Vriend van me heeft ook een zwarte Leon, de Topsport met 180 PK... niks mis met die kleur hoor! Vind het wel mooi, itt de gele variantquote:Op donderdag 30 september 2004 14:49 schreef Logitik het volgende:
Het wordt dus helemaal rood voor ons
(alleen jammer dat hij voor een zwarte uitvoering heeft gekozen)
quote:Op donderdag 30 september 2004 14:54 schreef Logitik het volgende:
Ik zie de volgende nadelen van een zwarte Leon:
- Ik vind zwart zowiezo niet zo mooi voor een sportwagen (sportversie).
Airconditiong: Ja met klimaatcontrole.quote:- Warm in de zomer;
Klopt helaas geen zak van.quote:Op donderdag 30 september 2004 14:48 schreef Bikkelmannetje het volgende:
TDI helemaal rood = 150 PK
DI helemaal rood = 130PK
I rood = 110 PK
TDI zilverkleurig, gewoon dus = 90 PK
Bij zowel Golf, Passat als Leon!
De AWD (FWD met vertraagde hulp op de achterwielen) gaat best rap van zn plek als je de koppeling goed kunt bedienen. Een maal rollend is de voorwielaandrijver een stuk sneller door zijn lagere gewicht en minder verlies in de aandrijflijnquote:Op donderdag 30 september 2004 15:16 schreef BaBy-G het volgende:
weet je toevallig of ie ook 4 wiel is aangedreven?
ik reed laatst in een Golf 4 TDI (alles rood) 4-Motion 150 PK, die gaan best rap...![]()
Mooie auto's: verkeerde kleur. Een andere kleur staat veel mooierquote:Op donderdag 30 september 2004 15:13 schreef D-Devil het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
Airconditiong: Ja met klimaatcontrole.
In een 206 GTI is de climate control na 2 minuten al koude lucht aan het duwen en het is ook warm in een witte wagen, alleen minder warm.quote:Op donderdag 30 september 2004 15:47 schreef Logitik het volgende:
[..]
Mooie auto's: verkeerde kleur. Een andere kleur staat veel mooier
En als je net instapt, dan heb je niet erg veel aan die klimaatcontrole![]()
Maar goed, niet jij maar je vader heeft hem gekocht!quote:Op donderdag 30 september 2004 17:15 schreef Logitik het volgende:
Ok, maar dan blijven er alsnog veel minpunten over
Erger nog: 'WIJ' hebben een nieuwe...quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:53 schreef Xtr3mE het volgende:
*pimp* mijn vader heeft een nieuwe ...... - topic...![]()
![]()
*pimp* ik moet ff wat te zeiken hebben ........ - reactiequote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:53 schreef Xtr3mE het volgende:
*pimp* mijn vader heeft een nieuwe ...... - topic...![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |