Nee hoor. Geen extra treinen, wel extra lang en extra stops.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:09 schreef Relayer het volgende:
Voor aldegenen die naar het optreden in de ArenA gaan per trein, ik heb zojuist geïnformeerd en de NS zet GEEN extra treinen in.
(Terwijl ze dat bij George Michael wel doen!)
quote:Op zondag 24 juni 2007 13:28 schreef Take_A_Picture het volgende:
Nog een week!!!! Ik heb er zin in!!!!!!!!!!!!!!!!!!
bevestigdquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:23 schreef knars het volgende:
Van alle concerten deze tour worden opnames gemaakt. Er worden direct van het soundboard opnames op cd gezet voor de zgn. Encore serie; je kan na afloop van het concert het hele concert integraal op cd kopen.
De live dvd zal naar alle waarschijnlijkheid in Rome worden opgenomen; ik dacht dat dit duitse concert live in een bioscoop werd uitgezonden in Engeland en Zweden. Iemand die dit kan bevestigen?
daar zit ik ook een beetje mee voor a.s. zondag. Géén voorprogramma, maar er staat wel 19:00 op de kaartjesquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:47 schreef yoppybt het volgende:
Votz,
Ik ga vanavond naar Dusseldorf![]()
Op het kaartje staat 19:00h maar op de website staat ondertussen 20:15 (Ohne Vorgruppe). Ofwel, hoe laat begon het en hoe laat was het klaar?
Dat vond ik ook vreemd, dat je een dik uur moet wachten voordat ze optreden. Het bier is wel lekker en je krijgt er mooie Genesis bekers bij (pfand 2,50 euro). Of je geeft ze terug of je neemt ze mee.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:49 schreef Hankster het volgende:
[..]
daar zit ik ook een beetje mee voor a.s. zondag. Géén voorprogramma, maar er staat wel 19:00 op de kaartjes![]()
Die kaartjes zijn maanden geleden al gedrukt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:49 schreef Hankster het volgende:
daar zit ik ook een beetje mee voor a.s. zondag. Géén voorprogramma, maar er staat wel 19:00 op de kaartjes![]()
dat was dan ook de reden waarom ik een 'quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:27 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Die kaartjes zijn maanden geleden al gedrukt.
Toen was er misschien nog wel sprake van een voorprogramma. De hoofdact zal niet gauw al om 19:00 beginnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. naarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. erg knullig over vond komen. Of ze maakten een foutje, of het werkt gewoon niet zo goed om die twee nummers na elkaar te spelen. Verder blijftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gewoon een ontzettend zeiklied
Voor de rest was het gewoon een groot feest!
"Home By The Sea / Second Home By The Sea"![]()
Deze staat niet tussen spoilertags aangezien het mij duidelijk lijkt dat dit gewoon bij een Genesis-show hoort!![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:14 schreef Plengel het volgende:
Verder blijftinderdaad...ik snap dan ook niet waarom ze deze ertussen hebben gepropt. In mijn ogen het enige echte jammere aan deze setlist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gewoon een ontzettend zeiklied
Man man man .. ik kan niet wachten![]()
![]()
Ja, was ook blij dat het ultieme zeiklied (naja... naast In too deep en That's All natuurlijk...) niet op de CAS tour werden gespeeld. Had eigenlijk gehoopt dat ze die verleerd zouden zijn, maar helaas.
Maar anyway, heb eindelijk mijn kaartje binnen![]()
![]()
Ha ha, ja dat zeiklied heeft echter bij mij gezorgd voor het leukste/grappigste moment van de show. Ik zat even een sigaret te roken en toen dat nummer begon stroomden meteen een heleboel mannen richting de wc's.
That's All vind ik dan wel weer een lekker nummer.
Nog even een paar pics?
"Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning." (Rich Cook)![]()
Stel je toch eens voor dat ze nu The Lamb integraal zouden spelen, met de hedendaagse technologie voor de visuals enzo![]()
Nee.![]()
Volgens mij zou dat ongeveer gelijk staan aan het afspelen van Fear and Loathing in Las Vegas op die megaschermen, maar dan met Slipperman die door het beeld heen zwalken in plaats van een man met een dinosuarusstaart![]()
![]()
Dat was met The Musical Box al de moeite, dus met the Real Thing...quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:28 schreef PimD het volgende:
Stel je toch eens voor dat ze nu The Lamb integraal zouden spelen, met de hedendaagse technologie voor de visuals enzo![]()
[afbeelding].
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato![]()
wie weetquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:28 schreef PimD het volgende:
[afbeelding]
Ik las van de week een interview met de drie heren in een of ander muziekblad over hoe deze tour begon (dus met de besprekingen met Steve en Peter) en wat ze hierna verwachten te gaan doen. Ze bleven alle drie in ieder geval enthousiast om Lamb toch nog eens op te gaan voeren met z'n 5-en. Ze zagen deze tour dan ook meer als 'warm draaien'![]()
![]()
Ik denk dat áls ze The Lamb gaan doen (wat ik niet waarschijnlijk acht) het bij een one-gig of anders een zeer summier tourschema zal gaan.In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen![]()
Ben ik ook bang voor. En ik denk dat PG dat dan weer te weinig zou vinden om er een hoop moeite voor te doen. Maar goed - nu ik "Queen" heb gezien staat een reunie met PG van Genesis toch wel bovenaan het lijstje
Nee.![]()
Peter Gabriel stond daar niet onwelwillend tegenover, heb ik uit diverse interviews vernomen. Echter zal het misschien iets zijn voor Wembley en een eenmalig gig oid, dat zou me niets verbazen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:30 schreef PimD het volgende:
Ben ik ook bang voor. En ik denk dat PG dat dan weer te weinig zou vinden om er een hoop moeite voor te doen. Maar goed - nu ik "Queen" heb gezien staat een reunie met PG van Genesis toch wel bovenaan het lijstjeWomen fart just as much as men. It's just that most men take more pride in it than most women.
FART FAQ:
http://www.heptune.com/farts.html![]()
Haja, Peter speelt vanavond al in Amsterdam. Heb tot nu toe weinig mensen horen speculeren over wat hij zondag doet. Het zal vast wel niks met de ArenA te maken hebben, helaas.![]()
Weet iemand trouwens hoelaat het concert morgen begint? 7 uur?It takes a red headed woman
To get a dirty job done![]()
Ik heb begrepen van mensen die in Duitsland zijn geweest dat het ondanks de begintijd op je kaartje pas om 8 uur begint. Maar of ik dat risico ga nemen...? Tuurlijk niet![]()
![]()
Weet iemand of het dak van de Arena vanavond open blijft of dicht gaat ?"We shall now tune our Mellotrons and attack culture once again"![]()
Even snel een tvp. Ik geef later wel mijn ervaringen. Ik heb zelfs nog LP's van Genesis en ben duidelijk voorstander van Peter Gabriel.Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.![]()
Dicht natuurlijk. Of heb je de weersvoorspellingen niet gezien?quote:Op zondag 1 juli 2007 07:22 schreef fripper het volgende:
Weet iemand of het dak van de Arena vanavond open blijft of dicht gaat ?
De dranghekken stonden gisteravond trouwens al klaar
amokaapjeeh O+![]()
8 uur, staat ook op de site van de arenaquote:Op zondag 1 juli 2007 00:29 schreef Thealexfiles het volgende:
Weet iemand trouwens hoelaat het concert morgen begint? 7 uur?![]()
van de Arena-site:
ZONDAG 1 JULI
GENESIS
Opening hoofdgebouw 18.00 uur
Opening stadion 18.00 uur
Aanvang concert 20.00 uurIn dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Weet iemand een beetje hoe druk het met auto's is bij dit soort concerten en hoe snel je geparkeerd staat vanaf het moment dat je in de buurt van de arena komt?
Ik heb er zin in
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel![]()
Dus het begint wel om 8 uur?quote:Op zondag 1 juli 2007 11:01 schreef MuadDib het volgende:
van de Arena-site:
ZONDAG 1 JULI
GENESIS
Opening hoofdgebouw 18.00 uur
Opening stadion 18.00 uur
Aanvang concert 20.00 uur
Om m'n kaartje staat 7 uur.The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.![]()
Op mijn kaartje ook, op alle kaartjes van alle concerten. En elk concert is om 20:00 of later begonnen. Verder ben ik ook niet alwetendquote:Op zondag 1 juli 2007 13:17 schreef liquid-orange het volgende:
[..]
Dus het begint wel om 8 uur?
Om m'n kaartje staat 7 uur.Ik zorg dat ik er rond een uur of 7 ben, dan zit ik altijd goed.
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Ik zat al te denken dat er ten tijde van de kaartjes misschien sprake van een voorprogramma was en dat dat later veranderd is, waardoor het concert nu om 8 uur begint.The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.![]()
zowel op de arena als mojo site staat 8 uur, dus dat zal dan toch wel
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel![]()
zoiets zal het wel zijnquote:Op zondag 1 juli 2007 13:46 schreef liquid-orange het volgende:
Ik zat al te denken dat er ten tijde van de kaartjes misschien sprake van een voorprogramma was en dat dat later veranderd is, waardoor het concert nu om 8 uur begint.
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Mijn broertje belde een half uurtje geleden en het was nú al beter dan het concert van Meat Loaf in Keulen. Maar dat concert was dan ook behoorlijk ruk.I intend to live forever, or die trying.![]()
Wat een vergelijking.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:55 schreef dwerg het volgende:
Mijn broertje belde een half uurtje geleden en het was nú al beter dan het concert van Meat Loaf in Keulen. Maar dat concert was dan ook behoorlijk ruk.
Women fart just as much as men. It's just that most men take more pride in it than most women.
FART FAQ:
http://www.heptune.com/farts.html![]()
![]()
Fuck, dat was gaaf
Alleen dat dak had van mij wel open gemogen. Was mijn eerste concert in de ArenA, was dit nu het befaamde galmbakgeluid? Af en toe klonk het namelijk... raar.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: