abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22362188
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 20:55 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

... een klap uitdelen aan amerikaanse overheid/leger/... ? Het Pentagon ?
Dan was dat wel een serieuse tegenvaller want het was maar "een kei door het raam", bij manier van spreken. Niets belangrijks geraakt en een minimum aan slachtoffers door een crash in een leegstaand deel v/h Pentagon.
Je dacht dat ik bedoelde een fysieke klap? Een figuurlijke klap. Pentagon is het heilige van het heilige voor de US, pleeg je daar een aanslag op, geef je de US een klap in het gezicht.
  zondag 3 oktober 2004 @ 11:49:25 #42
101909 CrackerJack
the truth shall set you free
pi_22369671
Ok, dit lijkt me wel een geschikt topic om het volgende te zeggen: toevallig vandaag een boekje gezien, eigenlijk een extra bijlage van de Belgische krant "Het Laatste Nieuws", gisteren. De bijlage is groter dan A4, en er staat wat info over bekende mensen, wat over gezondheid enzo, je kent het wel. Tot ik de volgende bladzijden tegenkwam: "9/11: De aanslagen waren een militaire operatie van de regering Bush". Ik was stomverbaasd, want dit is de eerste keer dat ik de gewone, niet alternatieve media hierover iets hoor zeggen. Het gaat over het niet reageren van de F16's, de mogelijkheid van afstandsbesturing van vliegtuigen, en dat 9/11 een start was om de nieuwe wereldorde in gang te zetten. Het is in feite niet veel leesvoer, ik heb geen scanner, maar heb er wel foto's van gemaakt. Iemand die webspace heeft en de bestanden wil hosten, laat maar iets weten hier. (2 x 2MB).
pi_22369690
Je krijgt die 2 bestanden niet naar 1 mb? Want dan kun je ze hier hosten: http://imageshack.us/index3.php
  zondag 3 oktober 2004 @ 12:02:58 #44
101909 CrackerJack
pi_22369882
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 11:50 schreef Redux het volgende:
Je krijgt die 2 bestanden niet naar 1 mb? Want dan kun je ze hier hosten: http://imageshack.us/index3.php
Ja, gelukt Redux, kwaliteit zal wel iets minder zijn uiteraard, maar ze zijn wel nog redelijk groot, een image viewer zal nodig zijn...

Hoe kan ik van die bestanden trouwens een linkje maken zodat de layout niet wordt veranderd van het forum?
pi_22369990
Over 4 van de 5 onderwerpen (raket, explosies, vliegervaring piloten en bewijsmateriaal) hebben we hier al uitgebreid gediscussieerd en er is een hoop meer over te zeggen.
Het lijkt erop alsof de journalist zichzelf niet heel erg ingelezen heeft, maar direct een aantal conspirancy aanhangers aanhaalt, zonder hoor en wederhoor (wat een goede journalist zou moeten doen)
  zondag 3 oktober 2004 @ 12:14:28 #46
101909 CrackerJack
pi_22370063
ja, ik wist wel dat er voor dit forum geen nieuwe onderwerpen instonden, maar ik wou het toch laten weten omdat het zoals ik al zei in de "gewone" media staat, en dat is toch niet veel voorkomend.
pi_22371871
Uitstekende post Crackerjack

Zeg zou je het nieuwe reveu-artikel van 2 weken terug (Studentenspecial) -zelfde onderwerp-ook in kunnen scannen.

Tis leuk dat een beetje bundelen.

En er was er laatst nog eentje in een engelse krant. Ga ik nog even naar op zoek.
  zondag 3 oktober 2004 @ 14:07:36 #48
101909 CrackerJack
pi_22372195
Bedankt ramzes.
Ik zou dat wel doen voor je , maar helaas heb ik dat artikel niet, sorry.
pi_22372566
Is wel in de biep te krijgen denk ik. Dat wordt dan even tjes twee bladzijdjes scheuren ik wil ze wel in kleur. Scan ik ze wel even in. Komt goed.

Was trouwens een identiek artikel als die hierboven gepost. Zal het een campagne zijn?
Of begint het vanaf het internet door te sijpelen?

He Redux: In het artikel worden de conspiracy theoristen de "non-believers " genoemt dus laten we dat maar zou houden dan

Wat vond je trouwens van dat London Guardian-artikel van voormalig minster Meacher? Zou je nog op terugkomen....
http://www.guardian.co.uk/comment/story/0,3604,1036571,00.html

[ Bericht 23% gewijzigd door ramzes op 03-10-2004 14:32:32 ]
pi_22372639
Dus de non-believers zijn dan degenen die in complottheorieen geloven? Lijkt me niet handig aangezien naar mijn mening de geldende termenologie in dit forum anders is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')