderzich, probeer jij dat eens maar jongen.

voornaam: Youssef..Hmm, k geloof niet dat jij geheel onbevooroordeeld bent..
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  donderdag 6 september 2001 @ 13:03:16 #103
11498 Arjeninho
Verloren zoon.
pi_1569864
gammele gammele
[b]I'm #1 so why try harder[/b]
  Admin donderdag 6 september 2001 @ 13:38:15 #104
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_1570099
quote:
Op donderdag 06 september 2001 12:28 schreef Juup© het volgende:

[..]

Tja.
De zogenaamde "crew" van Fok! meet met twee maten.

Niet generaliseren alsjeblieft.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_1570146
quote:
Op donderdag 06 september 2001 13:38 schreef yvonne het volgende:

[..]

Niet generaliseren alsjeblieft.

Ja jij ook
Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
  Admin donderdag 6 september 2001 @ 13:46:02 #106
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_1570158
Je schat me intelligenter in, ik kan nieteens meten.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_1570164
quote:
Op donderdag 06 september 2001 13:46 schreef yvonne het volgende:
Je schat me intelligenter in, ik kan wel meeten .
hofleverancier van sterretjes :)
  donderdag 6 september 2001 @ 14:15:45 #108
14712 JBravo
Gooi je haar los!
pi_1570386
Wordt een gedeelte van het zwembad gesloten omdat een stel Marrokaanse jongeren niet meer te houden zijn, en dan is het ook nog de schuld van de Hollanders? Wie is er nou generaliserend bezig?

Het gaat gewoon om een groep individuen die hard aangepakt moet worden. En misschien moet de aanpak anders zijn omdat ze een andere cultuur hebben. Tuurlijk, er zijn zat "toffe" Marrokanen, maar als ik een groepje Marrokanen op straat zie, loop ik er liever met een boogje omheen. Waarom? Omdat ze me vaak genoeg lastig hebben gevallen. En dan ben ik zeker te schijterig en een laffe Hollander omdat ik er omheen loop? Nee, ik ben realistisch.

Het is gewoon een feit dat deze groep marokanen (expliciet DEZE groep dus... niet alle "noord-afrikanen" dus) een probleem zijn in Slotervaart. Je kan dan wel gaan roepen dat Nederlanders ook crimineel zijn, maar dat is geen excuus. Deze groep moet gewoon aangepakt worden, want ze verpesten het ook voor de Marrokanen die wel fatsoenlijk zijn. Want door deze lui moet ik steeds meer moeite doen om niet alle Marrokanen over 1 kam te scheren.

Nou ja, over 1 kam scheren zit in ieder zijn aard trouwens. Als ik zeg dat ik half Braziliaan ben, dan denkt iedereen dat ik goed samba kan dansen en goed kan voetballen. Alleen mag dat dan natuurlijk wel gezegd worden. Terwijl ik me toch beledigd voel... Ik kan namelijk helemaal niet voetballen

Maak me gek!
  donderdag 6 september 2001 @ 15:10:20 #109
3542 Gia
User under construction
pi_1570867
quote:
Op woensdag 05 september 2001 21:28 schreef F1-2001 het volgende:

[..]

Dat is jouw menig. Maar als je de statistieken bekijkt zal ook blijken dat de meeste verkrachters nederlanders zijn. Ook relatief gezien.

En trouwens verkrachters kicken vaak op de macht die ze hebben als ze een vrouw verkrachten , vind ik nogal pervers. Waarom gaan ze niet een potje monopolie spelen????

Bij die nederlanders die jij hier vermeldt, zitten er ook een stel met Marokkaanse of Turkse of whatever (voor)ouders.

Want juist de moslims kicken op macht over vrouwen.

Als ze jong zijn verkrachten ze blanke, niet-moslim meisjes. En als ze oud zijn trouwen ze met een moslima van een jaar of 15. Ach ja, allemaal heel gewoon.

En velen hier klagen erover dat vooral de Nederlanders, de pedofielen zijn. Maar ik vind een moslim van 40 jaar, die zijn leuter in zijn 15-jarige vrouwtje steekt net zo goed een pedofiel.

Ja hoor, het is hun cultuur! Blablabla. Blijf dan in je eigen land, waar zoiets wel mag. Hier mag dat niet.
En ook niet meisjes betasten in het zwembad, omdat ze volgens dat geloof hoeren zijn, aangezien ze hun hoofd, armen en benen niet bedekt hebben.

donderdag 6 september 2001 @ 15:21:07 #110
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_1570953
Goed zo Gia
  donderdag 6 september 2001 @ 15:45:29 #111
12582 EXX
EXtended eXchange
pi_1571139
Yeah, Gia, helemaal mee eens!
In dem wogenden Schwall, in dem tönenden Schall, in des Welt-Atems, wehendem All......ertrinken.......versinken......unbewußt......höchste Lust!
  donderdag 6 september 2001 @ 16:00:54 #112
15406 BigWillyDerSuperSpender
You choo-choo-choose me?
pi_1571254
Hoe komt het toch dat Marokkanen in Marokko geemancipeerder en vrijer en vooruitstrevender zijn dan Marokkanen in Nederland?

Is het omdat ze nog een beeld hebben van Marokko van hoe het was toen ze daar weggingen, en dat ze daar proberen aan vast te houden?
Is het omdat het merendeel van de Marokkanen hier oorspronkelijk van die slecht opgeleide berbers zijn en niet de beter opgeleide stads bewoners?

Weet iemand dit?

[Dit bericht is gewijzigd door BigWillyDerSuperSpender op 06-09-2001 16:02]

Words... nothing but sweet, sweet words that turn into bitter orange wax in my ears
  Admin donderdag 6 september 2001 @ 16:01:52 #113
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_1571259
Nu hoop ik echt heel erg dat Gia dit als pure ironie post

donderdag 6 september 2001 @ 16:17:43 #114
15295 -PYRO-
Koud buiten he?
pi_1571414
het pro is dat ze geen murken zijn maar nederlanders .
al je feitelijk kijkt, hun paspoort is nederlands.

wie komt er vaak in utrecht?? kennen jullie de sterrenwijk??
wat vinden jullie eik daarvan??

donderdag 6 september 2001 @ 16:27:45 #115
15145 Raaf
Enjoy life!
pi_1571533
Dit geval staat natuurlijk niet op zichzelf maar is slechts een uit de vele incidenten met Marrokanen.
De nederlandse regering houd al jaren bewust zijn oren en ogen dicht en buigt zich liever over nog idiotere kwesties als "compensatie voor de 4e generatie van nazaten uit de slavenperiode".
Dit hele zooitje Haagse Dromers word aangestuurd en opgejut door links denkende clubjes die zich uberhaubt nog nooit in een volksbuurt hebben opgehouden,enkel in kapitale villas (Ik noem een Paul Rosenmuller)

Spuugzat ben ik dat multiculturele gedoogbeleid waarin iedereen die ook maar iets met de marrokaanse of welke buitenlandse nationaliteit dan ook te maken heeft een vrijbrief krijgt om alles maar te kunnen flikken hier.

TUURLIJK zijn er ook een hoop buitenlandse mensen die zich wel weten te gedragen maar die groep is en blijft in de minderheid en heeft ZWAAR te leiden onder haar landgenoten.
Wanneer zien ze in Denhaag nou eens in dat we het niet meer pikken op deze manier ?

[Dit bericht is gewijzigd door Raaf op 06-09-2001 16:30]

donderdag 6 september 2001 @ 16:30:13 #116
15295 -PYRO-
Koud buiten he?
pi_1571554
kweet et niet helemaal goed hoor, maar wilde vvd niet iets gaan doen tegen die murken??
  donderdag 6 september 2001 @ 16:30:58 #117
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_1571561
quote:
Op donderdag 06 september 2001 16:27 schreef Raaf het volgende:
Dit geval staat natuurlijk niet op zichzelf maar is slechts een uit de vele incidenten met Marrokanen.
De nederlandse regering houd al jaren bewust zijn oren en ogen dicht en buigt zich liever over nog idiotere kwesties als "compensatie voor de 4e generatie van nazaten uit de slavenperiode".

Spuugzat ben ik dat multiculturele gedoogbeleid waarin iedereen die ook maar iets met de marrokaanse of welke buitenlandse nationaliteit dan ook te maken heeft een vrijbrief krijgt om alles maar te kunnen doen hier

Dit hele zooitje Haagse Dromers word aangestuurd en opgejut door links denkende clubjes die zich nog nooit in een volksbuurt hebben opgehouden,enkel in kapitale villas (Ik noem een Paul Rosenmuller)

TUURLIJK zijn er ook een hoop buitenlandse mensen die zich wel weten te gedragen maar die groep is en blijft in de minderheid en heeft ZWAAR te leiden onder haar landgenoten.
Wanneer zien ze in Denhaag nou eens in dat we het niet meer pikken op deze manier ?

Hier kan ik het niet anders dan helemaal mee eens zijn

En ja, ik ken Sterrenwijk
En het Centrum
En Lombok
En Kananeneiland
en..en..en..*sught*

donderdag 6 september 2001 @ 16:38:37 #118
10888 Kayuk
Home away from home
pi_1571626
quote:
hmm kvoel me nu net die lul met een zak over z'n hoofd.
Als een condoom dus?
  donderdag 6 september 2001 @ 16:55:47 #119
572 Sniper
Gull Catcher
pi_1571748
quote:
Op donderdag 06 september 2001 16:27 schreef Raaf het volgende:

Spuugzat ben ik dat multiculturele gedoogbeleid

Hear hear. Amen.
  donderdag 6 september 2001 @ 17:02:26 #120
272 R@b
No-nonsens
pi_1571801
quote:
Op donderdag 06 september 2001 16:01 schreef yvonne het volgende:
Nu hoop ik echt heel erg dat Gia dit als pure ironie post
In het verhaal van Gia zit wel een kern van waarheid. En de waarheid is niet altijd zo leuk als je zou wensen.
  donderdag 6 september 2001 @ 17:26:57 #121
15295 -PYRO-
Koud buiten he?
pi_1571985
quote:
Op donderdag 06 september 2001 16:30 schreef Vivi het volgende:

[..]
En ja, ik ken Sterrenwijk
En het Centrum
En Lombok
En Kananeneiland
en..en..en..*sught*

ken je ook het St. BonifatiusCollege??
en die wijk "daarachter"??
das pas een pauperwijk, en al die schoffies maar proberen scooters te jatten en ruiten in te gooien...errug vermoeiend
  Admin donderdag 6 september 2001 @ 18:00:40 #122
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_1572192
quote:
Op donderdag 06 september 2001 17:02 schreef R@b het volgende:

[..]

In het verhaal van Gia zit wel een kern van waarheid. En de waarheid is niet altijd zo leuk als je zou wensen.

gelukkig zijn alle blanke nederlandse jongens beleefd en netjes opgevoed en van een hele goede komaf, dat scheelt een hoop en geeft me weer een groter vertrouwen in de mensheid

donderdag 6 september 2001 @ 18:34:37 #123
272 R@b
No-nonsens
pi_1572368
quote:
Op donderdag 06 september 2001 18:00 schreef yvonne het volgende:

[..]

gelukkig zijn alle blanke nederlandse jongens beleefd en netjes opgevoed en van een hele goede komaf, dat scheelt een hoop en geeft me weer een groter vertrouwen in de mensheid

Volgens mij beweert hier niemand dat. Feit is dat er relatief gezien nogal veel problemen met Marokkaanse jongeren zijn. Dan kan je wel zeggen dat sommige Nederlanders ook geen frisse jongens zijn, maar lost dat het probleem dan op? Met andere woorden: Als iemand een topic opent over verveldende Hollanders rond het voetbal, ga jij dan in zo'n topic zeggen: gelukkig zijn alle Marokkanen lieve jongetjes?????
  Admin donderdag 6 september 2001 @ 18:37:27 #124
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_1572384
quote:
Op donderdag 06 september 2001 18:34 schreef R@b het volgende:

[..]

Volgens mij beweert hier niemand dat. Feit is dat er relatief gezien nogal veel problemen met Marokkaanse jongeren zijn. Dan kan je wel zeggen dat sommige Nederlanders ook geen frisse jongens zijn, maar lost dat het probleem dan op? Met andere woorden: Als iemand een topic opent over verveldende Hollanders rond het voetbal, ga jij dan in zo'n topic zeggen: gelukkig zijn alle Marokkanen lieve jongetjes?????

R@b ik ben er onderhand toe geneigd ja

Ik word alleen zo verschrikkelijk moe van dat constante gegeneraliseer, en nee ik hoef hier geen ellenlange discussies over, noch hoef ik iedere zin van mij ontleed te zien, jammer dat er zoveel mensen zijn die zo in hun eigen denkwereldje zitten opgesloten.

donderdag 6 september 2001 @ 19:10:24 #125
572 Sniper
Gull Catcher
pi_1572574
Een mening wordt vaak gevormd door persoonlijke ervaring. Ga eens een jaar of wat in een achterstandswijk wonen en zie de "vooroordelen" omgezet worden in bikkelharde feiten. Iemand zei ooit eens: "De meest tolerante mensen wonen in Wassenaar". Zit wat in.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')