quote:Op donderdag 30 september 2004 22:11 schreef niksan het volgende:
[..]
ik weet niet hoe die H&M's er daar uitzien, maar hier zijn ze ontzettend rommelig
ik kan er echt nooit iets vinden, soms best wel slechte kwaliteit (truitjes dan)
* Dizer wil goede kwaliteit voor weinig geld![]()
![]()
Wat is het probleem? Geen van de sollicitanten is leuk genoeg?quote:Op donderdag 30 september 2004 22:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Doe geduldig en geef het wat tijd.
En Duiveltja: ik weet het..
Precies. Maar niksan je hebt wel gelijk hoor, hierzo zijn die H&M's ook 1 grote zooi, dat is wel vervelend.quote:Op donderdag 30 september 2004 22:15 schreef Duiveltja het volgende:
H&M is best ok voor de arme student
Als jij nou ook snel editquote:Op donderdag 30 september 2004 22:19 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 september 2004 22:20 schreef Nouk het volgende:
[..]
Als jij nou ook snel edit.
quote:Op donderdag 30 september 2004 22:19 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 september 2004 23:00 schreef BVO het volgende:
Jensen was weer leuk..
Ze komen er niet uit wie het moet worden.quote:Op donderdag 30 september 2004 23:04 schreef Svensational het volgende:
pfffffffffff, kom ik voor niks de hele tijd onlineBVO is nog steeds zwart
Op de Volendammerkermis was Jantje de kroeg uitgezet omdat ie coke aan t snuiven was op de plee. Tof hequote:Op donderdag 30 september 2004 23:04 schreef BVO het volgende:
Ik kan me wel wat voorstellen bij het verhaal, die Jantje lijkt me een verschrikkelijk ventje..
Maar aan die antwoorden te zien is Ali niet al te slim..
Echt een eng figgur. Zo'n type dat vroeger gepest werd en nu dat 'ie geld heeft stoer gaat doen door een lijntje te nemen.quote:Op donderdag 30 september 2004 23:06 schreef Nouk het volgende:
[..]
Op de Volendammerkermis was Jantje de kroeg uitgezet omdat ie coke aan t snuiven was op de plee. Tof he.
Maargoed Ali B komt niet erg slim over, wel praat ie tenminste normaal, niet met dat irritante fake- maroc-accentje.
Jantje > snuiven...yeah right!quote:Op donderdag 30 september 2004 23:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Echt een eng figgur. Zo'n type dat vroeger gepest werd en nu dat 'ie geld heeft stoer gaat doen door een lijntje te nemen..
Nja, op zich zegt 'ie soms el goede dingen, alleen als ik dan die Zwakste Schakel antwoorden hoor.. Maar hij is inderdaad wel vrij normaal verder.
.
In Volendam snuiven ze allemaal.quote:Op donderdag 30 september 2004 23:12 schreef niksan het volgende:
[..]
Jantje > snuiven...yeah right!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |