En op Fok.nlquote:Op donderdag 30 september 2004 20:48 schreef snoweh het volgende:
Voor mij heeft dit ongeluk nog iets positiefs... mijn foto staat op de voorpagina van nu.nl
Er zit een nare knik in het koprijtuig, ergens na het midden. Die krijg je er lastig uit...quote:Op donderdag 30 september 2004 21:45 schreef blup het volgende:
Als je de trein zo ziet issie niet super beschadigd ofzo.. Like die botsing laast in amsterdam.. die leek vele malen erngstiger..
met.quote:Op donderdag 30 september 2004 22:20 schreef Flem het volgende:
[..]
En op Fok.nl.
Op Nu.nl zonder of met toestemming?
Ik denk dat ze die extra verstevigd hebben, omdat anders de machinist geplet wordt door de 229 ton trein (347 ton bij de langere versie) die achter hem aan komt, dat de trein op andere delen wel kreukt is waarschijnlijk zo ontworpen (gedeelten waar over het algemeen minder passagiers zitten, zoals bij de deuren).quote:Op donderdag 30 september 2004 20:17 schreef Party_P het volgende:
de voorkant van zo'n dubbeldekker is wel erg sterk zeg. Het midden van dat treinstel knakte wel en dat is dus vrij slap. Ik had meer schade verwacht eerlijk gezegt
Bij mijn weten zijn er na de overgang ook geen wissels meer tussen de sporen naar bgn en naar essen, dus waarschijnlijk is de rijweg voor de loc uit essen te vroeg ingesteld waardoor de ic dus op het verkeerde spoor terecht kwam.quote:Op donderdag 30 september 2004 21:24 schreef neversleeper het volgende:
Ja joh, maar de loc kwam uit Essen (België), de reizigerstrein ging naar Bergen op Zoom/Vlissingen. Hier liggen beide spoorlijnen naast elkaar en begint/eindigt het emplacement van station Roosendaal. Nogmaals: de loc staat dus op de sporen uit Essen, niet op die uit/naar Bergen op Zoom.
quote:Op donderdag 30 september 2004 20:55 schreef Ambrosius het volgende:
De traumahelikopter die ingezet is kwam helemaal uit Rotterdam.
-knip-
Dat doet ie altijd hoor, in Nederland zijn dacht ik maar 3 trauma heli's; in Rotterdam Amsterdam en Nijmegen, Groningen, Drethe en Zuid-Limburg worden bediend door Duitse medicopters.quote:Op donderdag 30 september 2004 20:55 schreef Ambrosius het volgende:
De traumahelikopter die ingezet is kwam helemaal uit Rotterdam...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |