het klopt wel: de zomerstop bleek een sprong in de tijd te zijn van 2 maandenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:54 schreef Wup het volgende:
volgens mij klopte er ook geen moer van dat verhaal van Hugo
Hugo & Claire 4 maanden uit elkaar en Claire 3 maanden zwanger
dan moet het toch echt een of ander Italiaantje zijn dat Jantje verwekt heeft:)
ja nou je zegt! de bitch!!quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 13:58 schreef Svensational het volgende:
Van Claire mag je niet achter dichte gordijnen staan als er geen patient bij is, doet ze het zelf ook
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 00:29 schreef Iwan1976 het volgende:
Marnix spreekt Chris aan op de manier waarop hij met zijn verantwoordelijkheden omspringt: als hij een goede arts wil worden zal het roer 180 graden om moeten. Dat er na deze speech onschuldige slachtoffers vallen, had Marnix niet van tevoren kunnen weten.
nou ik weet het niet zeker hoor, ik trok hieruit gewoon mijn conclusies...quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 00:43 schreef Wup het volgende:
het is dat Babette al verteld heeft wie dat onschuldige slachtoffer is,
anders had ik me weer helemaal bij gemaakt met dode vogeltjes....
ja Claire, weer een beetje aan het Clairen deed mij ook goed...quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 13:55 schreef babette21 het volgende:
Vond de aflevering van gisteren wel oke, wat natuurlijk vooral te danken is aan Hillard!!
De scene met Claire en Ilyas was ook wel strak: Claire vertoonde weer een sprankje valsheid!
Ilyas vind ik tot nu toe geloof ik toch wel de meest overtuigende van de nieuwkomers...
ja, helemaal mee eensquote:minpunten: het feit dat Bram ook voor BB gaat is 'n beetje jammer (en voorspelbaar).
Ik zag haar liever als een hysterische stalker achter hem aan hupsen...
daar moest ik juist omlachen 'wil je even binnenkomen' haha dat sloeg idd. echt helemaal nergens op en was daarom gewoon grappig.quote:Vind het ook een beetje raar dat iedereen z'n persoonlijke sores tussen de gordijntjes bespreekt.
Onder het mom van "binnen"... maar iedereen kan natuurlijk alles horen dus slaat nergens op!
Wel goed dat ze eraan gedacht hebben om Claire Hugo op de hoogte te brengen van 't zwangerschapsverhaal!
noch Pauline van Rhenen noch Kim Pieters is ontslagen, ze zijn gewoon zo wijs het zinkende schip tijdig te verlaten:)quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:29 schreef Mvnl het volgende:
Die funny filmpjes gaan wel écht allemaal over vertrekkende acteurs...
Toeval?
Nog ff snel uitbuiten voordat ze de laan uit gestuurd worden?
Of een soort afscheidshommage? ('ik ben dan wel ontslagen, maar ik heb in ieder geval nog een funny filmpje gehad.. dat kun jij niet zeggen, Pauline van Rhenen! )
maar daarmee klopt Hugo zn verhaal nog nietquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 13:59 schreef babette21 het volgende:
het klopt wel: de zomerstop bleek een sprong in de tijd te zijn van 2 maanden
(bleek onder andere uit de afwezigheid van Hugo, toen werd dat gezegd)
Vrijwel direct na de zomerstop bleek Claire zwanger te zijn: ruim 2 maanden.
En tót aan de zomerstop was Claire met Niels....
Tussen het uitwisselen van cd-rommetjes door werd er
blijkbaar nog wat meer uitgewisseld in dat tuinhuis...
Lol, nee dat zou dus zo zijn geweest als Hugo zn verhaal klopte...quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:26 schreef babette21 het volgende:
ja da's wel waar: ze zijn idd al veel langer uit elkaar. vond ik ook een beetje vaag.
maar ik bedoelde vooral dat 't kind wel écht van die Belg is en dus niet van één of ander Italiaantje
en wat voor soort internet verbinding heb je?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:00 schreef babette21 het volgende:
geen idee, mijn pc weigert ze te openen... terwijl ik gewoon real player, mediaspeler en al die shit heb...
tis ook gewoon troepquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:00 schreef babette21 het volgende:
geen idee, mijn pc weigert ze te openen... terwijl ik gewoon real player, mediaspeler en al die shit heb...
Dan zou het (in principe) moeten werken...quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:04 schreef babette21 het volgende:
adsl
De nieuwste codecs installeren wil ook vaak wel helpen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 17:01 schreef babette21 het volgende:
Lief bedoeld maar 't wil niet lukken...![]()
* Babette wordt agressief van moeilijke pc's dus gaat maar even een luchtje scheppen...![]()
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 17:24 schreef Wup het volgende:
gescande artikeltjes Kim Pieters & Eric Bouwman - Glossy sept/okt 2004
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |