Je staat in de lijstquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:47 schreef Blast het volgende:
Anywayz, ik woon in de ene memory card...
Naam: Martin
Dorp: Blorgh
Haha, dat zal leuk staan op haar gezicht.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:58 schreef Blast het volgende:
Ooooow ok
Zoiets dacht ik al, we gaan wel ff kijken dan.
Thanks Thomper!
Edit: Mijn vriendin heeft zojuist haar 1e aanvaring met een kolonie bijen gehad
Met kleine letter s van snake? ok, toegevoegdquote:Op zondag 10 oktober 2004 11:57 schreef CyraxSnake het volgende:
Naam : snake
Dorp: Freetown
Volgens mij niet. Je dierlijke inwoners kunnen overigens wel verhuizen!quote:Op zondag 10 oktober 2004 13:30 schreef Taigurrr het volgende:
Ik heb een vraagje: als je een nieuw dorp genereert (een tweede dorpje op een nieuwe kaart dus), kan je dan met je eerste figuurtje alleen reizen of ook permanent verhuizen naar dat dorp? (ik zou zeggen alleen reizen, maar als echte muts check ik het toch maar even).
Yep, gaan direct naar 't museum. Die visjes zijn amper iets waard. Ik vis, als ik bells nodig heb, in zee. Zeebaarsjes gooi ik terug. Dan is de minste vis 3000 bells.quote:Verder: heeft iemand ooit al eens in de kleine vijvertjes iets gevangen? (ik niet overigens)
Die komen dubbel voor jaquote:Op zondag 10 oktober 2004 13:59 schreef ShadoW17 het volgende:
komen fossils ook dubbel voor? want als ik er een verkoop kan ik mn schuld afbetalen maar wil uiteraard mn verzameling compleet hebben
Das een beetje random. Zorg er in ieder geval voor dat je veel bij hem uitgeeft, breidt ie zijn shop uit en heb je meer kans dat er een hengel tussen zit.quote:Op zondag 10 oktober 2004 15:11 schreef asylum het volgende:
Aaah..
ik heb het spel nu bijna twee weken.. en ik heb nog steeds geen hengel! Vanaf wanneer verkoopt Tom Nook hengels?
(ik heb wel al zo'n netje, een axe en een schepje)
Je staat op de lijstquote:Op zondag 10 oktober 2004 18:11 schreef Sickert het volgende:
ik heb m binnen!! YEAH!! en ik heb al een schep
heeft iemand nog iets leuks voor me? vishengeltje of wat anders handigs?
ik heb btw kersen in mn dorp dus als iemand die wilt zeg t ff
Naam: Keffo
Dorp: Seemdorp
quote:Op zondag 10 oktober 2004 18:11 schreef Sickert het volgende:
Naam: Keffo
Dorp: Seemdorp
fixedquote:Op zondag 10 oktober 2004 21:00 schreef gebakken-koekje het volgende:
Ik sta verkeerdom in de lijstMijn naam is Bibo en mijn plaatsje Ceratown
Jeee! * Morgen niet vergeten...quote:Op zondag 10 oktober 2004 20:57 schreef QuietGuy het volgende:
Let op trouwens, morgen is het Explorers Day, dan kan je bij de Major een kadootje ophalen.
Als je wilt weten wat dit voor kadootje is, klik dan hier (let op, het verpest wel de verrassing natuurlijk).
Hij staat links onder in dat screenshot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |