quote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:39 schreef PeuRac het volgende:
Ik kreeg net een briljant idee.
Wie lijkt het leuk om een meet te organiseren samen met de 'brommerrijders'ik heb nog geen idee hoe dat in te vullen, ik weet alleen dat de Motormeeters ws eens stuk minder kunnen rijden, auto's gaan nou eenmaal niet zo snel, en anders is er ook niet zoveel tijd om te lullen. En misshchien kunnen we dan een 2e activiteit zoals karten of bowlen in 2 teams verdelen.
Als, ALS ja, wij meeten, dat rijden we naar de meet toe, nooit meer als 150km, dan gaan we iets doen, en dan gaan we weer, met zo minmogelijk rijden tussendoor.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:43 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat bedoel je met een stuk minder rijden?
We meeten soms met dagtellerstanden van 300-350 kilometer en dan gaan we nog rijden.
gelukkig rij jij een golf en kan je het doenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:46 schreef BazzoS het volgende:
als ze niet lief zijn op de meet, rijd ik ze van de weg af![]()
![]()
Daarom juist, veel PTA SC'rs weten weinig van motorrijden (me incl), en kennen niemand van de Motor SC, en toch is er een vete tussen die 2 (welke ook buiten FOk! is btwquote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:44 schreef BazzoS het volgende:
Karten verkies ik boven bowlen, eerlijkgezegd
En op zich een leuk idee, hoewel ik de brommerrijders niet echt "ken"
als het me lukt om ze alleen met m'n rechtervoorscherm te raken kan het best jaquote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:51 schreef BazzoS het volgende:
Mee rijden met een motor is echtik grijp elke kans om bij mn vader achterop te gaan, het gevoel is geweldig, je voelt je echt vrij
@BoJo, jij mag het wel doen, je hebt toch al een beetje schade rechts voor
Ghe ghe dat gaat recht tegen de brommer meets in ..quote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:45 schreef PeuRac het volgende:
Als, ALS ja, wij meeten, dat rijden we naar de meet toe, nooit meer als 150km, dan gaan we iets doen, en dan gaan we weer, met zo minmogelijk rijden tussendoor.
Wanneer doen we wedstrijdje dan?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:46 schreef BazzoS het volgende:
als ze niet lief zijn op de meet, rijd ik ze van de weg af![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:01 schreef BazzoS het volgende:
nee hoor, grapje![]()
Lijkt me wel eens leuk om eens met autorijdende PTA'ers te meetenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:39 schreef PeuRac het volgende:
Wie lijkt het leuk om een meet te organiseren samen met de 'brommerrijders'ik heb nog geen idee hoe dat in te vullen, ik weet alleen dat de Motormeeters ws eens stuk minder kunnen rijden, auto's gaan nou eenmaal niet zo snel, en anders is er ook niet zoveel tijd om te lullen. En misshchien kunnen we dan een 2e activiteit zoals karten of bowlen in 2 teams verdelen.
Count me in!quote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:39 schreef PeuRac het volgende:
Met mijn vorige leasealfa welke ik gisteren heb moeten inleverenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zou best leuk zijn, en veel rijden, maakt mij niet veel uit, ik heb nu een dagtellerstand van 370, en ik heb nog een halve tank benzine, die ik zondagochtend/middag volgetankt heb in Loenen, en ik rij de hele week al tussen m'n werk en huis heen en weer.. soms met sprintjes, soms zonder.. dus het kán wel... Alleen niet bij iedereen, als ik sommigen met hun alfa's hoor over 1:8, 1:10 verbruik..
Komen er eindelijk eens gezellige mensen naar een PTA meetquote:Op donderdag 14 oktober 2004 23:14 schreef Tjabbo het volgende:
met die brommerkaffers meeten?
Is dat bij jullie dan nooit?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 23:14 schreef Tjabbo het volgende:
Cool! Als ik kan, kom ik.
eindelijk eens een grote opkomst dan
Veel mensen zeggen af vlak voor de tijd.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 23:21 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Is dat bij jullie dan nooit?
De laatste keer waren er bij de Mac 25-30 man, bij t karten nog 18-20 en bij de chinees idd nog maar 14 ongeveer ja.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 23:29 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Veel mensen zeggen af vlak voor de tijd.
maximale opkomst was bij de laatste meet, ongeveer 12 auto's en 14/15 mensen.
(reden samen of met OV)
Trouwens met grote opkomst bedoel ik 20+ man
ik bedoel overall meeters. dus die zich oop opgeven voor karten en vreten.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 23:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De laatste keer waren er bij de Mac 25-30 man, bij t karten nog 18-20 en bij de chinees idd nog maar 14 ongeveer ja.
ik heb gefilmd de laatste keer.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 23:38 schreef ZX9R het volgende:
Karten is gaaf!
Zie mij maar eens te verslaan!
ik had al 2jr niet gekart, en werd 2equote:Op donderdag 14 oktober 2004 23:38 schreef ZX9R het volgende:
Karten is gaaf!
Zie mij maar eens te verslaan!
linkje?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 23:40 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ik heb gefilmd de laatste keer.
download het filmpje en huiver bij mijn commentaar
nopequote:Op donderdag 14 oktober 2004 23:42 schreef ZX9R het volgende:
[..]
linkje?
De laatste werkende link, was de jouwequote:Op donderdag 14 oktober 2004 23:49 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
nope
helaas. mijn server is down.
misschien in het meet topic
volgende week werkt het weer.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 23:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De laatste werkende link, was de jouwe![]()
Maar ik heb em op mn hd staan, dus als je 53mb via msn wilt proberen![]()
90mb dus, plus 16.4mb voor de 2e
Zal ik ze hosten?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 23:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De laatste werkende link, was de jouwe![]()
Maar ik heb em op mn hd staan, dus als je 53mb via msn wilt proberen![]()
90mb dus, plus 16.4mb voor de 2e
Is goed, maar ik kan ze nu niet geven, want ik ga zo maffen.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 23:55 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Zal ik ze hosten?
meet 2004quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 00:01 schreef Tjabbo het volgende:
mijn linkie in het meettopic moet weer werken
Doe eens niet zo stoerquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 00:04 schreef ook_gek het volgende:
jo pleur op met die meet film. Komen ze straks weer met wie is die rooie gast die zo plat praat gaap gaap gaap
Nu doet hij het wel.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 00:09 schreef ZX9R het volgende:
[..]
niet dus!
Tjha je moet altijd aan je imago blijven werken hequote:Op vrijdag 15 oktober 2004 00:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Doe eens niet zo stoerheel Fok! weet al dat jij dat bent
Dan is dat flimpje geen reclame voor jequote:Op vrijdag 15 oktober 2004 00:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Tjha je moet altijd aan je imago blijven werken he![]()
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 00:15 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Dan is dat flimpje geen reclame voor je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |