Precies, want je kunt beter uitdoelpunten maken dan thuisdoelpunten, en we moeten eerst thuis dusquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 11:58 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Klopt jaDus we kunnen tegen Maccabi nog gewoon rustig aan doen
Die speelden dan ook tegen Feyenoord...quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 11:37 schreef Doc het volgende:
Ajax gaat gewoon een NewCastle-tje doen. Die had twee seizoenen geleden na de eerste 3(!) wedstrijden verloren te hebben gewoon de tweede ronde gehaald
AAAAAAAAAAAAAAAAJAX!
Daar zal ik het ook opgooienquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 00:14 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Ik moest zaalvoetballen, en ik heb een drukke baan.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:50 schreef HeatWave het volgende:
tast eens in de buidel en KOOP die spelers die we nodig hebben.
Dan maar minder winst
Nee, aan de aandeelhoudertjes (via jaarverslag en aandeelhoudervergaderingen enzo) en ik denk dat een paar spelers van bij elkaar 10 miljoen al teveel is als je bedenkt dat je maar 9 miljoen extra kan verkrijgen door een ronde verder te komen (wat van te voeren nog niet eens zeker is). Niet vergeten dat ze winst moeten maken he, teveel jaar achter elkaar verlies en de stekker gaat eruitquote:, je bent het aan je publiek verplicht gvd.
voetbaltechnisch gezien wel, maar alleen daarmee win je geen competitie. Er is te weinig strijd en er zijn te veel mooi weer voetballers. Zodra ploegen beginnen te vechten tegen Ajax, krijgen ze kansen. Overall hebben ze dus niet zomaar de sterkste selectiequote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:46 schreef keijz het volgende:
Als we ff door deze (korte) moeilijke periode doorzijn, worden we gewoon kampioen. Want we hebben nog altijd veruit de beste selectie.
Porto had vorig jaar 1 uit 2 en won de CL.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 11:37 schreef Doc het volgende:
Ajax gaat gewoon een NewCastle-tje doen. Die had twee seizoenen geleden na de eerste 3(!) wedstrijden verloren te hebben gewoon de tweede ronde gehaald
AAAAAAAAAAAAAAAAJAX!
Fc Porto won ook eerst de UEFA cup...quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:32 schreef APK het volgende:
Ach, als ze de UEFA cup winnen ga ik ook wel juichen hoor.
Maar minder begaafde spelersquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:53 schreef methodmich het volgende:
Met een mindere begroting dan Ajax. Maar ook wel een beter elftal.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:20 schreef JaWi het volgende:
Zegt me niet zoveel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |