ben je serieus?quote:Op donderdag 30 september 2004 21:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Jensen is leuk joh..
Ja echt, ik vind het geweldige humor.quote:Op donderdag 30 september 2004 21:53 schreef dunn0w het volgende:
[..]
ben je serieus?
okidokiquote:Op donderdag 30 september 2004 21:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja echt, ik vind het geweldige humor.. Sorry.
.
Ik vind de H&M echt KUT gewoon.quote:Op donderdag 30 september 2004 21:53 schreef Nouk het volgende:
De H&M is gewoon leuk hoor. Tenminste een normale prijs en leuke kleding. Alleen jammer dat vaak zoveel mensen erin lopen, maarja.
Ik vind de H&M juist top. Ze hebben ook leuke truitjes, vestjes, oorbellen, sjaals en jassen ook idd. Wel jammer dat ze in de kalverstraat je broek niet meer hadden nee. Je kan ff laten bellen of ze ze ergens anders nog hadden? Maar ik moet eerlijk zeggen, ik heb eigenlijk nog nooit een spijkerbroek gekocht bij de H&M. Maargoed, 1 minpuntje maakt de H&M natuurlijk niet meteen kutquote:Op donderdag 30 september 2004 21:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vind de H&M echt KUT gewoon.
Het enige leuke wat ze hebben zijn spijkerbroeken en winterjassen. Alleen vandaag heb ik alle H&M's van de kalverstraat en van nieuwe dijk in Amsterdam gehad (lees 5 winkels) en bij geen enkele winkel hadden ze mijn maat in spijkerbroek. Nou ben ik echt niet dik en zo lang in mijn lengte, het enige wat ik nodig had was een 34-34 maat en dat hadden ze gewoon nietIk baalde enorm want dat scheelt namelijk behoorlijk met de Jack&Jones spijkerbroeken. Of ik nou 79 betaal of 39 is enorm veel verschil!!!
Jensen is back met een nieuw seizoen!quote:Op donderdag 30 september 2004 22:03 schreef Nouk het volgende:
Waar is t topic van Jensen!
Omdat Jensen op tv komtquote:Op donderdag 30 september 2004 22:05 schreef Nouk het volgende:
Waarom dat nou weer in TV. Vaag, maar bedankt.
Omdat het een TV-programma is?quote:Op donderdag 30 september 2004 22:05 schreef Nouk het volgende:
Waarom dat nou weer in TV. Vaag, maar bedankt.
Ja, maar dat zijn meer real-life soaps.quote:Op donderdag 30 september 2004 22:06 schreef Nouk het volgende:
ER, Simple life enzo toch ook!
ik weet niet hoe die H&M's er daar uitzien, maar hier zijn ze ontzettend rommeligquote:Op donderdag 30 september 2004 22:00 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik vind de H&M juist top. Ze hebben ook leuke truitjes, vestjes, oorbellen, sjaals en jassen ook idd. Wel jammer dat ze in de kalverstraat je broek niet meer hadden nee. Je kan ff laten bellen of ze ze ergens anders nog hadden? Maar ik moet eerlijk zeggen, ik heb eigenlijk nog nooit een spijkerbroek gekocht bij de H&M. Maargoed, 1 minpuntje maakt de H&M natuurlijk niet meteen kut
Doe geduldig en geef het wat tijd.quote:Op donderdag 30 september 2004 22:09 schreef Svensational het volgende:
Nog steeds geen nieuwe mod gekozen![]()
![]()
Neequote:Op donderdag 30 september 2004 22:11 schreef Nouk het volgende:
Duiveltja, heb jij niet gesolliciteerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |