nee hoezo?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:55 schreef FlowDesign het volgende:
Heb je The OC gekeken ofzo?
Dead Kennedys - California über allesquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:59 schreef FlowDesign het volgende:
California...
Die Blik op de weg is een herhaling trouwens
Ik ken geen songtitels van hun uit m'n hoofdquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dead Kennedys - California über alles
ken je klassiekers
Vette avatar mênquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:17 schreef Fulcrum_X het volgende:
Stop! Hammertiiiiiime![]()
dank je, al zit ik hier wel in de verkeerde uithoek van Nederlandquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:25 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Vette avatar mên
Fryslân boppequote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:27 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
dank je, al zit ik hier wel in de verkeerde uithoek van Nederland
*terug naar Friesland rijdt*![]()
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:31 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Fryslân boppe
BX :')quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:25 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Vette avatar mên
nee Honda wint de schoonheidsprijsquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
BX
handig toch, een stofzuiger waar je in kan zittenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:35 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
nee Honda wint de schoonheidsprijs![]()
[afbeelding]
Ikke?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:13 schreef blieblie het volgende:
Whehehe, ik begin er aan te wennen.
Bij je zusje stond het best leuk.
Slaan. Jou. Hard. Slijmbalquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:13 schreef blieblie het volgende:
Whehehe, ik begin er aan te wennen.
Bij je zusje stond het best leuk.
eenschquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:56 schreef daNpy het volgende:
[..]
Slaan. Jou. Hard. Slijmbal
Niet zeuren hequote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:56 schreef daNpy het volgende:
[..]
Slaan. Jou. Hard. Slijmbal
Tjaaaa.... ik trek ze niet aanquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:58 schreef daNpy het volgende:
*help*
En Blie: meelopen is niet oke![]()
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:57 schreef blieblie het volgende:
*griezel*http://membres.lycos.fr/a(...)esGirls/mp994002.jpg
Mochtie het niet doen wil ik em wel ff zelf hosten...
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 00:49 schreef r8ality het volgende:
Flow, PG, het zag er wel lief uit gisteren hoor.
Afgezien van het feit dat PG zo dronken als een bushokje was en Flow zat te vissen.
Hoiquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 09:13 schreef daNpy het volgende:
Hoi
hehe ik zette net me tv aan en dat was het eerste wat ik zagquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 12:33 schreef Blueman het volgende:
Olsen Twins de hele tijd al op Fox Kids!
Ik ga nooit meer radje draaienquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 00:49 schreef r8ality het volgende:
Flow, PG, het zag er wel lief uit gisteren hoor.
Afgezien van het feit dat PG zo dronken als een bushokje was en Flow zat te vissen.
Voel je je nou ook een beetje misbruikt (maar dan wel de profiterende zin van het woord)?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:43 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Ik ga nooit meer radje draaien
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:00 schreef Blueman het volgende:
[..]
Voel je je nou ook een beetje misbruikt (maar dan wel de profiterende zin van het woord)?
ah kwam het daardoorquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:43 schreef Partygurl het volgende:
Ik ga nooit meer radje draaien
Nou dat is wel heel erg overdreven hoorquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:04 schreef kib het volgende:
[..]
ah kwam het daardoor
ik vond het wel schattig hoe je een beetje waggelend, je af en toe aan willekeurige voorbijgangers vasthoudend, toch over stratum wist voort te bewegen![]()
just kidding![]()
Vatsig!quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:10 schreef Partygurl het volgende:
Ja en een lol dat ik had
Mochten we eindelijk met de taxi mee, alleen moest ze wel dr hoofd als voorzorgsmaatregel in een plastic tas houdenHad ik eigenlijk op foto moeten zetten
Ja veraquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:14 schreef Blueman het volgende:
[..]
Vatsig!
Was dat hetzelfde meisje als er vorige keer bij was toen jij met Lieke en ???? was?
Nieuwe album K3 is![]()
![]()
![]()
dat kan goed, ze komt uit mierlo ...quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:15 schreef Partygurl het volgende:
Hee kib die lara heeft die toevallig in geldrop op school gezete
Die Vera was dat rustige meisje dus...quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:15 schreef Partygurl het volgende:
K3
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:21 schreef kib het volgende:
[..]
dat kan goed, ze komt uit mierlo ...
ik weet het eerlijk gezegd niet, zal het eens vragen als ze weer in Nederland is
Die was dus helemaal extreem los gegaan?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:22 schreef Partygurl het volgende:
Ja die rustige
ik wou net zeggen. ... bij extreem los denk ik niet meteen aan veraquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:28 schreef Partygurl het volgende:
Extreem wil ik niet zeggen maar ze had veel plezier
En was je de enige die "gescoord" had, of nog meer punten uitgedeeld in de competitie?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:28 schreef Partygurl het volgende:
Extreem wil ik niet zeggen maar ze had veel plezier
Die andere 2 hebben allebei al 4 jr een vriendquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:35 schreef Blueman het volgende:
[..]
En was je de enige die "gescoord" had, of nog meer punten uitgedeeld in de competitie?
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:34 schreef kib het volgende:
[..]
ik wou net zeggen. ... bij extreem los denk ik niet meteen aan vera
Keurig!quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:37 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Die andere 2 hebben allebei al 4 jr een vriend![]()
Ikke denk ik in de boston!quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:41 schreef Inu het volgende:
Maar zijn er nog mensen die ik misschien tegen kan komen vnaaf? En waar?Btje halve meet omdak de vorige gemist heb
Kooksequote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:42 schreef Blueman het volgende:
[..]
Keurig!
Ik ga eten koken, want het is vanavond weer PSV - Groningen tijd!
Boston is idd wel leujkquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:44 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Ikke denk ik in de boston!
goeie kans dat flow, omegaproject, r8ality en ik weer in de stad zijn vanavondquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:41 schreef Inu het volgende:
Maar zijn er nog mensen die ik misschien tegen kan komen vnaaf? En waar?Btje halve meet omdak de vorige gemist heb
dus daar ben ik vanavondquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:46 schreef Inu het volgende:
[..]
Boston is idd wel leujk
waar dan?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:47 schreef kib het volgende:
[..]
goeie kans dat flow, omegaproject, r8ality en ik weer in de stad zijn vanavond
ik zit thuis....quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:49 schreef Inu het volgende:
[..]
waar dan?
kga gewoon de halve stad af tot ik iedereen heb gezien
als we eigenlijk vervoer kunnen vinden
aah arme jijquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik zit thuis....
ziek enzo
*aai*quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik zit thuis....
ziek enzo
meestal ffkes in de weekends om in te drinken / meetingplace daarna varieert het nogalquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:49 schreef Inu het volgende:
[..]
waar dan?
kga gewoon de halve stad af tot ik iedereen heb gezien
als we eigenlijk vervoer kunnen vinden
jammer dan dat het er zo steriel is binnenquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:06 schreef kib het volgende:
2 drankjes voor de prijs van 1 bij de weekends is ook relaxt hoor
hahahaha.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:07 schreef Inu het volgende:
Blue Curacao met ananassap (vooral lekker in Rimini) lekker thuis is wel goedkoper
Malibu met ananassapquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:07 schreef Inu het volgende:
Blue Curacao met ananassap (vooral lekker in Rimini) lekker thuis is wel goedkoper
let je wel op kib, dat topic is geopend door een stel teringlijers die niet uit eindhoven komen en hebben verkeerd geteld, die gaat dus op slot.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 12:34 schreef kib het volgende:
eerst maar 676 maken straks he
Nog nooit gehadquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:09 schreef Partygurl het volgende:
[..]
hahahaha.
Amaretto cassis
voor nerds die dat willen zien is daar een patch voor...ruk zequote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:10 schreef r8ality het volgende:
Hoi. Ik ben een programmeur en probeer een doel in een spel te bouwen. Maar dat lukt niet hard. Ik heb dan ook The Sims 2 gemaakt.
Wat een slaapverwekkend spel. Alhoewel de persiflages op Paris Hilton en d'r verwende vriendinnetje sprekend lijken. En gaan ze in bad, wordt verdomme heel het poppetje aan blokjes gepulveriseerd, vanwege censuur.
Kutspel.
Vanavond weer stappen ja. Hell yeah!
Nee bedankt. Daarvoor start ik liever een fatsoenlijk filmpje op.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
voor nerds die dat willen zien is daar een patch voor...ruk ze
Dat was een editquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:12 schreef kib het volgende:
Heej flow ik kan wel ffkes een fles baileys gaan halen bij het drankurgel ....
we gaan toch stappen vanavond ?
Sangria, ai luf sangriaquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:11 schreef Inu het volgende:
[..]
Nog nooit gehad
Kheb nog wel een fles amaretto uit San Marino staanEn een fles sangria...
PG, daar ga je rare dingen van doenquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:15 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Sangria, ai luf sangria![]()
Don't make me say "I told you so".quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:10 schreef r8ality het volgende:
Hoi. Ik ben een programmeur en probeer een doel in een spel te bouwen. Maar dat lukt niet hard. Ik heb dan ook The Sims 2 gemaakt.
Wat een slaapverwekkend spel. Alhoewel de persiflages op Paris Hilton en d'r verwende vriendinnetje sprekend lijken. En gaan ze in bad, wordt verdomme heel het poppetje aan blokjes gepulveriseerd, vanwege censuur.
Kutspel.
Vanavond weer stappen ja. Hell yeah!
Het gaat...Met vruchtjes is wel lekkerquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:15 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Sangria, ai luf sangria![]()
Goed nieuws voor je dan: er is een tweede tape van Paris Hilton uitgelektquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:14 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nee bedankt. Daarvoor start ik liever een fatsoenlijk filmpje op.
Jaaaaa!!!quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:12 schreef kib het volgende:
Heej flow ik kan wel ffkes een fles baileys gaan halen bij het drankurgel ....
we gaan toch stappen vanavond ?
Ik prefereer Jenna Jameson.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Goed nieuws voor je dan: er is een tweede tape van Paris Hilton uitgelekt
Rare dingen, das heel natuurlijk hoorquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:16 schreef r8ality het volgende:
[..]
PG, daar ga je rare dingen van doen. Net zoals em, eh, 2 dagen geleden
.
Volgens mij ook jaquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:20 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Rare dingen, das heel natuurlijk hoor
Graag!!quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:38 schreef punkgirl het volgende:
Barlady = backiemand bier?
Baileys is idd ook lekker jahquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:20 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Jaaaaa!!!![]()
![]()
Jij let te goed opquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:14 schreef Inu het volgende:
Dat was een editKhebbet wel gezien
Zal ik je dan ff in een hoekje zetten?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:22 schreef kib het volgende:
[..]
Jij let te goed op
Tot ik daarvan onderhand rubber kotste vond ik het ook lekkerquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:22 schreef Inu het volgende:
[..]
Baileys is idd ook lekker jah
rubberquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:23 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Tot ik daarvan onderhand rubber kotste vond ik het ook lekkerAlleen als ik t nu al ruik dan
Daar leek t opquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:24 schreef Inu het volgende:
[..]
rubber
Ik heb alleen ooit gekotst van Fling in combinatie met wodka...Hoef ik ook niet meer echt nej
hurry danquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:26 schreef kib het volgende:
shit ik moet dan wel nu naar het drankurgel lopen anders haal ik dat nie meer
Lieve mama heb jijquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:25 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Daar leek t opBen zowat gestikt toen
Mijn mama heeft me gered
![]()
Hahaha, ja snap ikquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:27 schreef Inu het volgende:
[..]
Lieve mama heb jij
Ik mocht zelf mn kots opruimen
kwam jij ook baileys drinken dan ?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:26 schreef Partygurl het volgende:
hurry dan
Ik zou niet durvenquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:29 schreef kib het volgende:
[..]
kwam jij ook baileys drinken dan ?
Nee dan gaat ze nekkenquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:29 schreef kib het volgende:
[..]
kwam jij ook baileys drinken dan ?
Nou enquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:30 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Nee dan gaat ze nekkenieuw...
Dat is stiekem niet erg handig hoor, misselijk zijn en dan kots op moeten ruimenquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:29 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Hahaha, ja snap ik
nee komt er alleen nog maar meer bijquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:31 schreef Inu het volgende:
[..]
Dat is stiekem niet erg handig hoor, misselijk zijn en dan kots op moeten ruimen
Khoefde gelukkig alleen mn beddegoed in de wasmachine te doenquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:32 schreef Partygurl het volgende:
[..]
nee komt er alleen nog maar meer bij
Niks van gerokenquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:31 schreef Partygurl het volgende:
had ik donderdag voordat ik naar de stunt ging ook gedaan
Hahaha, ja was ook blij dat mn mama dat toen heeft opgeruimdquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:32 schreef Inu het volgende:
[..]
Khoefde gelukkig alleen mn beddegoed in de wasmachine te doenanders was het echt fout gegaan
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:33 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Niks van geroken
seriously
Die hebben we dus geenquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:34 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Hahaha, ja was ook blij dat mn mama dat toen heeft opgeruimdWas volgens mij anders gewoon in een andere kamer gaan liggen
Tssss... ga dan maar wegquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:47 schreef Inu het volgende:
Ik ben nog een lief klein onschuldig meisje, ik denk en doe helemaal niet aan seks
Mooiquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 17:03 schreef Inu het volgende:
Ander topic is dicht
Yeah babyquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:53 schreef kib het volgende:
ik is weer terug
100.000 milliliters "Baileys - The Original Irish Cream" rijker en wat euro's (euri voor flow) rijker
Connecties hequote:Op zaterdag 2 oktober 2004 17:05 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Mooi
bwahahaquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:47 schreef Inu het volgende:
Ik ben nog een lief klein onschuldig meisje, ik denk en doe helemaal niet aan seks
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 17:07 schreef Inu het volgende:
[..]
Connecties he![]()
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 17:08 schreef FlowDesign het volgende:
Cynix :')
Cynix heeft dat topic geslotenquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 17:09 schreef Inu het volgende:
[..]
Jah, snap ik, maar ik had gevraagd of ie dicht mocht...quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 17:25 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
[..]
[..]
Cynix heeft dat topic gesloten
Ben ik nou zo slim? ..... Of ben jij nou zo dom?
quote:[16:40] <Inu> iemand die topics kan sluiten?
[16:40] <Inu> er is een nep-eindhoven topic![]()
[16:40] <Inu> of mag dat in onz?
quote:[17:06] <Inu> hijs dicht
[17:06] <Inu> tenkjoe
[17:08] <Dubbeldrank> cynix to the rescue
Ik snapte 'm allangquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 17:29 schreef Inu het volgende:
[..]
Jah, snap ik, maar ik had gevraagd of ie dicht mocht...
[..]
[..]Snappie we mekaar nou?
*zucht...quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 17:36 schreef Inu het volgende:
Nou snap ik jou niet meer
Ok, over tot de orde van de dag dan maarquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 17:49 schreef Inu het volgende:
Ik had het niet aan Cynix gevraagd
Maar ik snapte je idd niet![]()
Ga je gangquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 17:56 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ok, over tot de orde van de dag dan maar
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:01 schreef Inu het volgende:
[..]
Ga je gang
Ik ga lekker frietjes eten
wrijf het lekker innnnnquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:13 schreef blieblie het volgende:
Jullie zijn allemaal uit vanavond?
*wrijf*quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:54 schreef ArTiC het volgende:
wrijf het lekker innnnn
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:55 schreef kib het volgende:
[..]
*wrijf*![]()
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:13 schreef blieblie het volgende:
Jullie zijn allemaal uit vanavond?
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:58 schreef Inu het volgende:
[..]
*geeft kommetje kippesoep*
En Debje...quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:34 schreef kib het volgende:
ik weet dat Flow, R8ality, Omega en ik uitgaan jah .. en Inu ook volgens mij
dan noem je alleen de mensen op die je niet kentquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:03 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
En Debje...
en nog een shitload of people die ik ken maar dat ga ik niet allemaal opnoemen...
Denket welquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:02 schreef FlowDesign het volgende:
Slechte frieten dan
Dat zou weleens sneller kunnen zijn jaquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dan noem je alleen de mensen op die je niet kent
Ik heb vanacht bij Joost aflevering 2 t/m 4 zitten kijken...quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:06 schreef Inu het volgende:
[..]
Denket wel
Kdenk dak maar thuis blijf en mn dvd met The OC ga kijken fsow...
Sim Cityquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:38 schreef blieblie het volgende:
Ik heb het koud en ik wil Sim Cityen.
Rush Hour ligt verdimme in Waalrequote:Op zaterdag 2 oktober 2004 21:06 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Sim City
Ik had een trui aan...quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:40 schreef Inu het volgende:
Dan haal je een trui en doe je die aan en ga je Sim Cityen
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 21:42 schreef Inu het volgende:
jah, dat ben ik ook aan het kijken
dat jongetje was wel sgattig
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:09 schreef febster het volgende:
Zwolle, Zwolle, Zwolle, Opgezwolle![]()
![]()
Ik wist wel dat je smaak hadquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:18 schreef febster het volgende:
Smack my Bitch up
dat is dan minderquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:22 schreef blieblie het volgende:
Laaaaaaaaaat me nu toch niet alleeeheeen.
Wat ik nu luister is pas ergquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dat is dan minder
*mompelt iets over kippensoep*quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:25 schreef Inu het volgende:
Moeten jullie niet uit zijn?
C:\Muziek\Opgezwolle - Zwolle.mp3quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]Opgezwolle
H:\[MP3]\[MP3 albums]\[by artist]\[O]\Opgezwolle - Brandstof\03_doewatjedoet.mp3
Als ik maar om half 1 in de miller ben is alles okequote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:25 schreef Inu het volgende:
Moeten jullie niet uit zijn?
ik oowk hoorquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
*mompelt iets over kippensoep*
moek helpen?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:28 schreef febster het volgende:
[..]
Als ik maar om half 1 in de miller ben is alles oke
En de fles zooi moet op
toch niet van die gore smirnoff he?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:28 schreef febster het volgende:
[..]
Als ik maar om half 1 in de miller ben is alles oke
En de fles zooi moet op
Van de 1.4 liter, is de 1.3 liter al op, dan moet je heeeeeeeeeeel snel zijnquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:28 schreef Inu het volgende:
[..]
moek helpen?
Tuurlijk welquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
toch niet van die gore smirnoff he?
*biertje gaat halen*
Gekoelde Smironoff Icequote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:31 schreef Inu het volgende:
bewaar dan wat
wat is het eigenlijk?
ik steek binnenkort wel eens over van de altstadt naar de bostonquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:31 schreef febster het volgende:
[..]
Tuurlijk wel
Hey Artic, jij moet ook wel weer eens in Ehv uit man
Sterkquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik steek binnenkort wel eens over van de altstadt naar de boston
ga je nooit in helmond uit?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik steek binnenkort wel eens over van de altstadt naar de boston
tot 8 jaar terug welquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:34 schreef Inu het volgende:
[..]
ga je nooit in helmond uit?
Toen er nog gemoedelijke mensen woondenquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
tot 8 jaar terug wel
toen dadas nog leuk was
tot ik 16 was en naar eindhoven mochtquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:35 schreef febster het volgende:
[..]
Toen er nog gemoedelijke mensen woonden
Dat probleem heb ik oowk, alleen ik vond het 4 jaar geleden ook nog leujkquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
tot 8 jaar terug wel
toen dadas nog leuk was
je noemt de verkeerde 2 van de 3quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:38 schreef Inu het volgende:
Ik mag ook naar Eindhoven, alleen dan kom ik zo lastig thuis
Welke kroeg kom je dan? Het Aambeeld fso? Of De Sport?
D'n Brouwer jaquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:40 schreef Inu het volgende:
Jah, die kroeg tegenover Het Aambeeld, maar ik weet niet hoe die heet
Zitten altijd van die oude kerels met kinderen op zondag...vink echt niet kunnen, kinderen in een kroeg...
hup bruheze hupquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:41 schreef Blueman het volgende:
PSV - Groningen 3-0![]()
Nu slapen, morgenvroeg 9.45 op het veld zijn en om 10.30 voetballen
![]()
![]()
![]()
Jah, op zondagmiddag zitten daar altijd halve families...quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
D'n Brouwer ja
ouwe kerels met kinderen
Ik kom er ook alleen maar om te darten
dan kom ik er nooitquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:46 schreef Inu het volgende:
[..]
Jah, op zondagmiddag zitten daar altijd halve families...
*kijkt boos* Wat heb jij gedaan?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:57 schreef blieblie het volgende:
Ik weet het niet meer...
Hier wordtut iig niets meer, er ligt een meisje voor pampus op mijn bank...
Helaasch pindakaas.
mooi =D tot vanavond .. flow en ik zijn al aan het indrinkenquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:58 schreef Inu het volgende:
Jawel
ArTiC heeft me aangestoken...buikpijn kwam...en nu is die voorbij en nu heb ik niemand meer op mee uit te gaan, want het is te laat om nog te bellen ensowquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:58 schreef blieblie het volgende:
[..]
Maar....??
Ik doe nixquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:58 schreef Inu het volgende:
[..]
*kijkt boos* Wat heb jij gedaan?
Der stond gingquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:59 schreef kib het volgende:
[..]
mooi =D tot vanavond .. flow en ik zijn al aan het indrinken
Dat sucks... Kom naar Eindhovenquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:59 schreef Inu het volgende:
[..]
ArTiC heeft me aangestoken...buikpijn kwam...en nu is die voorbij en nu heb ik niemand meer op mee uit te gaan, want het is te laat om nog te bellen ensow
Nej, want ik mag niet met de auto uitquote:Op zondag 3 oktober 2004 00:01 schreef blieblie het volgende:
[..]
Dat sucks... Kom naar Eindhoven.
Ik heb ook niemand om mee uit te gaan, we zijn beiden bezet, dus.... en, de zo....
Medicijnen waar ze suf van wordtquote:Op zondag 3 oktober 2004 00:01 schreef Inu het volgende:
Wat voor medicijnen heeft ze dan?
We maken hier gewoon een kroeg vanAlle mensen die niet uitkunnen, kom hier
Je mag niet met de auto uit??quote:Op zondag 3 oktober 2004 00:01 schreef Inu het volgende:
[..]
Nej, want ik mag niet met de auto uit(kutregel) en taxi is niet te betalen
Aan de Vestdijk?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:59 schreef kib het volgende:
[..]
mooi =D tot vanavond .. flow en ik zijn al aan het indrinken
Keb nie eens een autoquote:Op zondag 3 oktober 2004 00:03 schreef Inu het volgende:
Anders kom jij naar HelmondGaan we Helmond verkennen
willen ouders niet...tis niet expliciet uitgelegd, alleen medegedeeldquote:Op zondag 3 oktober 2004 00:02 schreef blieblie het volgende:
[..]
Je mag niet met de auto uit??.
Explain de regel.
der lopen nog treinenquote:Op zondag 3 oktober 2004 00:04 schreef blieblie het volgende:
[..]
Keb nie eens een auto.
Nog ff sparen, dan hebbik een MX5.
Gebruik van makenquote:Op zondag 3 oktober 2004 00:00 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik doe nix.
Ze is beetje sufjes van wat medicijnen.
Magoe, tis me een raadsel hoe ik der zonder gezeur in bed krijg(zichzelf pappa voelt
).
wat is ff? 4 jaar?quote:Op zondag 3 oktober 2004 00:04 schreef blieblie het volgende:
[..]
Keb nie eens een auto.
Nog ff sparen, dan hebbik een MX5.
[juup opmerking]quote:Op zondag 3 oktober 2004 00:06 schreef Inu het volgende:
[..]
der lopen nog treinen
anderhalf á 2 jaar. Hangt er vanaf hoeveel extra ik ga werken en hoe sterk mijn salaris omhoog gaatquote:Op zondag 3 oktober 2004 00:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wat is ff? 4 jaar?
Wij hebben thuis de gouden regel, gereden schade betaal jezelf. Best fair vind ik. T wordt alleen wel beetje dure hobby daardoor, autorijdenquote:Op zondag 3 oktober 2004 00:07 schreef Inu het volgende:
Het is niet mijn auto die ik mee zou nemenMisschien dat t daarom niet mag...
In bed leggen en terwijl ze slaapt lekker sufneuken zekerquote:Op zondag 3 oktober 2004 00:06 schreef Juup© het volgende:
[..]
Gebruik van maken
euh...er komt geen vent in me bed behalve ikzelfquote:Op zondag 3 oktober 2004 00:08 schreef Inu het volgende:
Taxi
Of je slaapt bij ArTiC? Vindt ie vast wel goedWe hebben hier een pub en anders gaan we toch lekker naar dadas
![]()
ben blij dat wij die regel niet haddenquote:Op zondag 3 oktober 2004 00:09 schreef blieblie het volgende:
[..]
Wij hebben thuis de gouden regel, gereden schade betaal jezelf. Best fair vind ik. T wordt alleen wel beetje dure hobby daardoor, autorijden.
dan mag ie in de voortuin slapenquote:Op zondag 3 oktober 2004 00:11 schreef Inu het volgende:
Der staat nergens in bed..
Gaat tellen..... mwah 1700 euroquote:Op zondag 3 oktober 2004 00:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ben blij dat wij die regel niet hadden![]()
Gaan je ouders er per definitie vanuit dat je drinkt als je autorijdt dan?quote:Op zondag 3 oktober 2004 00:10 schreef Inu het volgende:
Jah, die regel hebben wij ook, maar ze vinden het ook nogal fijn als ik heel thuis kom..Mijn ouders vinden mij lief
18000 euroquote:Op zondag 3 oktober 2004 00:14 schreef blieblie het volgende:
[..]
Gaat tellen..... mwah 1700 euro![]()
Valt mee.
Hmm, watjequote:Op zondag 3 oktober 2004 00:10 schreef blieblie het volgende:
[..]
In bed leggen en terwijl ze slaapt lekker sufneuken zeker...
Neej sorry, dat lukt me niet. Te netjes opgevoed vrees ik.
Me toquote:Op zondag 3 oktober 2004 00:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ben blij dat wij die regel niet hadden![]()
Nee, ik rijd niet met alcohol op, maar anderen wel...Daar gaat het meer om. En 's nachts rijden er meer mensen die denken dat er geen verkeersregels zijn dan overdag....quote:Op zondag 3 oktober 2004 00:16 schreef blieblie het volgende:
[..]
Gaan je ouders er per definitie vanuit dat je drinkt als je autorijdt dan?
Mijn ouders weten dat ik zowieso geen druppel alcohol drink als ik met de auto ben (al snapte mijn ex en der moeder dat niet). Waardoor ze daar niet zo bang voor zijn.
Mensen die met alcohol op autorijden moeten ze........ naja, daar zit iig imho geen greintje verantwoordelijkheids gevoel in.
Stoeprandje + boom is altijd duurquote:Op zondag 3 oktober 2004 00:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
18000 euro
valt ook mee![]()
Aahja, zit wat inquote:Op zondag 3 oktober 2004 00:19 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, ik rijd niet met alcohol op, maar anderen wel...Daar gaat het meer om. En 's nachts rijden er meer mensen die denken dat er geen verkeersregels zijn dan overdag....
quote:Op zondag 3 oktober 2004 00:08 schreef blieblie het volgende:
[..]
[juup opmerking]
Treinen heb ik nog nooit zien lopen![]()
[/opmerking]
Nah.... Moek over een 52 min weer terug.
Auto van pappie in kofferbak nieuwe mercedes duwen ook.quote:Op zondag 3 oktober 2004 00:19 schreef blieblie het volgende:
[..]
Stoeprandje + boom is altijd duur.
quote:Op zondag 3 oktober 2004 00:22 schreef Juup© het volgende:
[..]
Auto van pappie in kofferbak nieuwe mercedes duwen ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |