Nou een beetje, maar ik belde mn werk en ik zei dus dat ik morgen wel weer wou komen en toen zeiden ze: 'Nee, je klinkt nog zo ziek, 1 dag is toch nutteloos en je kan beter uitzieken!'quote:Op donderdag 30 september 2004 20:07 schreef Duiveltja het volgende:
Beter?
quote:Op donderdag 30 september 2004 20:08 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nou een beetje, maar ik belde mn werk en ik zei dus dat ik morgen wel weer wou komen en toen zeiden ze: 'Nee, je klinkt nog zo ziek, 1 dag is toch nutteloos en je kan beter uitzieken!'
dusss
Oordopjesquote:Op donderdag 30 september 2004 20:10 schreef ZOWIEE het volgende:
Alleen gaan ze morgen wel 2 huizen verderop een plavuizenvloer eruit drillen dus van dat uitzieken zal wel niks komen.
quote:Op donderdag 30 september 2004 20:14 schreef Nouk het volgende:
Gatver BVO, Klaar met die rauwe vis in je icon.
Ik en Leonie ookquote:Op donderdag 30 september 2004 20:13 schreef BVO het volgende:
Ik heb weekend!.
Boeiequote:Op donderdag 30 september 2004 20:13 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ze hebben mij niet nodig enzo.
Ze spoort echt totaal niet gewoon, zo een rauwe vis uit elkaar scheuren, t leek nog of ze het lekker vond ook. Ihewl.quote:Op donderdag 30 september 2004 20:15 schreef BVO het volgende:
[..]. Geweldig moment juist.
.
Klaar is sowieso leuk..
hmmmz zure haring is ook lekker hoor. dat is ook rauwe visquote:Op donderdag 30 september 2004 20:15 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ze spoort echt totaal niet gewoon, zo een rauwe vis uit elkaar scheuren, t leek nog of ze het lekker vond ook. Ihewl.
Als je honger hebt is alles lekkerquote:Op donderdag 30 september 2004 20:15 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ze spoort echt totaal niet gewoon, zo een rauwe vis uit elkaar scheuren, t leek nog of ze het lekker vond ook. Ihewl.
Als je een week lang zonder eten in zo'n mangrove zit eet je alles, denk ik.quote:Op donderdag 30 september 2004 20:15 schreef Nouk het volgende:
[..]
Maar bij Klaar zag je de darmen uit haar mondhoeken sijpelen.quote:Op donderdag 30 september 2004 20:16 schreef Riann het volgende:
[..]
hmmmz zure haring is ook lekker hoor. dat is ook rauwe vis
Yackquote:Op donderdag 30 september 2004 20:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar bij Klaar zag je de darmen uit haar mondhoeken sijpelen.
quote:Op donderdag 30 september 2004 20:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar bij Klaar zag je de darmen uit haar mondhoeken sijpelen.
Mwaoh. Ik vind alleen ER fantastisch en Het blok leuk, oh en de Bachelor natuurlijk. Sho is opzich best wel gezellig ben ik de laatste weken achter gekomen.quote:Op donderdag 30 september 2004 20:22 schreef Duiveltja het volgende:
Nouk word jij nou ook een vaste SCer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |