Beetje een zwembad sluiten omdat die randdebielen nergens rekening mee houden en overal schijt aan hebben en iedereen lastig vallen
Moe word ik ervan!
ow en ik heb gezocht of dit bericht al ergens stond maar ik kon het niet vinden!
hmm kvoel me nu net die lul met een zak over z'n hoofd
quote:BRON RTL4 Nieuws
Op woensdag 05 september 2001 19:46 schreef speknek het volgende:
Zonder bron
--> Klaagbaakhmm kvoel me nu net die lul met een zak over z'n hoofd
Overigens klinkt het probleem mij wel bekend in de oren.
quote:Oh niet gezien. Wat was er zoal te zien? Marokkanen die de sfeer in een zwembad dusdanig verpest hadden dat het dicht moet? (ik gok maar wat
Op woensdag 05 september 2001 19:47 schreef Armageddon het volgende:[..]
BRON RTL4 Nieuws
[Dit bericht is gewijzigd door R@b op 05-09-2001 19:50]
quote:Net op het RTL4 nieuws gezien
Op woensdag 05 september 2001 19:48 schreef R@b het volgende:
bron? link naar artikel?
Zwembad in de Amsterdamse wijk Slotervaart.
quote:Wat de oorzaak hier van is? Nou das heel erg simpel....
Op woensdag 05 september 2001 19:46 schreef Kos het volgende:
Het wordt zo steeds moeilijker om niet te gaan discrimineren. Maar je leest wel steeds meer over "dit soort" jongeren. Is het niet in de trein van Zandvoort, dan ishet wel weer in het zwembad.
Ik vraag me af wat de oorzaak hiervan is. Zit het in de aard van Marokkanen? Zijn het de cultuurverschillen? Ik weet het niet... maar het is behoorlijk lastig.
Ze denken van og nederlanders zijn toch DOM! Die doen niets tegen ons want dat durven ze toch niet en als ze wat durven en de politie komt dan staan we een uur later weer buiten en gaan we gewoon via de achterdeur dat zwembad weer in en daarna even diegene bedreigen die de politie had gebeld...
Nederlanders zijn mietjes is hun instelling..
en ze hebben nog gelijk ook!
quote:psies! mensen bedreigen, mensen mishandelen, bommetjes in het water tot je er wat van zegt en dan krijg je klappen, dat soort dingen. Het bekende werk dus van ze...
Op woensdag 05 september 2001 19:49 schreef R@b het volgende:[..]
Oh niet gezien. Wat was er zoal te zien? Marokkanen die de sfeer in een zwembad dusdanig verpest hadden dat het dicht moet? (ik gok maar wat
)
quote:Nederlandse meisjes dragen geen hoofddoekjes, zeker niet in een zwembad, dus het zijn hoeren die je rustig mag betasten....... Zoiets??????
Op woensdag 05 september 2001 19:50 schreef I.R.Baboon het volgende:
Het heeft dacht ik te maken met het feit dat die jongeren thuis erg streng behandeld worden, en dat ze zich dan nogal "uitleven" als ze zoiets hebben. Maar het precieze weet ik ook niet... er zal vast wel iemand zijn die me aanvult.
quote:En waarom denken de zweden hier in nederland niet zo? of de belgen?
Op woensdag 05 september 2001 19:49 schreef Armageddon het volgende:[..]
Wat de oorzaak hier van is? Nou das heel erg simpel....
Ze denken van og nederlanders zijn toch DOM! Die doen niets tegen ons want dat durven ze toch niet en als ze wat durven en de politie komt dan staan we een uur later weer buiten en gaan we gewoon via de achterdeur dat zwembad weer in en daarna even diegene bedreigen die de politie had gebeld...
Nederlanders zijn mietjes is hun instelling..
en ze hebben nog gelijk ook!
quote:Klopt wat je zegt maar het word ze natuurlijk ook wel erg makkelijk gemaakt in Nederland dat ze zich zo kunnen gedragen.....
Hier was een paar jaar geleden ook al veel gedoe over. Het ging toen om jongeren van Marokkaanse afkomst die in het zwembad bij Duinrell meisjes aanrandden en zo, veel scholen met veel allochtone leerlingen zijn toen gestopt met het zwemmen op een schoolreisje. Het heeft dacht ik te maken met het feit dat die jongeren thuis erg streng behandeld worden, en dat ze zich dan nogal "uitleven" als ze zoiets hebben. Maar het precieze weet ik ook niet... er zal vast wel iemand zijn die me aanvult.
quote:Wel racistisch van RTL4 om zomaar de afkomst van de daders te vermelden
Op woensdag 05 september 2001 19:51 schreef Armageddon het volgende:[..]
psies! mensen bedreigen, mensen mishandelen, bommetjes in het water tot je er wat van zegt en dan krijg je klappen, dat soort dingen. Het bekende werk dus van ze...
quote:Nee dat zijn Turken. Marokkanen worden juist absoluut niet streng behandeld omdat hun ouders bang zijn dat de kinderen naar de rechter of kinderbescherming lopen (wat in Marokko zelf nooit kon).
Het heeft dacht ik te maken met het feit dat die jongeren thuis erg streng behandeld worden
quote:Zie mijn bovenstaande aanvulling
Op woensdag 05 september 2001 19:52 schreef Kos het volgende:[..]
En waarom denken de zweden hier in nederland niet zo? of de belgen?
Ik snap het niet... Maar snap wel dat mensen zo steeds meer een hekel krijgen aan Marokkanen...
quote:Ja ik zat ook met mijn oren te klapperen , maar goed als ze het niet vermeld hadden , had je het ook wel zo kunnen raden natuurlijk
Op woensdag 05 september 2001 19:53 schreef R@b het volgende:[..]
Wel racistisch van RTL4 om zomaar de afkomst van de daders te vermelden
quote:Hoe kom jij aan die wijsheid?
Op woensdag 05 september 2001 19:53 schreef speknek het volgende:[..]
Nee dat zijn Turken. Marokkanen worden juist absoluut niet streng behandeld omdat hun ouders bang zijn dat de kinderen naar de rechter of kinderbescherming lopen (wat in Marokko zelf nooit kon).
quote:Nou bij mij stikt het van de relschoppers
Op woensdag 05 september 2001 19:57 schreef speknek het volgende:
De krant. Ja sorry, ik heb wel een paar Marokkaanse vrienden, maar relschoppers ken ik niet c.q. wil ik niet kennen. Ze zullen allicht wel bekrompen (want gelovig) opgevoed zijn, maar niet echt streng.
en die ken ik ook allemaal, ging ik vroeger wel mee om maar toen ze zich met niet al te smakelijke dingen gingen bezighouden heb ik ze maar vaarwel gezegd...
en die werden wel streng opgevoed....
quote:Wat dacht je van de riem van pa enzo? Ik heb dingen gezien!
Op woensdag 05 september 2001 20:04 schreef speknek het volgende:
Ja okee, maar wat zie je als streng opgevoed? Ik bedoel dat de ouders geen tik uit zullen delen. Inderdaad, ze mogen niet veel omdat hun wereldje redelijk bekrompen is, maar als de kinderen over de schreef gaan zullen ze er (naar mijn ervaring) niet al te hard tegenop treden. Omdat ze simpelweg niet weten hoe.
Ik was toen blij dat ik vroeger met de mattenklopper kreeg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |