abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22399879
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 17:37 schreef methodmich het volgende:
Overigens, wie is in hemelsnaam het cliché-mannetje?
Heitinga met z'n VSO uitstraling
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_22399890
Sommige (eigenlijk alle) argumenten die mijn mede-psv supporters geven raken kant noch wal.

Ikzelf vind gewoon dat je zelf mag bepalen wie je de mooiste club van Nederland vind. Het maakt toch helemaal niet uit of je nu voor Ajax, Feyenoord of wat mij betreft Haarlem bent. Daar moet je gewoon respect voor hebben. Natuurlijk vind je je eigen club de mooiste van het land, dat doe ik vanzelfsprekend ook. Maar daarnaast heb ik ook respect voor iedere andere fan (zolang ze zich naar behoren gedragen).

Dat ajax de meeste supporters/fans heeft is gewoon terecht. Je hoeft allleen maar naar de historie te kijken om dat te beseffen. Dus ja ik kan me best voorstellen dat iemand Ajax een mooie club vindt. Ikzelf doe dat dus niet, maar dat maakt niet uit. Het is ieders goed recht om Ajax een mooie club te vinden. Respecteer dat, net als ik

"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 4 oktober 2004 @ 17:41:25 #228
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_22399909
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 17:35 schreef encore04 het volgende:

[..]

Omdat ze het mooiste voetbal speelden en de meeste prijzen in Europa en Nederland hebben.
En omdatze altijd weer -ook na dipjes- weer boven komen om weer bewondering in Europa de te oogsten

Zoals ik al enkele malen zei- en wat iedere Ajaxsupporter weet-: vorm is tijdelijk - klasse voor altijd.

En hoe lang geleden is trouwens het volgens jou dat Ajax het mooiste voetbal speelde?
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 17:35 schreef encore04 het volgende:

Overigens zeg ik helemaal niet dat de media zo pro-Ajax is, dat zegt Cultheld Ik vind het wel meevallen, al erger ik me soms wel als heel Studio Voetbal alleen maar over Ajax gaat, maar voor de rest niet hoor.
Dan ben je een uitzondering. Zelfs de binnen de club zelf hoor je dergelijke geluiden.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_22400044
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 17:40 schreef Bos81 het volgende:
Sommige (eigenlijk alle) argumenten die mijn mede-psv supporters geven raken kant noch wal.

Ikzelf vind gewoon dat je zelf mag bepalen wie je de mooiste club van Nederland vind. Het maakt toch helemaal niet uit of je nu voor Ajax, Feyenoord of wat mij betreft Haarlem bent. Daar moet je gewoon respect voor hebben. Natuurlijk vind je je eigen club de mooiste van het land, dat doe ik vanzelfsprekend ook. Maar daarnaast heb ik ook respect voor iedere andere fan (zolang ze zich naar behoren gedragen).

Dat ajax de meeste supporters/fans heeft is gewoon terecht. Je hoeft allleen maar naar de historie te kijken om dat te beseffen. Dus ja ik kan me best voorstellen dat iemand Ajax een mooie club vindt. Ikzelf doe dat dus niet, maar dat maakt niet uit. Het is ieders goed recht om Ajax een mooie club te vinden. Respecteer dat, net als ik

Ik heb respect voor veel andere supporters maar veel Ajax supporters vormen echt de uitzondering die de regel bevestigt. Hoe ze praatten toen ze kampioen werden, zó denigrerend en arrogant. Het jaar daarvoor, toen PSV kampioen werd, werd er alleen maar feest gevierd. Maar die domme boerenlullen uit Amsterdam zeiden voor de camera: Wij worden volgend jaar weer kampioen en de komende 10 jaar ook en we winnen de tjempjens liek, want Ajax is veel beter dan welke club dan ook.

Het is dit soort arrogantie dat mij telkens weer stoot. Voor Feyenoord- en FC Utrecht supporters kan ik bijv. wel respect opbrengen. Maar Ajax is echt triest af en toe.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_22400056
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 17:40 schreef cultheld het volgende:

[..]

Heitinga met z'n VSO uitstraling
Heitinga staat er niet om slim te zijn. Anders kon de helft van het profvoetbal opdoeken.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_22400067
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 17:17 schreef encore04 het volgende:

[..]

Wat is er zo mooi aan Ajax? Vroeger speelden ze het mooiste voetbal ja, maar dat is nu ook niet meer zo. Het mooiste stadion hebben ze ook niet, want dat is de Kuip, de mooiste sfeer is ook in de Kuip, de fanatiekste supporters zijn die van Feyenoord en Utrecht, de gezelligste sfeer is bij PSV.

Wat blijft er dan nog over van Ajax als ze niet goed spelen? Alleen een mooie geschiedenis in Europa.

(Ondanks de betere sfeer en het mooiere stadion van Feyenoord ben ik voor PSV, want ik haat het soort voetbal dat Feyenoord speelt en de soms wat agressievere sfeer daar )
Volledig met je eens, alleen ik ben voor Feyenoord
pi_22400108
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 17:41 schreef Doc het volgende:
bewondering in Europa de te oogsten
Heb jij in het buitenland wel eens een local in een PSV-shirt gezien? Ik niet en ik reis veel.
pi_22400128
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 17:48 schreef Bayer het volgende:

[..]

Heb jij in het buitenland wel eens een local in een PSV-shirt gezien? Ik niet en ik reis veel.
Ga eens naar Brazilië, Zuid-Korea of Peru.
pi_22400143
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 17:46 schreef methodmich het volgende:

[..]

Heitinga staat er niet om slim te zijn. Anders kon de helft van het profvoetbal opdoeken.
't gaat om die blik, die maakt 't gewoon af. Net alsof ie mongool is of zo. En dan die uitspraken met z'n ingestuurde dure woordjes, ik bedoel als je dan een domme gast bent probeer dan niet intellectueel over te komen
  maandag 4 oktober 2004 @ 17:52:17 #235
74430 Nyluzzz
Terviseks!
pi_22400189
Zo mag ik het graag zien. Een zware training; jammer dat er maar zeg spelers aanwezig waren.

...drop it like it's hot...
pi_22400228
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 17:46 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik heb respect voor veel andere supporters maar veel Ajax supporters vormen echt de uitzondering die de regel bevestigt. Hoe ze praatten toen ze kampioen werden, zó denigrerend en arrogant. Het jaar daarvoor, toen PSV kampioen werd, werd er alleen maar feest gevierd. Maar die domme boerenlullen uit Amsterdam zeiden voor de camera: Wij worden volgend jaar weer kampioen en de komende 10 jaar ook en we winnen de tjempjens liek, want Ajax is veel beter dan welke club dan ook.

Het is dit soort arrogantie dat mij telkens weer stoot. Voor Feyenoord- en FC Utrecht supporters kan ik bijv. wel respect opbrengen. Maar Ajax is echt triest af en toe.
Opmerkingen als "Bayern, eitje", "Ajax is een serieuze kandidaat voor de CL" en "we worden met 3 vingers in de neus kampioen" wekken niet echt symphatie bij mij. Je mag best zelfverzekerd zijn, maar dat walgelijke arrogante toontje terwijl je er keer op keer niks van bakt (dat geldt voor dit seizoen en vorig seizoen) wordt gelukkig afgestraft door Bayern, AZ, Brugge, etc.

Als jullie Bayern en Juventus verslagen hadden, mochten jullie van mij roepen dat je kans maakt, nu worden jullie gewoon uitgelachen door elke niet-Ajax supporter.
pi_22400248
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 17:46 schreef cultheld het volgende:
Ja, uit bij Arsenal 'en wie niet springt' zingen geeft inderdaad wel aan dat Ajax de hele goegemeente niks doet. Face it, Ajax is de enige club met internationaal respect. Overal in Europa zeiken ze in hun broek als Ajax in hun poule valt. Dit jaar is het kut, maar iedereen is bang/op zijn hoede.
Niemand onderschat Ajax. Overschatten is op het moment meer het geval.

PSV wordt in het rijtje kanslozen gezet, een puntengenerator in de poule vindt iedere club prettig natuurlijk.
pi_22400249
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 17:53 schreef encore04 het volgende:

[..]

Opmerkingen als "Bayern, eitje", "Ajax is een serieuze kandidaat voor de CL" en "we worden met 3 vingers in de neus kampioen" wekken niet echt symphatie bij mij. Je mag best zelfverzekerd zijn, maar dat walgelijke arrogante toontje terwijl je er keer op keer niks van bakt (dat geldt voor dit seizoen en vorig seizoen) wordt gelukkig afgestraft door Bayern, AZ, Brugge, etc.

Als jullie Bayern en Juventus verslagen hadden, mochten jullie van mij roepen dat je kans maakt, nu worden jullie gewoon uitgelachen door elke niet-Ajax supporter.
Je herhaalt nu in feite dus gewoon wat ik zojuist heb gezegd
pi_22400251
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 17:50 schreef cultheld het volgende:

[..]

't gaat om die blik, die maakt 't gewoon af. Net alsof ie mongool is of zo. En dan die uitspraken met z'n ingestuurde dure woordjes, ik bedoel als je dan een domme gast bent probeer dan niet intellectueel over te komen
Dit is natuurlijk gewoon zoeken om het zoeken. Liever een domme speler met veel kwaliteiten dan een slimmerik die niet kan voetballen. Het gaat om het voetbal hier en die interviews moet je ook nooit beluisteren.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 4 oktober 2004 @ 17:55:13 #240
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_22400254
Altijd gezellig als cultheld er is.
Volgens mij slaapt hij vanavond gewoon in een Ajax-pyjama, zo geobsedeerd.
pi_22400258
Bovendien supporter jij een club die Willy en René van de Kerkhof onder contract had...
www.thuisuiteten.nl
pi_22400270
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 17:50 schreef cultheld het volgende:

[..]

waar gebruikt hij ingestudeerde dure woordjes dan?
  maandag 4 oktober 2004 @ 17:55:54 #243
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_22400272
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 16:46 schreef cultheld het volgende:
Wat me ook opvalt aan Studio Sport bijv. Ajax tegen Roda, vorige week, Anastasiou scoort in de 90e minuut, de verslaggever gaat uit z'n dak, zegt bijna niets over het slechte spel gedurende de wedstrijd. PSV speelt tegen Groningen, hij hóópt gewoon dat Groningen scoort, maar 't gebeurt maar niet en de 1-0 valt, daarna de 2-0 en het wordt zelfs 3-0!!! Wat jammer voor de Groningers die het betere voetbal hadden, aldus de commentator.

Amsterdamse subjectieve verslaggeving is het, meer niet.
Ik kan het me best voorstellen, ik heb ook de schurft aan PSV. Verslaggevers hebben ook een voetbalhart.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_22400278
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 17:52 schreef Nyluzzz het volgende:
Een zware training
Of gewoon een slechte conditie
pi_22400281
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 17:55 schreef methodmich het volgende:

[..]

Dit is natuurlijk gewoon zoeken om het zoeken. Liever een domme speler met veel kwaliteiten dan een slimmerik die niet kan voetballen. Het gaat om het voetbal hier en die interviews moet je ook nooit beluisteren.
Intelligentie maakt niet uit, maar dan zie ik toch liever de opstelling die bijv. Dave Bus laat zien: Jezelf niet beter voordoen dan je bent, gewoon jezelf zijn en niet dat gemaakte wat Heitinga keer op keer weer probeert uit te stralen. Sneijder en VDV zijn bijv. ook niet de slimsten maar ze doen tenminste normaal.
pi_22400292
Misschien is dat wel gewoon zoals Heitinga altijd is, weet jij veel?
www.thuisuiteten.nl
pi_22400301
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 17:55 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

waar gebruikt hij ingestudeerde dure woordjes dan?
Interviews, ze schieten me zo niet te binnen en om 18:00 nok ik 'm naar fitness maar ik zal ze nog een keer posten
pi_22400321
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 17:57 schreef cultheld het volgende:

[..]

Interviews, ze schieten me zo niet te binnen en om 18:00 nok ik 'm naar fitness maar ik zal ze nog een keer posten
ok ben er wel benieuwd naar. volgens mij zegt hij niet meer of minder dan de gemiddelde voetballer.
pi_22400338
Dure woordjes. "Zo'n nederlaag is prijzig", zei John laatst. Zeer duur woord.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 4 oktober 2004 @ 18:00:38 #250
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')