Ik zal ook maar 's een inbreng doen. Misschien dat de foto's al een keer voorbij gegaan zijn....quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 00:56 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Die komt pas op 5 december terug... verkleed als Sinterklaas.
(Ik zie het dit seizoen niet meer gebeuren dat Arthur nog terug komt.)![]()
Dan is het wel irritant ja..quote:Op zondag 3 oktober 2004 20:52 schreef brombeertje_soaps het volgende:
[..]
Ja, ik weet het![]()
Ben HTML gewend.![]()
Denk je dat Hilly's proppenschieter nog werkt na al dat "schieten"?quote:Op zondag 3 oktober 2004 19:54 schreef pberends het volgende:
Dat heeft ze waarschijnlijk al weken met de verrekijker van Hillard
ahhh, spijkerhoek.....wat leukquote:Op zondag 3 oktober 2004 20:43 schreef brombeertje_soaps het volgende:
Ik zal ook maar 's een inbreng doen. Misschien dat de foto's al een keer voorbij gegaan zijn....
Uit Spijkerhoek (199): Hidde Maas en Manouk van der Meulen![]()
Brommie
snik, nog 3 weekjesquote:Op zondag 3 oktober 2004 23:31 schreef Iwan1976 het volgende:
* Nog even en dan we gaan we ook afscheid nemen van Claire Simons...
Jij mag er nu al mee stoppen.....quote:Op zondag 3 oktober 2004 23:40 schreef Wup het volgende:
hoe lang mag er nagejammerd worden hier...?
quote:Op zondag 3 oktober 2004 23:27 schreef Iwan1976 het volgende:
* Flashback *
[afbeelding]
Afscheid nemen van (geliefde) personages is van alle tijden...
Gelukkig komen er ook wel eens leuke nieuwe personages bij... zoals Ellen in 1995.
heb jij gedronken ofzo?quote:Op maandag 4 oktober 2004 01:27 schreef Svensational het volgende:Dus ONM bestaat al minstens 1810 jaar
Nee, er staat dat op 4 september 195 er weer nieuwe afleveringen zouden zijn. Of heb je het stuk soms niet gelezen?quote:Op maandag 4 oktober 2004 01:36 schreef Wup het volgende:
[..]
heb jij gedronken ofzo?
quote:Nadat ex-Idol Eric bij soapserie ONM werd gepresenteerd als dé verrassing, hebben de makers een andere ex-Idol op het oog.
Ook Marlies Schuitemaker gaat een rol spelen in ONM. Echter, niet als actrice, maar als zichzelf.
Vanaf december is ze een aantal afleveringen zingend te zien.
Het gaat Marlies voor de wind, want ze speelt ook al in de internetsoap Do Not Disturb, die vanaf vrijdag te zien is op www.onlineserie.nl. Bovendien heeft Marlies een single uitgebracht in eigen beheer met als toepasselijke titel: Everything.
wat ziet Kenan er schattig uit:)quote:Op maandag 4 oktober 2004 02:27 schreef Iwan1976 het volgende:
Fabiënne de Vries & Kenan Raven (ONM: Bobby/Nicky Fischer & Duuk de Ruyg)
Ik heb ze vanmiddag gescand. De soapcovers bewaar(de) ik meestal. Ik heb er ook nog een aantal van GTST en Westenwind.quote:Op maandag 4 oktober 2004 02:38 schreef Wup het volgende:
off topic maar bewaar je al die covers of pluk je ze gewoon ergens van internet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |