Voor jouw gemoedsrust, je vriendin ligt hier naast me. Dus dat zit wel goed.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:39 schreef Sickert het volgende:
Komt hier in Dordrecht echt uit de hemel storten
en harde knallenzal mn vriendin leuk vinden moehahaha
dacht dat ze naast mij lagquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Voor jouw gemoedsrust, je vriendin ligt hier naast me. Dus dat zit wel goed.
Dus jouw vriendin is ook TS' vriendinquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:46 schreef killswitch het volgende:
[..]
dacht dat ze naast mij lag![]()
wie ligt er dan naast mij![]()
Ik snap 'm ook niet. Zijn wij nou zo dom?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:48 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Dus jouw vriendin is ook TS' vriendin.
Zal je net zien, gemist door de bliksem.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:51 schreef 9christensen het volgende:
Ik moest net vanaf de voetbalkantine door die plensregen heen fietsen.
Haha hier bij de grens niks geen last van onweer.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zal je net zien, gemist door de bliksem.
Hmm.. twee tegen één zou toch moeten aanduiden dat wij de slimste kant zijn. Maar ik word wel regelmatig dom genoemd. Lastig, lastig.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:51 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik snap 'm ook niet. Zijn wij nou zo dom?
Ik heb hetzelfde probleem. Ik denk dat hij het slimst is van ons twee, en dat wij het gewoon niet snappen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:59 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Hmm.. twee tegen één zou toch moeten aanduiden dat wij de slimste kant zijn. Maar ik word wel regelmatig dom genoemd. Lastig, lastig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |