Dat valt nog te bezien ik heb gesoliciteerd..... maar ik reken nergens op al hoop ik het wel natuurlijk anders had ik niet gesoliciteerdquote:Op donderdag 30 september 2004 20:37 schreef Nouk het volgende:
Oh okay dan. Misschien ben je straks dus wel mod Riann, lees ik net!
Dat zeker, maar zulke types maken zo'n programma natuurlijk wel leuk.quote:Op donderdag 30 september 2004 20:20 schreef Nouk het volgende:
[..]![]()
. Echt een vaag mens.
En zure haring lus ik ook al niet Riann.
Jaa dat zeker! Jammer dat het tussen Mick en Klaar en Ernestien? zo goed gaat. Ik had wel verwacht dat Mick en Klaar helemaal niet met elkaar op konden schieten.quote:Op donderdag 30 september 2004 20:39 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat zeker, maar zulke types maken zo'n programma natuurlijk wel leuk..
Naja ik kijk al 10 min reclame en hoop dat t eens begint..quote:Op donderdag 30 september 2004 20:42 schreef Riann het volgende:
kijken jullie nu ook allemaal patty???
Yepquote:Op donderdag 30 september 2004 21:31 schreef Nouk het volgende:
Das een hoop.
kzag het zonet ook ff 5 min.quote:Op donderdag 30 september 2004 21:37 schreef BVO het volgende:
Wat heb je gekocht?
Wat een programma trouwens, dat Patty's Fort..
BVO, ik begon je alweer bijna voor vol aan te zien... maar ..... zuchtquote:Op donderdag 30 september 2004 21:47 schreef BVO het volgende:
Ik zou me behoorlijk achterlijk voelen als ik zo zou staan te krijsen.
Vanavond de Tokkies en Ali B bij Jensen..
uuhm...ik heb mijn belastingteruggaaf gekregen en heb een goede bonus gekregen bij mijn salarisquote:Op donderdag 30 september 2004 21:42 schreef dunn0w het volgende:
Jezus... heb je daar geld voor als student?
Jensen is leuk joh.quote:Op donderdag 30 september 2004 21:50 schreef dunn0w het volgende:
[..]
BVO, ik begon je alweer bijna voor vol aan te zien... maar ..... zucht![]()
Foto's zal ik misschien morgen doenquote:Op donderdag 30 september 2004 21:43 schreef Nouk het volgende:
Een winterjas voor 39 euro is wel een goeie koop. Foto's?
quote:Op donderdag 30 september 2004 21:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
uuhm...ik heb mijn belastingteruggaaf gekregen en heb een goede bonus gekregen bij mijn salaris
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |