Ik ga nog veel onaardiger zijn: het is "gebeurD".... Ach ja, weer die open deur.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:05 schreef dunn0w het volgende:
niet zo onaardig.
er is vandaag niet zo heel veel gebeurt maar hier is de korte samenvatting:
ja idd... hou er nu maar een over op...quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:12 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik ga nog veel onaardiger zijn: het is "gebeurD".... Ach ja, weer die open deur.
Neeeeeee, de herhaling is maandag!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:18 schreef dunn0w het volgende:
ja idd... hou er nu maar een over op...
je valt in herhaling
Nee, Kyra weet nu dat Shirina geen lezzie is en er was, geloof ik, iets over de "scheiding" van Bram en Ellen, maar dat weet ik niet meer. Ik moet de band straks ff terugspoelen. Ik heb het eerste deel van vandaag niet helemaal gevolgd.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:25 schreef dunn0w het volgende:
ik verstond het niet
Kyra weet alles over... huwelijks??
Die funny filmpjes gaan wel écht allemaal over vertrekkende acteurs...quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:19 schreef Iwan1976 het volgende:
Funny Filmpjes:
[afbeelding]
Kim Pieters lekker op de bank
bij ONM! Stelt zich voor, heeft
een leuk weetje en maakt
heel wat los achter een
mysterieuze krant....
ik bedoelde het filmpje van kim pietersquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:28 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Nee, Kyra weet nu dat Shirina geen lezzie is en er was, geloof ik, iets over de "scheiding" van Bram en Ellen, maar dat weet ik niet meer. Ik moet de band straks ff terugspoelen. Ik heb het eerste deel van vandaag niet helemaal gevolgd.
Ze hebben bij Endemol net zulke analfabeten als hier op FOK!, hè dunn0w?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:13 schreef Iwan1976 het volgende:
Tonnie de Vries stond vandaag opeens als Tonny de Vries op de aftiteling.
Eerste verschil: het logo!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:16 schreef Iwan1976 het volgende:
Zoek de verschillen:
zal ik gaan soliciteren?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:17 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ze hebben bij Endemol net zulke analfabeten als hier op FOK!, hè dunn0w?
SoLicitanten worden gelijk aangenomen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:22 schreef dunn0w het volgende:
zal ik gaan soliciteren?
primaquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:28 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
SoLicitanten worden gelijk aangenomen.
Ik adviseer je dringend om niet bij ons op de redactie van Veronica Magazine te komen werken, want analfabetici worden geweigerd.
Maar als je er nou heel erg goed uitziet mag je het toch proberen, immers, ik heb in de gids van komende week een paar fouten ontdekt.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:35 schreef dunn0w het volgende:
prima
wauw... daar komt je oppervlakkigheid gelijk weer bovendrijven...quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:39 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Maar als je er nou heel erg goed uitziet mag je het toch proberen, immers, ik heb in de gids van komende week een paar fouten ontdekt.
ja vaag gedoequote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:13 schreef Iwan1976 het volgende:
Tonnie de Vries stond vandaag opeens als Tonny de Vries op de aftiteling.
Yeah right! Alsof JIJ op zijn RUGhaar hebt gelet!!!!!!!!!! Liegebeest dat je bent!quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 00:00 schreef Wup het volgende:
Iwan je hebt gelijk, van Muiswinkel heeft idd. ook smerig rughaar
Van de Laar kan natuurlijk niet tippen aan Claire, maar bij die gezichtsuitdrukking moest ik meteen aan Frederice's visioen denken...quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 00:00 schreef Wup het volgende:
Iwan je hebt gelijk, van Muiswinkel heeft idd. ook smerig rughaar
dat je dat van de Laar mens met La Claire durft te gaan vergelijken is natuurlijk een heel ander verhaal...
quote:MA. 04-10-2004
Door haar zwangerschap is Claire extra gevoelig voor emotionele zaken, dit vertroebelt haar besluitvaardigheid. Hillard huurt een appartement met een prachtig uitzicht: hij kijkt zo de kamer van de door hem aanbeden Iris in. Tonnie springt samen met Joost in het diepe: ze gaan een taxibedrijf beginnen. Shirina is zo verliefd op Bram dat ze amper nog haar werk kan doen.
DI. 05-10-2004
Tonnie flirt en flirt met Tara, maar of het hem bij haar in bed zal doen belanden is nog helemaal de vraag. Joost denkt dat het een goed idee is om een film te maken over zijn vaders ontsnapping uit de gevangenis. Chris is huiverig voor een etentje bij zijn aanstaande schoonvader. Claire en Niels melden zich in het ziekenhuis voor een echo van hun ongeboren kind.
WO. 06-10-2004
Joost krijgt contact met een informant die meer weet over de ontsnapping van Arthur. Tonnie ziet groot gevaar voor Joost en probeert hem af te laten zien van zijn filmplannen. Chris moet eigenlijk studeren, maar kan Sanne niet weerstaan. De volgende dag betaalt hij een hoge prijs.
DO. 07-10-2004
Chris wordt link als Ilyas hem aftroeft. Als Marnix echter de verantwoordelijkheid voor de SEH aan Chris overdraagt, voelt hij zich de King. Lizzy vindt dat Joost van zijn criminele vader geen held mag maken. Toch maaakt Joost een afspraak met zijn informant. Er staat hem bij die ontmoeting een verrassing te wachten.
VR. 08-10-2004
Marnix spreekt Chris aan op de manier waarop hij met zijn verantwoordelijkheden omspringt: als hij een goede arts wil worden zal het roer 180 graden om moeten. Dat er na deze speech onschuldige slachtoffers vallen, had Marnix niet van tevoren kunnen weten. Iris heeft een blind date. Shirina krijgt eindelijk wat ze zo al zo lang wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |