abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 19:41:27 #101
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_22337444
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 19:37 schreef Infinity123 het volgende:

[..]

date-rapen
heb de klok horen luiden ja
....in de donkere nacht.
pi_22337499
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 19:41 schreef Magics het volgende:

[..]

heb de klok horen luiden ja
vond het wel schattig hoor.

Dusss, als je een hetero jongen nou echt leuk vindt, kan je altijd alcohol nog eens proberen
Zo gaan wij níet met elkaar om in Nederland
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 19:52:55 #103
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_22337679
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 19:44 schreef Infinity123 het volgende:

[..]

vond het wel schattig hoor.

Dusss, als je een hetero jongen nou echt leuk vindt, kan je altijd alcohol nog eens proberen
mwah kweetnie, niet met opzet in ieder geval.
Maar denk, mocht ik ooit eens een poging doen, ik zelf sowieso al bezopen moet zijn om de moed bij elkaar te schrapen, op een feestje ofzo en dan is de persoon in kwestie zelf ook hoogstwaarschijnlijk aan de drank geweest
....in de donkere nacht.
pi_22337778
Mijn ex heeft weleens met een jongen gezoend en die staat net vies tegenover het idee met een man naar bed te gaan. Ik bedoel, vrouwen fantaseren ook wel eens over een andere vrouw? Waarom zouden mannen dat niet over een andere man kunnen?
pi_22338297
Je kunt het versieren van een jongen maar beter exclusief houden voor de daarvoor geldende uitgaansgelegenheden. Een man heeft het recht zich beledigd te voelen als een ander man hem als homo ziet. De stoppen hoeven als het ware niet meteen door te slaan, maar het kan ook verkeerd uitpakken. er zijn vast hetero mannen die er best om kunnen lachen maar een hoop ook niet. dus ik adviseer je sterk voorzichtig te zijn. dat geldt niet alleen voor een man maar ook vrouwen zijn wel eens in de gelegenheid waarbij ze niet aan versieren of seksualiteit denken.

De dagelijkse gewoonte is nog steeds niet dat mannen elkaar pijpen . afrekken en ( * ).

pi_22338445
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 19:56 schreef Jo79 het volgende:
Waarom zouden mannen dat niet over een andere man kunnen?
omdat mannen 2 dominanten zijn misschien ?

en de impact op het lichaam heftiger is dan bij 2 vrouwen ?
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 20:25:43 #107
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_22338481
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 20:18 schreef stormW het volgende:
Je kunt het versieren van een jongen maar beter exclusief houden voor de daarvoor geldende uitgaansgelegenheden.
Dat zie ik dus niet zo zitten. Wat ik hoor is juist dat de meeste mensen er tegen zijn dat homoseksuelen tot nog toe alles apart hebben gehad/gedaan. Aparte feesten, cafe's, disco's, dat moet toch juist afgeschafd worden?
....in de donkere nacht.
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 20:27:01 #108
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_22338502
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 20:24 schreef stormW het volgende:

[..]

en de impact op het lichaam heftiger is dan bij 2 vrouwen ?
Hoezo ?
....in de donkere nacht.
pi_22345923
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 20:27 schreef Magics het volgende:

[..]

Hoezo ?
Omdat 2 mannen elkaar in elkaars kont neuken en daar is die niet voor bedoeld. Vooralsnog zit die daar om er mee te schijten. Dat mannen het toch doen moeten ze zelf weten natuurlijk. Ieder zijn eigen keus maar de vraag waarom 2 vrouwen minder ernstig is dan 2 mannen lijkt mij zo beantwoord. De liefde tussen 2 vrouwen is ook tederder. Maar laat ik mezelf niet als tegenstander van homoseksualiteit profileren. Ik wil alleen zeggen dat je moet begrijpen dat het begrijpelijk is dat veel mannen er niet van gediend zijn hiermee geconfronteerd te worden.
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 02:36:17 #110
95126 pukkiepuk
lonesome cowboy
pi_22346116
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 15:52 schreef Magics het volgende:
Kijk ik ben zo : als ik niet tot iemand aangetrokken ben kan ik er ook niks mee doen, omdat ie gewoon niet stijf wordt. (daarom kan vingeren, zoenen, beffen met een vrouw wel, maar meer niet). Dus bij mij de wetenschap dat t een vrouw is, gooit al roet in t eten zeg maar. Maar net zo goed dat ik niet tot alle jongens ben aangetrokken. Ook dan kan ik er alleen wat mee doen als ik hem lekker vind.

Maar nu weet ik dus dat het bij veel (hetero)jongens anders gaat. Sommige worden gewoon al geil van aangeraakt worden in hun kruis. Dus of t nou een mooi of lelijk iemand, een jongen of een meisje is die in hun kruis aan t wrijven is, hij zou altijd omhoog komen. Zodoende vraag ik mij af, of de hetero's bij wie dit het geval is, ook wel eens door zouden zetten met zoiets en zich zouden laten pijpen of aftrekken door een andere jongen.
raar dat er wel enkele mannen zijn die wel eens gezoend hebben met een andere man maar verder nergens van willen weten!

ik moet juist een beetje walgen van het idee te zoenen met een man, terwijl ik voor de rest wel zo ongeveer alles al eens heb uitgeprobeerd met een andere jongen

ik beschouw mezelf echter toch als hetero, ook al is het vaker gebeurd, het was gewoon puur seksueel genot, verder niks, ik zal nooit verliefd worden op een jongen DENK ik.....maar ik zeg nooit nooit
heb trouwens ook niet de behoefte (meer) aan seks met een man, maar ik zeg niet dat ik het nooit meer zal doen...

en ik kan dus ook bevestigen dat een jongen qua pijpen zeker niet hoeft onder te doen voor een meisje
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 03:52:02 #111
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_22346665
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 02:36 schreef pukkiepuk het volgende:

[..]

raar dat er wel enkele mannen zijn die wel eens gezoend hebben met een andere man maar verder nergens van willen weten!

ik moet juist een beetje walgen van het idee te zoenen met een man, terwijl ik voor de rest wel zo ongeveer alles al eens heb uitgeprobeerd met een andere jongen

ik beschouw mezelf echter toch als hetero, ook al is het vaker gebeurd, het was gewoon puur seksueel genot, verder niks, ik zal nooit verliefd worden op een jongen DENK ik.....maar ik zeg nooit nooit
heb trouwens ook niet de behoefte (meer) aan seks met een man, maar ik zeg niet dat ik het nooit meer zal doen...

en ik kan dus ook bevestigen dat een jongen qua pijpen zeker niet hoeft onder te doen voor een meisje
Zie je wel mensen (and in particular StormW) !
....in de donkere nacht.
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 03:57:17 #112
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_22346669
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 02:22 schreef stormW het volgende:

[..]

Omdat 2 mannen elkaar in elkaars kont neuken en daar is die niet voor bedoeld. Vooralsnog zit die daar om er mee te schijten. Dat mannen het toch doen moeten ze zelf weten natuurlijk. Ieder zijn eigen keus maar de vraag waarom 2 vrouwen minder ernstig is dan 2 mannen lijkt mij zo beantwoord. De liefde tussen 2 vrouwen is ook tederder. Maar laat ik mezelf niet als tegenstander van homoseksualiteit profileren. Ik wil alleen zeggen dat je moet begrijpen dat het begrijpelijk is dat veel mannen er niet van gediend zijn hiermee geconfronteerd te worden.
Hier gebruik je echt even een paar domme (op fok al 1000 maal verworpen) argumenten.
1.Nee niet alle homo's neuken elkaar in de kont. Sommigen, net zoals sommige hetero's dat doen.
2.Je vriendin mag je dan ook niet pijpen want daar is de mond toch ook niet voor gemaakt dan?
....in de donkere nacht.
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 15:09:07 #113
101436 midimaze
Doe iets goed of doe het niet.
pi_22352269
voor de mannen die meteen beginnen te raas kalken, hoe kan je uberhaupt oordelen over iets dat je nog niet geprobeerd hebt.
de meesten hebben meteen een oordeel klaar, maar waarom?
ik heb het zelf (nog) niet meegemaakt/geprobeerd. maar uit een hoop onderzoeken blijkt toch dat het meerendeel van de mensen toch bi is...
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 15:17:58 #114
96097 Tyrhraustur
Fenrir zal sterven
pi_22352469
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 15:09 schreef midimaze het volgende:
voor de mannen die meteen beginnen te raas kalken, hoe kan je uberhaupt oordelen over iets dat je nog niet geprobeerd hebt.
de meesten hebben meteen een oordeel klaar, maar waarom?
ik heb het zelf (nog) niet meegemaakt/geprobeerd. maar uit een hoop onderzoeken blijkt toch dat het meerendeel van de mensen toch bi is...
Omdat mannen mensen zijn en mensen kunnen zich doorgaans inleven in anderen. Dat is één van onze kunnen die ons onderscheid van de meeste dieren.
Audaces fortuna juvat.
Beati pauperes spiritu.
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 17:02:30 #115
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_22354678
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 15:17 schreef Tyrhraustur het volgende:

[..]

Omdat mannen mensen zijn en mensen kunnen zich doorgaans inleven in anderen. Dat is één van onze kunnen die ons onderscheid van de meeste dieren.
Dan zou je je ook in moeten kunnen leven in de mannen die het wél lekker vinden.
....in de donkere nacht.
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 19:05:36 #116
96097 Tyrhraustur
Fenrir zal sterven
pi_22357351
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 17:02 schreef Magics het volgende:
Dan zou je je ook in moeten kunnen leven in de mannen die het wél lekker vinden.
tuurlijk en trek je je mening uit.
Audaces fortuna juvat.
Beati pauperes spiritu.
pi_22357362
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 15:17 schreef Magics het volgende:
Dit vraag ik me af.
Ik ben zelf homoseksueel. En momenteel heb ik ook een vriend. Maar stel dat dat ooit over zou gaan. Dan ben ik vrijgezel en ik loop op straat en dan zie ik bijvoorbeeld een lekkere gast. Als ie dan hetero is heb ik een probleem, want die wil sowieso niks toch? Dat denk ik dan automatisch tenminste, dus die schrijf ik maar meteen af. Maar misschien zie ik t wel TE somber in. Vinden sommige hetero's het misschien (ondanks hun heteroheid) niet erg om gepijpt te worden door een jongen, of om samen af te trekken ofzo?

Hier graag jullie mening over.
Je bedoeling in je topicneemt een draai. ik meende dat je wilde weten of het verstandig was een vreemde te benaderen voor je seksuele escapades.

Daarop is mijn antwoord. Niet iedereen is hier van gediend. De een vind het minder erg dan de ander maar er zijn lieden die gewoon echt geen confrontatie willen met homoseksualiteit. Niet zo zeer om iemand te ontmoeten die homo is. NEEN als hij het gevoel heeft dat een man hem benaderd met homoseksuele escapades kunnen de stoppen doorslaan. ongelofelijk dat dit niet begrepen wordt. laat ik het zo zeggen ik ben vrij liberaal tegenover homoseksualiteit of andere vormen van seksualiteit anders dan het normale, maar ben zelf beschaafd en bescheiden op dit gebied. binnen mijn vier muren neuk ik mijn vriendIN in d'r kont en spuit ik haar helemaal onder maar dat houd ik verder binnen vier muren. dus jij moet weten hoe je mannen wilt benaderen maar nogmaals er zijn mensen die verder gewoon zijn maar op dit punt gewoon niet veel kunnen hebben

Maar uuuuh probeer eens een Marokkaan. De uitwerking is weliswaar een karikatuur maar wellicht dat het mijn boodschap verduidelijkt. Maar ik denk dat je libido hoger is dan je inlevingsvermogen op het moment.
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 19:18:27 #118
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_22357598
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 19:06 schreef stormW het volgende:

[..]

Je bedoeling in je topicneemt een draai. ik meende dat je wilde weten of het verstandig was een vreemde te benaderen voor je seksuele escapades.
*knip*
Nee , het was niet mijn vraag of het verstandig was een vreemde te benaderen. Het was gewoon een voorbeeld, om t topic in te leiden. T zou net zo goed met iemand kunnen zijn die je al kent of zo, of een hetero jongen met een andere hetero jongen, gewoon omdat ze een keertje ff heel erg geil zijn ofzo.

Het gaat mij erom of er hetero's bestaan de ja of de nee, die het (ondanks hun heteroheid) niet uitsluiten dat ze ooit eens keer wat met een jongen zouden doen.

Ik snap ook wel dat ik niet zomaar een vreemde in zn kruis moet grijpen Maar zo bedoelde ik de vraag dus ook niet.
....in de donkere nacht.
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 20:09:17 #119
95126 pukkiepuk
lonesome cowboy
pi_22358848
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 19:18 schreef Magics het volgende:

[..]

Nee , het was niet mijn vraag of het verstandig was een vreemde te benaderen. Het was gewoon een voorbeeld, om t topic in te leiden. T zou net zo goed met iemand kunnen zijn die je al kent of zo, of een hetero jongen met een andere hetero jongen, gewoon omdat ze een keertje ff heel erg geil zijn ofzo.

Het gaat mij erom of er hetero's bestaan de ja of de nee, die het (ondanks hun heteroheid) niet uitsluiten dat ze ooit eens keer wat met een jongen zouden doen.

Ik snap ook wel dat ik niet zomaar een vreemde in zn kruis moet grijpen Maar zo bedoelde ik de vraag dus ook niet.
nouja, er is er in ieder geval al 1.......dus je vraag is beantwoord
ben ik echt de 1e in dit topic (die het toe durft te geven)
pi_22359139
Ik ken wel een hetero die er geen moeite mee heeft om zich te laten pijpen door een gozer. In feite maakt het ook niet zoveel uit; ogen dicht en fantaseer maar dat er een lekker chickie aan je pikkie zuigt

Zelf zal ik het iig never nooit bij een hetero proberen, zoiets doe je gewoon niet
Kijk eens!...... kijk je al....? En nu dan..? En straks dan..? Hm...?
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 21:18:32 #121
25342 krn176
moeilijke denkwijze
pi_22360350
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 15:17 schreef Magics het volgende:
Dit vraag ik me af.
Vinden sommige hetero's het misschien (ondanks hun heteroheid) niet erg om gepijpt te worden door een jongen, of om samen af te trekken ofzo?

Hier graag jullie mening over.
Ik ben zelf een hetero... maar de term 100% hetero slaat volgens mij niet op alle hetero's!
Zelf vind ik het heerlijk als m'n ex-vriendinnen me voorzagen van oraal genot maar het is toch iets wat ik bij mezelf wel zou willen kunnen (welke man zou zichzelf nou niet willen kunnen pijpen?... tenzij ik 2 ribben hiervoor laat verwijderen.. wat ik vanwege de lange termijngevolgen niet wil overwegen)...

Daarom fantaseer ik d'r wel ns over hoe het zou zijn voor mij als heterojongen om een andere jongen te pijpen maar d'r verder geen relatie mee te hebben, ook niet mee te zoenen of te betasten... maar gewoon hem alleen te pijpen en eventueel hem mij laten pijpen....standje 69 voor jongens ofzo...

Ik denk zelf dat ik niet de enige(hetero) jongen ben die zich afvraagt hoe het nu is om een andere jongen oraal te bevredigen.. gewoon hoe dat voelt in je mond..dat er echt iets "in" gaat.... want je kan moeilijk iets van een geslachtsorgan van een vrouw in je mond steken
keep up the good work!
  zondag 3 oktober 2004 @ 03:32:57 #122
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_22367440
*benieuwd is naar confessions in zatte toestand gezien het tijdstip*

Dronken mensen spreken de waarheid
....in de donkere nacht.
pi_22367507
Ik stop met slaan als die gay op de grond ligt....
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 3 oktober 2004 @ 04:03:53 #124
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_22367591
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 03:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik stop met slaan als die gay op de grond ligt....
dat mag niet.
....in de donkere nacht.
  zondag 3 oktober 2004 @ 04:09:31 #125
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_22367644
Ik tong geregeld met vrienden van me terwijl ik 100% hetero ben, het boeit me gewoon totaal niet wat mensen er van vinden.
Een beetje shockeren is leuk, zeker als een meisje je probeert versieren en ze gewoon niet om aan te zien is. Hup, vriend op de bek pakken en zij loopt een blauwtje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')