Dat dacht ik ook!quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:11 schreef PJORourke het volgende:
Klaas jan Huntelaar?![]()
Ah toe, vertel eens?quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:09 schreef SCH het volgende:
Oh, wil je echt weten wat mijn natte droom is Bayer?![]()
![]()
Brrr.... ieder zijn ding.quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:21 schreef methodmich het volgende:
Het heeft te maken met Bergkamp, pompebledden en Bruggink toch?
Gewoon lijfstraffen invoeren. Werkte bij de Irakese nationale ploeg.quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:24 schreef SCH het volgende:
Warm - maar nu weer over die zogenaamde club der clubs die er maar niet in slaagt een beetje normaal met mensen om te aan.
quote:Op maandag 4 oktober 2004 18:54 schreef SCH het volgende:
poging tot een volzin
Aan de andere kant is het Koeman toch op persoonlijke titel gelukt Trabelsi weer bij ajax aan het voetballen te krijgen (nou ja nog niet helemaal dan). Dat had ik persoonlijk niet van te voren verwacht.quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:24 schreef SCH het volgende:
Warm - maar nu weer over die zogenaamde club der clubs die er maar niet in slaagt een beetje normaal met mensen om te aan.
Zo juistquote:Op maandag 4 oktober 2004 19:30 schreef Doc het volgende:
Ik panikeer dan niet, maar sta pal achter Ajax en fraaie jaren volgen. Altijd zo geweest en het zal altijd zo blijven. Want wij komen uit Amsterdam.
Ik gun ze hun kortstondige pleziertjes best wel, hoor.quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:30 schreef Doc het volgende:
Ik moet wel lachen om het gekrakeel van de fans van overige clubjes als Ajax voor de verandereing eens niet de de sterren van de hemel speelt. Omdat het gekrakeel juist de erkenning is dat de mogelijkheid om zich te kunnen verkneukelen om Ajax altijd maar van korte duur is.
Het zit wel diep hequote:Op maandag 4 oktober 2004 19:58 schreef PJORourke het volgende:
PSV is gewoon fake, zeg ik als voormalig bewonder van Lampegat. Met een Spartaan als voorzitter.
het seizoen is nog lang niet voorbijquote:Op maandag 4 oktober 2004 20:02 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Gelukkig spreken de cijfers dit seizoen voor zich en als de zaken omkeren zullen anderen weer lachen.
Pienaar was juist nog één van de beteren. Staat ook 5e bij MotM op Ajax Netwerk.quote:Op maandag 4 oktober 2004 20:02 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Toch wel een heel boeiende discussie
Gelukkig spreken de cijfers dit seizoen voor zich en als de zaken omkeren zullen anderen weer lachen.
Gisteren was het waardeloos tegen AZ, met Pienaar en Mitea als absolute dieptepunten
Klopt, maar in voetballand heerst de waan van de dag. De discussies zijn daar op afgestemd. Laat ons nu ons plezier hebben, jullie komen ooit wel weer eens aan de beurtquote:Op maandag 4 oktober 2004 20:06 schreef The_Hives het volgende:
[..]
het seizoen is nog lang niet voorbij
Dat soort polls neem ik helaas niet al te serieus, een groot deel stemt vrijwel altijd op dezelfde speler. Hij liep gisteren uit positie waardoor AZ een overwicht op het middenveld creëerdequote:Op maandag 4 oktober 2004 20:07 schreef methodmich het volgende:
[..]
Staat ook 5e bij MotM op Ajax Netwerk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |