In de competitie heeft hij nog geen één keer hoefen te vissen als ik me niet vergis.quote:Op zondag 3 oktober 2004 13:30 schreef vluggejapie het volgende:
[..]
Hij kreeg dan ook maar 4 doelpunten om zijn oren in Duitsland afgelopen dinsdag![]()
Niks aan toe te voegen. Drama dit.quote:Op zondag 3 oktober 2004 15:12 schreef methodmich het volgende:
Een gelijkspel in Alkmaar is ronduit teleurstellend. AZ is een ploeg die je moet verslaan. De achterstand op PSV groeit dus weer. Ajax was nog slecht ook.
Waarom vraag je je dan af.quote:Op zondag 3 oktober 2004 15:34 schreef methodmich het volgende:
En volgens het Ajax Netwerk wil Inter graag Van der Vaart contracteren.
quote:Op zondag 3 oktober 2004 15:49 schreef Cheiron het volgende:
Misschien hebben ze het elftal op marktplaats gezet ofzo..
Koeman heeft duidelijk zn hoofd gestoten aan de dug-outquote:Op zondag 3 oktober 2004 15:57 schreef JaWi het volgende:
Natuurlijk verlies je twee punten richting de eersten. Maar de wijze waarop het vanmiddag ging heeft vertrouwen. Ik heb genoten van de wedstrijd. We zullen nog veel wedstrijden gaan winnen.
Aldus koeman
quote:Op zondag 3 oktober 2004 15:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Screw you Erik!
Ach, ze hebben ook meer dan een appel en een ei geboden voor Mandy, ze doen daar niet zo moeilijk over wat (zwart)geldquote:Op zondag 3 oktober 2004 15:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waarom vraag je je dan af.![]()
Denk je dat het nog erger wordt dan?quote:Op zondag 3 oktober 2004 16:36 schreef popolon het volgende:
3 clubs boven Ajax.
Da's even wennen maar dat duurt gelukkig niet te lang.
De hele selectie staat op Marktplaats, zou kunnen.quote:Op zondag 3 oktober 2004 16:38 schreef kasper het volgende:
[..]
Denk je dat het nog erger wordt dan?
quote:,,Ik kan de ploeg niets kwalijk nemen", zei Koeman na afloop. ,,De manier waarop de strijd is aangebonden is positief. Alleen de uitvoering had beter gekund. Met dit gelijkspel kan ik leven."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |