Was nog achterbuurman van pappie ookquote:Op zondag 3 oktober 2004 00:23 schreef blieblie het volgende:
[..]![]()
...
Dat is best vervelend om mede te delen aan pappie.
Ik heb goede ouders (was beetje verwend denk ik nuquote:Op zondag 3 oktober 2004 00:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Was nog achterbuurman van pappie ook(althans zijn debielige zoon reed met de mercedes).
Tja, pappie vondt het niet erg, liever de auto dan mijn moeder (die naast mij zat) en ik.
quote:Op zondag 3 oktober 2004 00:26 schreef blieblie het volgende:
Hehehe.
Die handrem is ook best knap.
Ik heb de eerste keer alleen in de auto van Acht naar Geldrop over de snelweg in een Suzuki Vitara gereden met de handrem erop.
Kwam bij Feb aan.... Ooooh!!! Daarom sloeg ie elke keer af!.
Nooit van die regel gehoord. Btw moet je maar opschietenquote:Op zondag 3 oktober 2004 00:27 schreef Inu het volgende:
Jah zeg! Twas toch wie m sluit, maakt n nieuwe
Ik merk er echt nx van hoor, van die handrem...ik zie t alleen door te lampje
Ghe, de duurste schade die ik gereden heb was in de auto van mijn pa, dagje geleend, ik rij er mee hup een wegafzetting inquote:Op zondag 3 oktober 2004 00:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Was nog achterbuurman van pappie ook(althans zijn debielige zoon reed met de mercedes).
Tja, pappie vondt het niet erg, liever de auto dan mijn moeder (die naast mij zat) en ik.
'quote:Op zondag 3 oktober 2004 00:29 schreef Juup© het volgende:
[..]
Met de auto?
Dan issie behoorlijk versleten van het rijden met de handrem eropquote:Op zondag 3 oktober 2004 00:27 schreef Inu het volgende:
Jah zeg! Twas toch wie m sluit, maakt n nieuwe
Ik merk er echt nx van hoor, van die handrem...ik zie t alleen door te lampje
Waarom doe je het dan toch?quote:Op zondag 3 oktober 2004 00:32 schreef blieblie het volgende:
[..]
Dan issie behoorlijk versleten van het rijden met de handrem erop.
Want dat merk je normaal echt super goed. Valt niet mee op te trekken, een auto met de handrem erop.
Een punt nemen ze niet zomaar afquote:Op zondag 3 oktober 2004 00:30 schreef Inu het volgende:
[..]
'
Nej, ik ben nog een watje dat zich aan de verkeersregels houdtPuntenrijbewijs ensow
Was de eerste keer in een benzine auto, alleen en ik dacht... naja dat afslaan komt omdat ik niet aan de auto gewend benquote:Op zondag 3 oktober 2004 00:32 schreef daNpy het volgende:
[..]
Waarom doe je het dan toch?![]()
Bij ons ligt het eraan... rij je em in poeier door een stomme fout van jezelf dan ligt het gewoon aan je ergo -> jij betaaldquote:Op zondag 3 oktober 2004 00:32 schreef daNpy het volgende:
Bij ons is de auto een gebruiksvoorwerp
Rij je hem in de poeier, ja jammer dan
kheb ook het hoever-druk-je-het-gas-in ensow nog niet helemaal door soms, dus ik denk dak dan gewoon iets verder het gas induwquote:Op zondag 3 oktober 2004 00:32 schreef blieblie het volgende:
[..]
Dan issie behoorlijk versleten van het rijden met de handrem erop.
Want dat merk je normaal echt super goed. Valt niet mee op te trekken, een auto met de handrem erop.
Bravo!quote:Op zondag 3 oktober 2004 00:41 schreef blieblie het volgende:
[..]
Das dubbel fout![]()
nou nou, jij bent leujk...quote:Op zondag 3 oktober 2004 00:43 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
ken je hier oefenen
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |