Heitinga met z'n VSO uitstralingquote:Op maandag 4 oktober 2004 17:37 schreef methodmich het volgende:
Overigens, wie is in hemelsnaam het cliché-mannetje?
En omdatze altijd weer -ook na dipjes- weer boven komen om weer bewondering in Europa de te oogstenquote:Op maandag 4 oktober 2004 17:35 schreef encore04 het volgende:
[..]
Omdat ze het mooiste voetbal speelden en de meeste prijzen in Europa en Nederland hebben.
Dan ben je een uitzondering. Zelfs de binnen de club zelf hoor je dergelijke geluiden.quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:35 schreef encore04 het volgende:
Overigens zeg ik helemaal niet dat de media zo pro-Ajax is, dat zegt CultheldIk vind het wel meevallen, al erger ik me soms wel als heel Studio Voetbal alleen maar over Ajax gaat, maar voor de rest niet hoor.
Ik heb respect voor veel andere supporters maar veel Ajax supporters vormen echt de uitzondering die de regel bevestigt. Hoe ze praatten toen ze kampioen werden, zó denigrerend en arrogant. Het jaar daarvoor, toen PSV kampioen werd, werd er alleen maar feest gevierd. Maar die domme boerenlullen uit Amsterdam zeiden voor de camera: Wij worden volgend jaar weer kampioen en de komende 10 jaar ook en we winnen de tjempjens liek, want Ajax is veel beter dan welke club dan ook.quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:40 schreef Bos81 het volgende:
Sommige (eigenlijk alle) argumenten die mijn mede-psv supporters geven raken kant noch wal.
Ikzelf vind gewoon dat je zelf mag bepalen wie je de mooiste club van Nederland vind. Het maakt toch helemaal niet uit of je nu voor Ajax, Feyenoord of wat mij betreft Haarlem bent. Daar moet je gewoon respect voor hebben. Natuurlijk vind je je eigen club de mooiste van het land, dat doe ik vanzelfsprekend ook. Maar daarnaast heb ik ook respect voor iedere andere fan (zolang ze zich naar behoren gedragen).
Dat ajax de meeste supporters/fans heeft is gewoon terecht. Je hoeft allleen maar naar de historie te kijken om dat te beseffen. Dus ja ik kan me best voorstellen dat iemand Ajax een mooie club vindt. Ikzelf doe dat dus niet, maar dat maakt niet uit. Het is ieders goed recht om Ajax een mooie club te vinden. Respecteer dat, net als ik
Heitinga staat er niet om slim te zijn. Anders kon de helft van het profvoetbal opdoeken.quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
Heitinga met z'n VSO uitstraling
Volledig met je eens, alleen ik ben voor Feyenoordquote:Op maandag 4 oktober 2004 17:17 schreef encore04 het volgende:
[..]
Wat is er zo mooi aan Ajax? Vroeger speelden ze het mooiste voetbal ja, maar dat is nu ook niet meer zo. Het mooiste stadion hebben ze ook niet, want dat is de Kuip, de mooiste sfeer is ook in de Kuip, de fanatiekste supporters zijn die van Feyenoord en Utrecht, de gezelligste sfeer is bij PSV.
Wat blijft er dan nog over van Ajax als ze niet goed spelen? Alleen een mooie geschiedenis in Europa.
(Ondanks de betere sfeer en het mooiere stadion van Feyenoord ben ik voor PSV, want ik haat het soort voetbal dat Feyenoord speelt en de soms wat agressievere sfeer daar)
Heb jij in het buitenland wel eens een local in een PSV-shirt gezien? Ik niet en ik reis veel.quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:41 schreef Doc het volgende:
bewondering in Europa de te oogsten
Ga eens naar Brazilië, Zuid-Korea of Peru.quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:48 schreef Bayer het volgende:
[..]
Heb jij in het buitenland wel eens een local in een PSV-shirt gezien? Ik niet en ik reis veel.
't gaat om die blik, die maakt 't gewoon af. Net alsof ie mongool is of zo. En dan die uitspraken met z'n ingestuurde dure woordjes, ik bedoel als je dan een domme gast bent probeer dan niet intellectueel over te komenquote:Op maandag 4 oktober 2004 17:46 schreef methodmich het volgende:
[..]
Heitinga staat er niet om slim te zijn. Anders kon de helft van het profvoetbal opdoeken.
Opmerkingen als "Bayern, eitje", "Ajax is een serieuze kandidaat voor de CL" en "we worden met 3 vingers in de neus kampioen" wekken niet echt symphatie bij mij. Je mag best zelfverzekerd zijn, maar dat walgelijke arrogante toontje terwijl je er keer op keer niks van bakt (dat geldt voor dit seizoen en vorig seizoen) wordt gelukkig afgestraft door Bayern, AZ, Brugge, etc.quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik heb respect voor veel andere supporters maar veel Ajax supporters vormen echt de uitzondering die de regel bevestigt. Hoe ze praatten toen ze kampioen werden, zó denigrerend en arrogant. Het jaar daarvoor, toen PSV kampioen werd, werd er alleen maar feest gevierd. Maar die domme boerenlullen uit Amsterdam zeiden voor de camera: Wij worden volgend jaar weer kampioen en de komende 10 jaar ook en we winnen de tjempjens liek, want Ajax is veel beter dan welke club dan ook.
Het is dit soort arrogantie dat mij telkens weer stoot. Voor Feyenoord- en FC Utrecht supporters kan ik bijv. wel respect opbrengen. Maar Ajax is echt triest af en toe.
Ja, uit bij Arsenal 'en wie niet springt' zingen geeft inderdaad wel aan dat Ajax de hele goegemeente niks doet. Face it, Ajax is de enige club met internationaal respect. Overal in Europa zeiken ze in hun broek als Ajax in hun poule valt. Dit jaar is het kut, maar iedereen is bang/op zijn hoede.quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:46 schreef cultheld het volgende:
Het is dit soort arrogantie dat mij telkens weer stoot. Voor Feyenoord- en FC Utrecht supporters kan ik bijv. wel respect opbrengen. Maar Ajax is echt triest af en toe.
Je herhaalt nu in feite dus gewoon wat ik zojuist heb gezegdquote:Op maandag 4 oktober 2004 17:53 schreef encore04 het volgende:
[..]
Opmerkingen als "Bayern, eitje", "Ajax is een serieuze kandidaat voor de CL" en "we worden met 3 vingers in de neus kampioen" wekken niet echt symphatie bij mij. Je mag best zelfverzekerd zijn, maar dat walgelijke arrogante toontje terwijl je er keer op keer niks van bakt (dat geldt voor dit seizoen en vorig seizoen) wordt gelukkig afgestraft door Bayern, AZ, Brugge, etc.
Als jullie Bayern en Juventus verslagen hadden, mochten jullie van mij roepen dat je kans maakt, nu worden jullie gewoon uitgelachen door elke niet-Ajax supporter.
Dit is natuurlijk gewoon zoeken om het zoeken. Liever een domme speler met veel kwaliteiten dan een slimmerik die niet kan voetballen. Het gaat om het voetbal hier en die interviews moet je ook nooit beluisteren.quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:50 schreef cultheld het volgende:
[..]
't gaat om die blik, die maakt 't gewoon af. Net alsof ie mongool is of zo. En dan die uitspraken met z'n ingestuurde dure woordjes, ik bedoel als je dan een domme gast bent probeer dan niet intellectueel over te komen![]()
waar gebruikt hij ingestudeerde dure woordjes dan?quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:50 schreef cultheld het volgende:
[..]
't gaat om die blik, die maakt 't gewoon af. Net alsof ie mongool is of zo. En dan die uitspraken met z'n ingestuurde dure woordjes, ik bedoel als je dan een domme gast bent probeer dan niet intellectueel over te komen![]()
Ik kan het me best voorstellen, ik heb ook de schurft aan PSV. Verslaggevers hebben ook een voetbalhart.quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:46 schreef cultheld het volgende:
Wat me ook opvalt aan Studio Sport bijv. Ajax tegen Roda, vorige week, Anastasiou scoort in de 90e minuut, de verslaggever gaat uit z'n dak, zegt bijna niets over het slechte spel gedurende de wedstrijd. PSV speelt tegen Groningen, hij hóópt gewoon dat Groningen scoort, maar 't gebeurt maar niet en de 1-0 valt, daarna de 2-0 en het wordt zelfs 3-0!!! Wat jammer voor de Groningers die het betere voetbal hadden, aldus de commentator.
Amsterdamse subjectieve verslaggeving is het, meer niet.
Of gewoon een slechte conditiequote:Op maandag 4 oktober 2004 17:52 schreef Nyluzzz het volgende:
Een zware training
Intelligentie maakt niet uit, maar dan zie ik toch liever de opstelling die bijv. Dave Bus laat zien: Jezelf niet beter voordoen dan je bent, gewoon jezelf zijn en niet dat gemaakte wat Heitinga keer op keer weer probeert uit te stralen. Sneijder en VDV zijn bijv. ook niet de slimsten maar ze doen tenminste normaal.quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:55 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk gewoon zoeken om het zoeken. Liever een domme speler met veel kwaliteiten dan een slimmerik die niet kan voetballen. Het gaat om het voetbal hier en die interviews moet je ook nooit beluisteren.
Interviews, ze schieten me zo niet te binnen en om 18:00 nok ik 'm naar fitness maar ik zal ze nog een keer postenquote:Op maandag 4 oktober 2004 17:55 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
waar gebruikt hij ingestudeerde dure woordjes dan?
ok ben er wel benieuwd naar. volgens mij zegt hij niet meer of minder dan de gemiddelde voetballer.quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:57 schreef cultheld het volgende:
[..]
Interviews, ze schieten me zo niet te binnen en om 18:00 nok ik 'm naar fitness maar ik zal ze nog een keer posten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |