quote:Op woensdag 17 november 2004 22:25 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ja wat is mini zonder maxi he.
jij bent echt helemaal met 'n basgitaar op je kop geslagen of niet?!quote:Op woensdag 17 november 2004 17:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik heb je nummer nog, en bel je zo rond 9u wel ff wakker
zeikerd, ik moet 110 km rijdenquote:Op donderdag 18 november 2004 02:47 schreef Remon het volgende:
De snelste route van postcode 1314jm naar postcode 6921rj over 100.9 km in ongeveer 1 uur en 8 minuten.
ik sla deze keer over.
Dan moet ik ook komen: om je ff op je muil te meppenquote:Op donderdag 18 november 2004 08:45 schreef t0n het volgende:
(als ik zelf uiteraard niet vergeet te komen, ik ken me zelf te goed tegenwoordig)
feestquote:Op donderdag 18 november 2004 16:46 schreef BazzoS het volgende:
waarom?![]()
quote:Op woensdag 17 november 2004 22:37 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Mietje...
* Ballebek Viert feestquote:Op donderdag 18 november 2004 15:45 schreef ThaFreak het volgende:
definitief afmeld![]()
ohquote:Op zaterdag 20 november 2004 12:36 schreef Sounddragon het volgende:
12.00 uur bij de Mac in Duiven toch ????
was al ff bekend volgens mij....
Mietje, landverraderquote:Op zaterdag 20 november 2004 14:40 schreef jozef444 het volgende:
ik meld me ook maar bij deze af dat ik zeker niet kom (lam en druk enzo![]()
)
achja wat zullen we zeggen prioriteiten stellen of juist t gebrek daaraanquote:Op zaterdag 20 november 2004 14:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mietje, landverrader![]()
![]()
rond 11:30 lijkt me goedquote:Op zaterdag 20 november 2004 17:48 schreef BazzoS het volgende:
@Peu: Hoelaat moet ik morgen bij je zijn?
anders ben je ff frustiquote:Op zaterdag 20 november 2004 18:36 schreef chucky66 het volgende:
ik krijg al een beetje in de gaten hoe het hier op het fuck forum zit iedereen met de grootste bek en de wijste verhalen over hun SUPER boliedes die melden altijd op het laatste moment af er was een vorig topic met losers {http://forum.fok.nl/topic/618815/1/25} daar waren een paar gasten die deden of dat ze de meest heftigste auto hebben van de hele wereld !!!!
MAAR DAAT WERKELIJK HEBBEN ZE GEEN EEN EEN AUTO OF RIJBEWIJS EN VERZINNEN ZE LUL SMOEZEN OM NIET TE KOMEN
feest {of dat je 4 weken geleden niet wist} te vroeg op{of dat je daar geen rekening mee kan houden} enz enz enz
Ik kom sowieso dus kweenie wat je zeurtquote:Op zaterdag 20 november 2004 19:19 schreef chucky66 het volgende:
gasten met een A R 1.4 ofzo
van de ' vaste posters' is er niemand (naja, voor zover ik weet ) die iets claimt wat-ie niet waar kan maken....quote:Op zaterdag 20 november 2004 18:36 schreef chucky66 het volgende:
ik krijg al een beetje in de gaten hoe het hier op het fuck forum zit iedereen met de grootste bek en de wijste verhalen over hun SUPER boliedes die melden altijd op het laatste moment af er was een vorig topic met losers {http://forum.fok.nl/topic/618815/1/25} daar waren een paar gasten die deden of dat ze de meest heftigste auto hebben van de hele wereld !!!!
MAAR DAAT WERKELIJK HEBBEN ZE GEEN EEN EEN AUTO OF RIJBEWIJS EN VERZINNEN ZE LUL SMOEZEN OM NIET TE KOMEN
feest {of dat je 4 weken geleden niet wist} te vroeg op{of dat je daar geen rekening mee kan houden} enz enz enz
ja graagquote:Op zaterdag 20 november 2004 19:52 schreef BoJo het volgende:
hij is gewoon op zijn opelpikkie getrapt in dat topic volgens mij![]()
kom nou gewoon maar dan mag je wel even naar mijn italiaanse bolide kijken![]()
kijken wie er meer "roest" heeft ???quote:Op zaterdag 20 november 2004 19:58 schreef chucky66 het volgende:
[..]
ja graag
ik ben auto gek dus kan medere merken ook warderen![]()
quote:Op zaterdag 20 november 2004 20:02 schreef BoJo het volgende:
[..]
kijken wie er meer "roest" heeft ???![]()
Tering anders wind je je ff op om niksquote:Op zaterdag 20 november 2004 18:36 schreef chucky66 het volgende:
van de vaste niet nee.... maar van de minder vaste durf ik dat niet zo hard te zeggen... Altijd wel kereltjes die zich stoerder voor willen doen dan ze zijn.....quote:Op zaterdag 20 november 2004 20:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tering anders wind je je ff op om niksde meeste vaste posters kennen elkaar ook buiten Fok, dus niemand hangt hier een lul verhaal op
![]()
![]()
oepsquote:Op zaterdag 20 november 2004 20:02 schreef BoJo het volgende:
[..]
kijken wie er meer "roest" heeft ???![]()
quote:Op zaterdag 20 november 2004 20:27 schreef chucky66 het volgende:
[..]
oeps
{weet zeker dat ik verlies}![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik kreeg ook een beetje die indrukquote:Op zaterdag 20 november 2004 20:18 schreef Xtreem het volgende:
[..]
van de vaste niet nee.... maar van de minder vaste durf ik dat niet zo hard te zeggen... Altijd wel kereltjes die zich stoerder voor willen doen dan ze zijn.....
ik heb nu zo'n fout beeld van jou hequote:Op zaterdag 20 november 2004 20:29 schreef chucky66 het volgende:
[..]
ik kreeg ook een beetje die indruk
en sorry dat ik zo reageerde maar soms komen alle frustries er eff in eens uit de genen die mij kennen weten dat het helaas wel eens vaker gebeurd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zet morgen aub geen pet op anders lig ik de hele dag in een deukquote:Op zaterdag 20 november 2004 20:34 schreef chucky66 het volgende:
ja ik heb thuis niks te vertellen he
![]()
heb IK niet nodigquote:Op zaterdag 20 november 2004 20:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
zet morgen aub geen pet op anders lig ik de hele dag in een deuk![]()
hangt ervan af of ik een wasstraat pak morgen of nietquote:Op zaterdag 20 november 2004 20:41 schreef chucky66 het volgende:
[..]
heb IK niet nodig
mischien dat jij je vuiligheid probeerd te verbergen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |