abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22362830
En het APZ personeel.
No matter how No matter why We're gonna play that hardcore music till we die!
Lego de ga euh korfbal kampioen.
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 23:01:15 #52
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_22362865
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 22:29 schreef BrauN het volgende:

[..]

En inderdaad, jij loopt het risico later achter de lopende band te eindigen.
Ik hoop dat jij _tussen_ een lopende band komt.
For great justice!
pi_22362881
Tis toch wat, het zou verboden moeten worden.
Leefden we maar in een fijne dictatuur, waar dat soort dingen niet mogen.
pi_22362905
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 23:01 schreef Wombcat het volgende:
Inderdaad, in Noord-Korea hebben ze tenminste een beetje arbeidsethos

Vrijwillig gebanned
pi_22362929
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 22:10 schreef BrauN het volgende:
Er zouden er naar verwachting vandaag 100.000 neerstrijken in Amsterdam... nou, maak er maar een half miljoen van die eikels van!

Ik probeer fatsoenlijk met de trein vanuit Amsterdam naar Tilburg te reizen, maar die die verdomde arbeiders is dat amper mogelijk, godzijdank ben ik nu thuis...

Demonstreren? Tering in welke tijd leven we? 1940? Wees tevreden met je loon, lig niet te janken of had anders een écht vak geleerd in plaats van lekker lui buschauffeur te worden...
yeah!!!
pi_22362976
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 22:55 schreef BrauN het volgende:

[..]

Inderdaad, dan was ik gek geworden en had niet voor mezelf in gestaan.
Zoals eerder aangehaald, het was aangekondigd. Dus je had dit soort dingen kunnen weten.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 23:05:53 #57
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_22362977
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 23:01 schreef Wombcat het volgende:
Nou, dat zou voor sommige figuren best goed zijn, zo'n dictatuur. Zo hou je dat demonstrerend tuig tenminste in toom, jammer dat de ME niet mocht optreden vandaag, die hadden de demonstranten eens mooi een poets kunnen lappen.
pi_22363003
Volk zoals jou zat vroeger in de NSB.....
pi_22363024
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 23:05 schreef BrauN het volgende:

[..]

Nou, dat zou voor sommige figuren best goed zijn, zo'n dictatuur. Zo hou je dat demonstrerend tuig tenminste in toom, jammer dat de ME niet mocht optreden vandaag, die hadden de demonstranten eens mooi een poets kunnen lappen.
Nee, ook de ME'ers hebben last van de maatregelen van het kabinet, Ik denk dat ze eerder hun wapenstok bij balkenende, zalm, etc naar binnen steken dan een poets lappen bij de demonstranten.
pi_22363079
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 23:07 schreef Ajaxno1 het volgende:
Volk zoals jou zat vroeger in de NSB.....
is dat iets waarvoor je je moet schamen dan?
pi_22363110
Haha, die Braun is echt dom! Laten we hem met ons allen uit lachen!

HAHAHAHA!
feest
pi_22363140
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 23:12 schreef Big_Boss_Man het volgende:

HAHAHAHA! [afbeelding]
pi_22363152
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 23:11 schreef Mr_Knoxville het volgende:

[..]

is dat iets waarvoor je je moet schamen dan?
Neej, waarom? Achter Hitler staan is toch volkomen oke?
pi_22363179
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 22:14 schreef BrauN het volgende:

[..]

Misschien studeer ik nog...

Ik ga in ieder geval niet lopen kloten op een plein om één procent meer zakcentjes te krijgen net als die paupers.
Ik mag hopen dat je inderdaad ook geen een procent extra krijgt de komende jaren...van MIJN belastinggeld, meneer de student.
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 23:15:38 #65
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_22363188
Liever in de NSB dan met een huilende kop blije actie liedjes staan zingen op het Museumplein.

Nee serieus, jullie missen mijn hoofdpunt. Die vlegels zorgen voor drukte op het station, vallen mensen lastig en lopen in de weg. DAAR gaat het me om.
pi_22363213
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 23:05 schreef BrauN het volgende:

[..]

Volgens mij waren er minder rellen bij de demonstratia dan bij een gemiddelde voetbalwedstrijd.

Hm. Is eigenlijk wel een idee, om voortaan alle relschoppers bij voetbal naar Korea te sturen.
pi_22363219
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 23:15 schreef BrauN het volgende:
Liever in de NSB dan met een huilende kop blije actie liedjes staan zingen op het Museumplein.

Nee serieus, jullie missen mijn hoofdpunt. Die vlegels zorgen voor drukte op het station, vallen mensen lastig en lopen in de weg. DAAR gaat het me om.
Dus omdat jíj zonodig wil zitten moeten de arbeiders maar naar Amsterdam lópen?
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 23:16:51 #68
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_22363222
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 23:12 schreef Big_Boss_Man het volgende:

HAHAHAHA! [afbeelding]
Haha, jaloers? Laag opgeleide belhamel
pi_22363253
quote:
Dat is zo'n beetje de essentie van staken.
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 23:18:22 #70
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_22363258
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 23:16 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Dus omdat jíj zonodig wil zitten moeten de arbeiders maar naar Amsterdam lópen?
Inderdaad, ik ga tenminste met een duidelijk en realistisch doel reizen, namelijk... vanuit Amsterdam naar huis. Maar meneer de demonstrant, en miljoenen met hem, gaan een lekker dagje uit in Amsterdam en lawaai maken met de hele groep. Blijf dan thuis!
pi_22363269
quote:

Ik snap je punt wel, maar het is hun recht te demonstreren.
Ik ben ook wel eens met Koninginnedag in een overvolle trein gekomen die uit Amsterdam kwam.
Als die vlegels die zo nodig op Koninginnedag naar A'dam moeten, het zou verboden moeten worden. Slaat toch nergens op?
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 23:20:36 #72
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_22363316
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 23:18 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Ik snap je punt wel, maar het is hun recht te demonstreren.
Ik ben ook wel eens met Koninginnedag in een overvolle trein gekomen die uit Amsterdam kwam.
Als die vlegels die zo nodig op Koninginnedag naar A'dam moeten, het zou verboden moeten worden. Slaat toch nergens op?
Precies, nog zoiets. Met Koninginnedag wordt er in ELK dorp en ELKE stad wel iets gezelligs georganiseerd, van braderiën tot oranjebal, blijf dan lekker daar! Ga niet met z'n allen als een kudde naar Amsterdam zodat andere mensen last van je hebben!
pi_22363331
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 23:16 schreef BrauN het volgende:

[..]

Haha, jaloers? Laag opgeleide belhamel
Wat had jij dan voor een diploma's op je 16e?
feest
pi_22363351
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 23:18 schreef BrauN het volgende:

[..]

Inderdaad, ik ga tenminste met een duidelijk en realistisch doel reizen, namelijk... vanuit Amsterdam naar huis. Maar meneer de demonstrant, en miljoenen met hem, gaan een lekker dagje uit in Amsterdam en lawaai maken met de hele groep. Blijf dan thuis!
Oh, zie jij dat zo? Nou, ze zijn er wel degelijk met een goede reden naartoe gegaan. En ook al gaan ze gewoon lekker een dagje uit: laat ze toch! Het gros betaalt zelf zijn/haar treinkaartje, jouw treinreisje wordt waarschijnlijk geheel of gedeeltelijk door de gemeenschap bekostigd.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_22363353
Wat een reltopic .
Als ik dan ook zo vrij mag zijn, weet je wat metaalbewerkers nog meer maken behalve vliegtuigen enzo? Zal ik maar niet zeggen dan.

ik ga weg hier, want het demonstratiebloed zit nog in mij denk ik ...doeidoei
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')