DJ JEan - Love come home.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:25 schreef Zwansen het volgende:
[..]
welke?

quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:25 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Als Cynic muziek maakt die goed genoeg is verdient ie toch genoeg?
En je bent geen SP-er?![]()

Ik eet nooit koekjesquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:25 schreef Skaai het volgende:
[..]
Alsof ik Nouk hoor praten

www.rodemannetje.nlquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:28 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]ik ben wel een SP-er (zelfs een tijd dit icoon gehad [afbeelding] met als onderschrift genetisch gemodificeerde sp tomaat)
Cynic verdient niet alleen als muziekant straks zijn brood maar zijn beroep zit ook in de culturele hoek !

ik al 2 keer ofzo!quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:32 schreef Nouk het volgende:
Ik heb nog nooit met Skaai gepraat.

we zijn beiden geboren wetenschappers BB! Dat staat boven elke muzikale, politieke en culturele voorkeur!quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:35 schreef Bosbeetle het volgende:
whehe zwans ik weet niet hoe het komt maar wij staan echt altijd loodrecht tegenover elkaar!

quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:37 schreef Zwansen het volgende:
[..]
we zijn beiden geboren wetenschappers BB! Dat staat boven elke muzikale, politieke en culturele voorkeur!

M'n vader was echt gister onwijs druk bezig met die site ofzo. Want er staan huizen op van mensen uit de raad van bestuur van de ABN. Handige mensen van die site.quote:

het leven een een neusspray , [plaats hier een mooie vergelijking]quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:49 schreef Nouk het volgende:
T leven is niet eerlijk BB.

sorry !quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:54 schreef Nouk het volgende:
Sorry, ik heb geen idee wat een nasaalspray is.

nu weet je het wel toch !quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:58 schreef Nouk het volgende:
Maakt niet uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |