Ik hoop dat jij _tussen_ een lopende band komt.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:29 schreef BrauN het volgende:
[..]
En inderdaad, jij loopt het risico later achter de lopende band te eindigen.
Inderdaad, in Noord-Korea hebben ze tenminste een beetje arbeidsethosquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:01 schreef Wombcat het volgende:
Tis toch wat, het zou verboden moeten worden.
Leefden we maar in een fijne dictatuur, waar dat soort dingen niet mogen.
yeah!!!quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:10 schreef BrauN het volgende:
Er zouden er naar verwachting vandaag 100.000 neerstrijken in Amsterdam... nou, maak er maar een half miljoen van die eikels van!
Ik probeer fatsoenlijk met de trein vanuit Amsterdam naar Tilburg te reizen, maar die die verdomde arbeiders is dat amper mogelijk, godzijdank ben ik nu thuis...
Demonstreren?Tering in welke tijd leven we? 1940? Wees tevreden met je loon, lig niet te janken of had anders een écht vak geleerd in plaats van lekker lui buschauffeur te worden...
Zoals eerder aangehaald, het was aangekondigd. Dus je had dit soort dingen kunnen weten.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:55 schreef BrauN het volgende:
[..]
Inderdaad, dan was ik gek geworden en had niet voor mezelf in gestaan.
Nou, dat zou voor sommige figuren best goed zijn, zo'n dictatuur. Zo hou je dat demonstrerend tuig tenminste in toom, jammer dat de ME niet mocht optreden vandaag, die hadden de demonstranten eens mooi een poets kunnen lappen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:01 schreef Wombcat het volgende:
Tis toch wat, het zou verboden moeten worden.
Leefden we maar in een fijne dictatuur, waar dat soort dingen niet mogen.
Nee, ook de ME'ers hebben last van de maatregelen van het kabinet, Ik denk dat ze eerder hun wapenstok bij balkenende, zalm, etc naar binnen steken dan een poets lappen bij de demonstranten.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:05 schreef BrauN het volgende:
[..]
Nou, dat zou voor sommige figuren best goed zijn, zo'n dictatuur. Zo hou je dat demonstrerend tuig tenminste in toom, jammer dat de ME niet mocht optreden vandaag, die hadden de demonstranten eens mooi een poets kunnen lappen.
is dat iets waarvoor je je moet schamen dan?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:07 schreef Ajaxno1 het volgende:
Volk zoals jou zat vroeger in de NSB.....
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:12 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Haha, die Braun is echt dom! Laten we hem met ons allen uit lachen!
HAHAHAHA! [afbeelding]
Neej, waarom? Achter Hitler staan is toch volkomen oke?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:11 schreef Mr_Knoxville het volgende:
[..]
is dat iets waarvoor je je moet schamen dan?
Ik mag hopen dat je inderdaad ook geen een procent extra krijgt de komende jaren...van MIJN belastinggeld, meneer de student.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:14 schreef BrauN het volgende:
[..]
Misschien studeer ik nog...
Ik ga in ieder geval niet lopen kloten op een plein om één procent meer zakcentjes te krijgen net als die paupers.
Volgens mij waren er minder rellen bij de demonstratia dan bij een gemiddelde voetbalwedstrijd.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:05 schreef BrauN het volgende:
[..]
Nou, dat zou voor sommige figuren best goed zijn, zo'n dictatuur. Zo hou je dat demonstrerend tuig tenminste in toom, jammer dat de ME niet mocht optreden vandaag, die hadden de demonstranten eens mooi een poets kunnen lappen.
Dus omdat jíj zonodig wil zitten moeten de arbeiders maar naar Amsterdam lópen?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:15 schreef BrauN het volgende:
Liever in de NSB dan met een huilende kop blije actie liedjes staan zingen op het Museumplein.
Nee serieus, jullie missen mijn hoofdpunt. Die vlegels zorgen voor drukte op het station, vallen mensen lastig en lopen in de weg. DAAR gaat het me om.
Haha, jaloers? Laag opgeleide belhamelquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:12 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Haha, die Braun is echt dom! Laten we hem met ons allen uit lachen!
HAHAHAHA! [afbeelding]
Dat is zo'n beetje de essentie van staken.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:15 schreef BrauN het volgende:
Nee serieus, jullie missen mijn hoofdpunt. Die vlegels zorgen voor drukte op het station, vallen mensen lastig en lopen in de weg. DAAR gaat het me om.
Inderdaad, ik ga tenminste met een duidelijk en realistisch doel reizen, namelijk... vanuit Amsterdam naar huis. Maar meneer de demonstrant, en miljoenen met hem, gaan een lekker dagje uit in Amsterdam en lawaai maken met de hele groep. Blijf dan thuis!quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:16 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dus omdat jíj zonodig wil zitten moeten de arbeiders maar naar Amsterdam lópen?
Ik snap je punt wel, maar het is hun recht te demonstreren.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:15 schreef BrauN het volgende:
Liever in de NSB dan met een huilende kop blije actie liedjes staan zingen op het Museumplein.
Precies, nog zoiets. Met Koninginnedag wordt er in ELK dorp en ELKE stad wel iets gezelligs georganiseerd, van braderiën tot oranjebal, blijf dan lekker daar! Ga niet met z'n allen als een kudde naar Amsterdam zodat andere mensen last van je hebben!quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:18 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik snap je punt wel, maar het is hun recht te demonstreren.
Ik ben ook wel eens met Koninginnedag in een overvolle trein gekomen die uit Amsterdam kwam.
Als die vlegels die zo nodig op Koninginnedag naar A'dam moeten, het zou verboden moeten worden. Slaat toch nergens op?
Wat had jij dan voor een diploma's op je 16e?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:16 schreef BrauN het volgende:
[..]
Haha, jaloers? Laag opgeleide belhamel
Oh, zie jij dat zo? Nou, ze zijn er wel degelijk met een goede reden naartoe gegaan. En ook al gaan ze gewoon lekker een dagje uit: laat ze toch! Het gros betaalt zelf zijn/haar treinkaartje, jouw treinreisje wordt waarschijnlijk geheel of gedeeltelijk door de gemeenschap bekostigd.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:18 schreef BrauN het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ga tenminste met een duidelijk en realistisch doel reizen, namelijk... vanuit Amsterdam naar huis. Maar meneer de demonstrant, en miljoenen met hem, gaan een lekker dagje uit in Amsterdam en lawaai maken met de hele groep. Blijf dan thuis!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |