De doelstelling om de illusie te wekken mee te doen om de landstitel wordt dus ook al lastig. Van de zeven wedstrijden er slechts vier winnen is natuurlijk een dramatische start van de competitiequote:Op zondag 3 oktober 2004 16:41 schreef JaWi het volgende:
,,Ik kan de ploeg niets kwalijk nemen", zei Koeman na afloop. ,,De manier waarop de strijd is aangebonden is positief. Alleen de uitvoering had beter gekund. Met dit gelijkspel kan ik leven."
Gecombineerd met 0 nederlagen zie ik het drama niet. Hoogstens licht teleurstellend, maar alleen de draw in Den Haag is er één die je op voorhand niet verwacht.quote:Op zondag 3 oktober 2004 17:10 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
De doelstelling om de illusie te wekken mee te doen om de landstitel wordt dus ook al lastig. Van de zeven wedstrijden er slechts vier winnen is natuurlijk een dramatische start van de competitie
Een team dat met twee vingers in de neus kampioen zou worden en iedereen van de mat zou spelen, blijkt een tam team te zijn dat niks kan afdwingen en verdedigend ook niet altijd even sterk staat. Thuis moet je Utrecht oprollen en wil je kampioen worden moet je eenvoudig de punten bij Co pakken, zeker als je tegen 10 man komt te staan.quote:Op zondag 3 oktober 2004 17:14 schreef methodmich het volgende:
[..]
Gecombineerd met 0 nederlagen zie ik het drama niet. Hoogstens licht teleurstellend, maar alleen de draw in Den Haag is er één die je op voorhand niet verwacht.
Hey, jullie ook al?quote:Op zondag 3 oktober 2004 17:28 schreef JaWi het volgende:
En toch worden we kampioen.
Utrecht ook al, PSV, Feyenoord, AZ, zelfs NEC ....quote:Op zondag 3 oktober 2004 17:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Hey, jullie ook al?
Wij kiezen kopquote:Op zondag 3 oktober 2004 17:33 schreef popolon het volgende:
[..]
Utrecht ook al, PSV, Feyenoord, AZ, zelfs NEC ....
Dat wordt loten straks.
quote:Op zondag 3 oktober 2004 18:21 schreef JaWi het volgende:
http://www.kicker.de/cont(...)r=8100&object=305192
Let even op die goal van Sonck, doelpunt van het jaar, mijns inziens.quote:Op zondag 3 oktober 2004 18:59 schreef SCH het volgende:
Studio Sport begint jongens
Oud nieuws waarin VDV wel degelijk heeft aangegeven het te zien zitten in Munchen te voetballen.quote:Op zondag 3 oktober 2004 18:53 schreef mitt het volgende:
[..]
geloof je het zelf
Een goal bij 0-0?quote:Op zondag 3 oktober 2004 19:02 schreef keeper het volgende:
[..]
Let even op die goal van Sonck, doelpunt van het jaar, mijns inziens.
Sarcasme enzo?quote:Op zondag 3 oktober 2004 19:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Een goal bij 0-0?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |