Ach... een gratis 17 inch monitor moet toch wel een groot deel van de kosten dekken dacht ikquote:Op maandag 4 oktober 2004 19:03 schreef kib het volgende:
[..]
jaja lekker als je gaat stappen , kun je tenminste naar huis kruipen
hoewel ik binnenkort wel hotelkosten ga rekenen
*knipoogt naar flow en r8ality*
bijna goedquote:Op maandag 4 oktober 2004 19:21 schreef blieblie het volgende:
Kib woont in Slechter Wonen.
Tegenover de pinautomaat.
Vooruit al gaat de milieubelasting van mijn oude monitor er weer van afquote:Op maandag 4 oktober 2004 19:25 schreef FlowDesign het volgende:
Ach... een gratis 17 inch monitor moet toch wel een groot deel van de kosten dekken dacht ik
Hoezo? Die staat hier op zolder...quote:Op maandag 4 oktober 2004 20:59 schreef kib het volgende:
[..]
Vooruit al gaat de milieubelasting van mijn oude monitor er weer van af
jouw zolder, een vuilnisbelt ... ik zie het verschil niet zoquote:Op maandag 4 oktober 2004 21:38 schreef FlowDesign het volgende:
Hoezo? Die staat hier op zolder...
fieuhw! dat lucht op artic!quote:Op maandag 4 oktober 2004 18:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
sorry, kzal het niet meer doen, ok?
quote:Op maandag 4 oktober 2004 18:30 schreef Partygurl het volgende:
Bluh afstuderen sucks
en dat is ?quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:20 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
![]()
maar heb wel bijna onderwerp voor m'n scriptie :') eind-e-lijk!
Ik doe niet aan X-Box live. Speel liever alleenquote:Op maandag 4 oktober 2004 18:17 schreef febster het volgende:
[..]
Komt wellicht omdat ik nog geen echt online spel heb ofzo![]()
Halo2 en PES4 ga ik zeker via Live spelen
heeft betrekking op mijn stage op de grote beek he:quote:Op maandag 4 oktober 2004 23:31 schreef kib het volgende:
[..]
en dat is ?
ben verkouden aann het wordenquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 08:32 schreef gazylady2 het volgende:
men! zijn jullie ook allemaal zo verkouden als de pest?
*HATSJOE!*
mie toe...tenminste ik heb een idee, Alleen moet mn stage dat nog goedkeuren en moet ik een planning inleveren v oor 12 november dus als die *(&(^(^* school is opschiet met geven van stageadressen zou dat toch wel erg makkelijk zijnquote:Op maandag 4 oktober 2004 22:20 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
![]()
maar heb wel bijna onderwerp voor m'n scriptieeind-e-lijk!
quote:Op maandag 4 oktober 2004 21:12 schreef onanymous het volgende:
[..]
Ik vind het één van de beste wetten in Nederland. Het is het prachtigste voorbeeld hoe liberaal gedachtengoed en links idealisme tot een goede wet leiden: het linkse idealisme zegt dat de sterke schouders meer moeten dragen en daar zorgt deze regel voor. Het liberale idee aan deze regeling is dat iedere nederland die hard werkt voor zijn werk beloond wordt met een goed salaris. Om te voorkomen dat je rijke heinekendochtertjes die niets met het bedrijf gedaan hebben zomaar ineens dikke multimiljonair zijn, wordt er flink belasting geheven en daar ben ik het helemaal mee eens. Ook dochterlief moet namelijk hard werken om geld te krijgen, als dochter van meneer Heineken heeft ze al voordeel genoeg gehad toen haar ouders nog leefden. En zo geldt het voor ieder verwend miljoinairskind vind ik.
Ja maar niet als dat niet magquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 10:03 schreef blieblie het volgende:
stageadressen kan je toch ook zelf zoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |