Daar gaat het niet om. Ik ben sportgek maar daarom moet er wel bezuinigd worden op sport. Moet er zeker wel in de zorg of het onderwijs worden bezuinigd maar niet op sport of cultuur?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:11 schreef Bosbeetle het volgende:
zwans wat jij met cultuur hebt heb ik met sport en vice versawat is de wereld toch mooi !

Juist maar het hoeft ook niet doodbezuinigd te worden er zijn ook nog dingen als vrije tijd.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:14 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Ik ben sportgek maar daarom moet er wel bezuinigd worden op sport. Moet er zeker wel in de zorg of het onderwijs worden bezuinigd maar niet op sport of cultuur?![]()
Sport, cultuur en defensie zijn dingen waar niet de hoogste prioriteit ligt BB!

Sport is wel een middel waarmee een land zich op de kaart zet in de wereld. Hoe erg jij dat misschien ook vindt...quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:13 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
waarom moet de belasting betaler aan sport fondsen betalen dan? vraag en aanbod enzo ?

Doodbezuinigd? 10% man! Sport heeft vorig jaar bijvoorbeeld 25 ingeleverd!quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:15 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Juist maar het hoeft ook niet doodbezuinigd te worden er zijn ook nog dingen als vrije tijd.

10% die ik extra op concert kaartjes moet betalen jaquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:17 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Doodbezuinigd? 10% man! Sport heeft vorig jaar bijvoorbeeld 25 ingeleverd!

cultuur is wel een middel waarmee een land zich op de kaart zet in de wereld. Hoe erg jij dat misschien ook vindt...quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:15 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Sport is wel een middel waarmee een land zich op de kaart zet in de wereld. Hoe erg jij dat misschien ook vindt...

Inderdaad,quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:17 schreef Bosbeetle het volgende:
maar ik ben het met je eens dat de prioriteiten bij onderwijs en gezondheidzorg liggen. Maar ik denk dat daar eerst flink gereorganiseerd moet worden. Weg met het poldermodel !! weg met iedereen heeft het gedaan maar het is niemands schuld.

25% wat mijn thaibox contributie omhoog gaat!quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:17 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
10% die ik extra op concert kaartjes moet betalen ja![]()

we hebben 2 goede ideeën laten we daar een compromis van sluiten zodat er één slecht idee overblijftquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:20 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Inderdaad,
Poldermodel is ok!

precies de zweter betaald !quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:20 schreef Zwansen het volgende:
[..]
25% wat mijn thaibox contributie omhoog gaat!

Je snapt het niet.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:19 schreef Bosbeetle het volgende:
tis maar net wat je visie is zwans jij vind sport geweldig ...ik vind dat zwetende mannen
ik vind muziek geweldig ...jij vind dat zwetende mannen

Loonmatiging is ok!quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:21 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
we hebben 2 goede ideeën laten we daar een compromis van sluiten zodat er één slecht idee overblijft

ja lekker!quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:20 schreef Skaai het volgende:
Iemand een zelfgemaakt koekje?

Met sjokola eropquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:22 schreef Zwansen het volgende:
[..]
ja lekker!

behang radio noukquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:22 schreef Nouk het volgende:
538 is echt zoveel gelul. Bleh, ik ga sky opzetten.

daar wordt ik dik van dus nee dankje !quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:23 schreef Skaai het volgende:
[..]
Me sjokola erop

Dat is wel een goed plan opzich. Maar nu is er wel weer een leuk nummer op 538.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
behang radio nouk![]()
zoek dan een leuke internet radio !

Als Cynic muziek maakt die goed genoeg is verdient ie toch genoeg?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:23 schreef Bosbeetle het volgende:
Eigenlijk ben ik voor geen bezuinigingen maarja dat is niet mogelijk we moeten wel een beetje reëel blijven.
Maar daarom mag ik toch wel genieten van gratis muziek , en ik gun cynic een boterham !

Alsof ik Nouk hoor pratenquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
daar wordt ik dik van dus nee dankje !

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |