helaas is mijn portugees c.q. spaans niet zo goedquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:07 schreef methodmich het volgende:
http://www.calciomercato.(...)le=article&sid=67610
Ajax zou Teemu Täinio willen contracteren.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:17 schreef HeatWave het volgende:
Altijd leuk als voetbal kenner furby komt "rellen" is het nog een beetje voetballen op je kaplaarzen?
Heel leuk hoor maar wat meer ontopic heeft meer zin. ajax heeft al 2 waarschuwingen van de beurs aangaande transfers (dat is koersgevoelig weet je) en met het kapitaal wat ze hebben binnengehaald moet je je lat echt wel wat hoger leggen dan dat Koeman nu doet voorkomen. Koeman heeft zijn werk en bij een club zou dat wel kunnen maar bij ajax kan dat gewoonweg niet.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:24 schreef tong80 het volgende:
Het ruikt hier idd naar stront.
Volgens mij is de jeugdopleiding juist goed gekomen onder henquote:Op zondag 3 oktober 2004 00:52 schreef Furby het volgende:
onder louis en Co is de opleiding afgebroken en nu gooien ze het op aankoop/verkoop
en terecht. Helmond Sport doet afstand van deze uitspraak omdat het er helemaal niet mee eens is. Dhr Otten wordt door de club gestraft. Die vent is nooit serieus genomen bij ons en zal ook nooit serieus worden genomen. Wat een lul zeg.quote:Op zondag 3 oktober 2004 09:28 schreef Eilanden het volgende:
Ajax boos op Helmond Sport
Het bestuur van Ajax heeft het bestuur van Helmond Sport laten weten dat men gekwetst is door het voorwoord van het programmaboekje van de wedstrijd Helmond Sport-Excelsior, waarin opruiende teksten tegen Rafael Van der Vaart en Sylvie Meis staan.
Ajax vindt het voorwoord ontoelaatbaar en de KNVB heeft beide clubs laten weten het met de Amsterdammers eens te zijn. De openbare aanklager van de KNVB zal dan ook een onderzoek instellen.
Het bestuur van de Brabantse vereniging heeft inmiddels haar excuses aangeboden en is verbaasd dat een dergelijke tekst in het programmaboekje is beland.
Bron
Zou ik ook niet zijn. PSV won namelijk met 5-0 van AZ, es kijken hoe ver de amsterdammers komen.quote:Op zondag 3 oktober 2004 11:26 schreef F1Bas het volgende:
Tevreden met een punt? Ik dacht het niet.
Lijkt mij een aardige.quote:Op zondag 3 oktober 2004 12:15 schreef F1Bas het volgende:
Lobont-grygera-de jong-heitinga-maxwell-pienaar-galasek-vdv-rosales-anastasiou-mitea
is de opstelling
Hij kreeg dan ook maar 4 doelpunten om zijn oren in Duitsland afgelopen dinsdagquote:Op zondag 3 oktober 2004 13:00 schreef VoreG het volgende:
Ik moet zeggen, Lobont straalt veel meer zekerheid uit achterin.
Maar waarom laat HS iemand die toch niet serieus genomen wordt een stukje schrijven?quote:Op zondag 3 oktober 2004 11:01 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
en terecht. Helmond Sport doet afstand van deze uitspraak omdat het er helemaal niet mee eens is. Dhr Otten wordt door de club gestraft. Die vent is nooit serieus genomen bij ons en zal ook nooit serieus worden genomen. Wat een lul zeg.
Tjah gelukkig waren die houdbaarquote:Op zondag 3 oktober 2004 13:30 schreef vluggejapie het volgende:
[..]
Hij kreeg dan ook maar 4 doelpunten om zijn oren in Duitsland afgelopen dinsdag![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |