quote:Op zondag 3 oktober 2004 23:27 schreef Iwan1976 het volgende:
* Flashback *
[afbeelding]
Afscheid nemen van (geliefde) personages is van alle tijden...
Gelukkig komen er ook wel eens leuke nieuwe personages bij... zoals Ellen in 1995.
Marlies was mijn favorietje...quote:Op maandag 4 oktober 2004 02:27 schreef Wup het volgende:
hoe oordelen de Idolskijkers onder ons over de zangkunsten van Marlies?
* babette21 krijgt last van Suzy flashbacks...:)
Dank je wel, varkentje van me!quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:33 schreef babette21 het volgende:
Speciaal voor WIV vandaag zonder link of logo... omdat het vandaag dierendag is!![/sub]
Suzy had op een blauwe maandag ook nog een spectaculaire zancarrierequote:Op maandag 4 oktober 2004 16:20 schreef babette21 het volgende:
Marlies was mijn favorietje...
kan wél zingen, heeft pit (ook in d'r muziek) en was slim genoeg om te beseffen dat winnen níet handig is!
Wat is de link met Suzy?!
Met dien verschille dat Monique er welquote:Op maandag 4 oktober 2004 17:22 schreef Wup het volgende:
Suzy had op een blauwe maandag ook nog een spectaculaire zancarriere
[ in een verhaallijntje met Sid]
ja oke maar Marlies komt toch als zichzelf langs?! had ergens zoiets opgevangen...quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:22 schreef Wup het volgende:
Suzy had op een blauwe maandag ook nog een spectaculaire zancarriere
[ in een verhaallijntje met Sid]
Jij bent een vrouw en kunt dat niet beoordelen. Laat dat maar aan een man (ik) over!quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:45 schreef babette21 het volgende:
En Suzy/Monique kan niet zingen, Marlies wel...
ik weet niet meer hoe ze zong eigenlijk, alleen dat het er uitermate knullig uitzag op dat podiumpje in die tent van Sid.quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:45 schreef babette21 het volgende:
ja oke maar Marlies komt toch als zichzelf langs?! had ergens zoiets opgevangen...
gaat zeker optreden in Dok ofzo?!
En Suzy/Monique kan niet zingen, Marlies wel...
da's een kwestie van een generatiekloof:)quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:55 schreef babette21 het volgende:
Las wel dat Claire als co-assistent begonnen is.... was ik alweer vergeten.
Wel grappig aangezien Wup zo'n voorliefde voor Claire heeft, maar een evengrote antipathie jegens co-assistenten
Claire begon als de agio van Vic Kever.quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:55 schreef babette21 het volgende:
ik kan de onderste helft van die artikels met Kim en Robin niet lezen...
Las wel dat Claire als co-assistent begonnen is.... was ik alweer vergeten.
Wel grappig aangezien Wup zo'n voorliefde voor Claire heeft, maar een evengrote antipathie jegens co-assistenten
Huug kwam als neuroloog binnen, maar dan wel via de ambulanceïngang. Hij ging op weg naar het sollicitatiegesprek met de motor onderuit.quote:Op maandag 4 oktober 2004 18:07 schreef babette21 het volgende:
ja ik weet nog wel dat Claire haar beatrix-carrière bij Vic begon
(idd: nadat ze hem eerst tussen de lakens had gelokt hihi)
Ik dacht alleen dat dat als "gewone" assistent was...
niet veel later kwam Hugo erbij, imo ook als assistentje (zal dus wel niet),
toen begonnen ze samen te sjoemelen terwijl Claire officieel nog bij Vic hoorde
Nicki ging niet zelf onderuit. Het kwam door toedoen van Duuk die als GroenLinkse psychiater het leven van een overstekend konijn boven het leven van Nicki stelde.quote:Op maandag 4 oktober 2004 18:16 schreef babette21 het volgende:
ohja da's waar ook!!
sindsdien heeft ie ook nooit meer op 'n motor gezeten haha!!
ze kunnen sowieso geen motorrijden daar bij ONM:
Ravi ging in 99 onderuit en brak z'n poot,
en Nikki Fischer belandde zelfs in coma na haar buikschuiver v/d motor (2002)!!
Claire is toch niet vies van een twaalfdehands bed!?quote:Op maandag 4 oktober 2004 18:18 schreef Svensational het volgende:
Claire wilde toen ze Victor had ontmoet meteen weer weg. Nadat ze had gehoord dat Victor Daphne kende wist ze meteen dat ze dan wat gehad moesten hebben
Zelfs die heb ik nog... Ook Jop de Vries blijkt een klein gastrolletje gespeeld te hebben.quote:Op zondag 3 oktober 2004 22:56 schreef Wup het volgende:
[..]
ahhh, spijkerhoek.....wat leuk
bedankt brombeertje_soaps
heb je Joep Sertons misschien ook nog ?
LOL, hem vond ik toen helemaal geweldig:)quote:Op maandag 4 oktober 2004 18:25 schreef brombeertje_soaps het volgende:
Zelfs die heb ik nog...
Ja, want toen sloeg hij Daphne in elkaar. Oh en Gordon speelde ook een rolletje in Spijkerhoek. Hij werd met een knuppel bewerkt.quote:Op maandag 4 oktober 2004 18:31 schreef Wup het volgende:
LOL, hem vond ik toen helemaal geweldig![]()
Klopt ja, ik zal 's kijken of ik dat clipje dat Tony MONIQUE in mekaar mept online kan toveren.quote:Op maandag 4 oktober 2004 18:34 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ja, want toen sloeg hij Daphne in elkaar. Oh en Gordon speelde ook een rolletje in Spijkerhoek. Hij werd met een knuppel bewerkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |