abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22311335
quote:
Op donderdag 30 september 2004 16:05 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Dan zie je ook maar weer eens welk soort tuig vegitariėr is.
+1 generalisatie.
pi_22311344
quote:
Op donderdag 30 september 2004 15:31 schreef Darth-Vader het volgende:
1500+ per seconde is toch wel erg veel.

Wanneer beginnen we met het massaal slachten van mensen? Die zes miljard is natuurlijk veel te veel...

Het menselijk vlees kunnen we dan weer aan bepaalde dieren voeren.
*Mes aanrijkt*

Verbeter de wereld, begin bij jezelf.
pi_22311412
quote:
Op donderdag 30 september 2004 17:20 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Dit kan ik niet echt rijmen:
[..]

en
[..]

Maar ik misschien dat ik ernaast zit, ik ben immers geen wiskundige.
Per hoofd van de bevolking wordt waarschijnlijk bedoeld.
  donderdag 30 september 2004 @ 17:28:19 #54
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_22311459
quote:
Op donderdag 30 september 2004 17:21 schreef Lexie het volgende:

[..]

+1 generalisatie.
Je zou voor de gein de relatie tussen antroposofie/esotherie en nazisme moeten onderzoeken.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 30 september 2004 @ 17:30:49 #55
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_22311502
quote:
Op donderdag 30 september 2004 17:25 schreef thabit het volgende:

[..]

Per hoofd van de bevolking wordt waarschijnlijk bedoeld.
Ik ben uiteraard geen wiskundige maar als Nederland 400 miljoen dieren per hoofd van de bevoling zou slachten dan zouden we 6.4e15 dieren in totaal slachten. Lijkt me aan de hoge kant, maar ik kan me vergissen.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_22311532
Dit topic wordt met elke post van Thabit leuker.
  donderdag 30 september 2004 @ 17:32:30 #57
45206 Pietverdriet
pi_22311535
quote:
Op donderdag 30 september 2004 17:30 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Ik ben uiteraard geen wiskundige maar als Nederland 400 miljoen dieren per hoofd van de bevoling zou slachten dan zouden we 6.4e15 dieren in totaal slachten. Lijkt me aan de hoge kant, maar ik kan me vergissen.
Bacterien zijn dieren, en weet jij hoeveel bacterien je per dag dood maakt door te poepen?
  donderdag 30 september 2004 @ 17:32:59 #58
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_22311551
quote:

[..]

Wat zou resulteren in 209 miljoen slachtingen per seconde in Nederland alleen.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_22311561
ja nou en, we hebben ze nodig om te leven huh?
  donderdag 30 september 2004 @ 17:33:48 #60
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_22311569
Maar ik ben geen wiskundige uiteraard
pi_22311572
Hmm, Zonder dat aantal geslachte dieren zou de shoarma misschien schaars worden. Lekker door gaan met slachten dus
Jupiler is goed
pi_22311610
quote:

[..]

Het aantal dieren per hoofd van de bevolking is hier extreem hoog vergeleken met andere landen, dus 400 miljoen gedeeld door 16 miljoen.
pi_22311626
quote:
Op donderdag 30 september 2004 17:35 schreef thabit het volgende:

[..]

Het aantal dieren per hoofd van de bevolking is hier extreem hoog vergeleken met andere landen, dus 400 miljoen gedeeld door 16 miljoen.
Ooit gehoord van export?
  donderdag 30 september 2004 @ 17:37:16 #64
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_22311638
quote:
Op donderdag 30 september 2004 17:35 schreef thabit het volgende:

[..]

Het gaat niet om het aantal dieren:
quote:
Nederland is 1 van de grootste dierslachters met meer dan 400 miljoen dieren
  donderdag 30 september 2004 @ 17:44:54 #65
45206 Pietverdriet
pi_22311825
Thabit, waarom vertel je dit niet aan iemand die het wat kan schelen?
  donderdag 30 september 2004 @ 17:59:12 #66
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_22312165
quote:
Op donderdag 30 september 2004 15:58 schreef DarkElf het volgende:
tsjah hadden ze maar mee moeten doen in de evolutie
Dat is precies wat ze gedaan hebben. Doordat ze gedomesticeerd zijn zijn koeien, ossen, schapen en paarden (en nog wat boerenspul) zeer succesvol nu. Dat ze daaraan een prijs moeten etalen in de vorm van voedsel heeft hun evolutie juist gestimuleerd ipv tegengewerkt !

Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
  donderdag 30 september 2004 @ 18:06:40 #67
45206 Pietverdriet
pi_22312317
Yep, kippen, varkens, koeien etc zijn evolutionair gezien bijzonder succesvol.
pi_22313538
Precies, daar kunnen die stomme panda's nog wat van leren .
pi_22313827
quote:
Op donderdag 30 september 2004 17:32 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Bacterien zijn dieren
Nee.
Power perceived is power achieved.
  donderdag 30 september 2004 @ 19:19:45 #70
45206 Pietverdriet
pi_22313859
quote:
Op donderdag 30 september 2004 19:18 schreef Modwire het volgende:

[..]

Nee.
Voortaan toch maar sarkasme tags plaatsen?
pi_22313979
quote:
Op donderdag 30 september 2004 17:59 schreef Furby het volgende:

[..]

Dat is precies wat ze gedaan hebben. Doordat ze gedomesticeerd zijn zijn koeien, ossen, schapen en paarden (en nog wat boerenspul) zeer succesvol nu. Dat ze daaraan een prijs moeten etalen in de vorm van voedsel heeft hun evolutie juist gestimuleerd ipv tegengewerkt !

Dat klopt Charles Darwin heeft vaak vee onderzocht i.v.m. de evolutietheorie. Maar wat wel moet worden gezegd is dat dit niet echt natuurlijke selectie is. De mens heeft er namelijk invloed op.
I mean no harm
  donderdag 30 september 2004 @ 19:27:24 #72
45206 Pietverdriet
pi_22314057
quote:
Op donderdag 30 september 2004 19:24 schreef pomtiedom het volgende:

[..]

Dat klopt Charles Darwin heeft vaak vee onderzocht i.v.m. de evolutietheorie. Maar wat wel moet worden gezegd is dat dit niet echt natuurlijke selectie is. De mens heeft er namelijk invloed op.
Dat is altijd zo bij een samenwerking, (damn hoe noem je dat ook al weer in de biologie als twee of meer een samenwerking aangaan.) dan beinvloed je elkaar.
pi_22314265
quote:
Op donderdag 30 september 2004 19:27 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dat is altijd zo bij een samenwerking, (damn hoe noem je dat ook al weer in de biologie als twee of meer een samenwerking aangaan.) dan beinvloed je elkaar.
Symbiose .
pi_22314268
quote:

[..]

Vee is wel degelijk geėvolueerd, aangezien ze zich aangepast hebben aan het leven met de mens. Hun wilde soortgenoten zijn inmiddels uitgestorven, omdat ze zichzelf niet aanpasten. Dįt is evolutie.
  donderdag 30 september 2004 @ 19:36:33 #75
45206 Pietverdriet
pi_22314302
quote:
Op donderdag 30 september 2004 19:35 schreef Lexie het volgende:

[..]

Symbiose .
Juist, dat was het
pi_22314442
Maar nou vraag ik me weer af wat het ook alweer is als de ene soort profiteert van de ander, maar dat die ander geen voor- of nadeel heeft? Mutualisme?
pi_22316998
BEAR... FORCE... ONE! HOO HA!
pi_22317215
Wat een trieste lui hier allemaal zeg. hahahhah. Beetje stoer lopen doen dat ze vlees eten. Eet het zelf ook en ben geen linkse boomknuffelaar maar respect voor dieren mag best.
pi_22317267
quote:
Op donderdag 30 september 2004 21:19 schreef Apie74 het volgende:
Wat een stoere lui hier allemaal zeg. hahahhah. Beetje stoer lopen doen dat ze vlees eten. Eet het zelf ook maar vind het niet stoer ofzo. Een beetje respect voor dieren mag best.
Stoer hoor!
  donderdag 30 september 2004 @ 21:22:47 #80
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_22317327
quote:
Op donderdag 30 september 2004 19:41 schreef Lexie het volgende:
Maar nou vraag ik me weer af wat het ook alweer is als de ene soort profiteert van de ander, maar dat die ander geen voor- of nadeel heeft? Mutualisme?
parasitisme
pi_22317365
quote:
Op donderdag 30 september 2004 21:22 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

parasitisme
Nee, dat is als de ander er nadeel van ondervindt.
  donderdag 30 september 2004 @ 21:28:33 #82
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_22317551
quote:
Op donderdag 30 september 2004 21:23 schreef Kaensterle het volgende:

[..]

Nee, dat is als de ander er nadeel van ondervindt.
Ja, dat klopt. Lekker scherp aan het lezen vandaag.
pi_22317605
Commensalisme.
.
pi_22318540
quote:

[..]

Mwah, ik beschouw de mens ook wel als een deel van de natuur, net zoals dieren dat zijn enzo.
pi_22319155
quote:
Op donderdag 30 september 2004 21:30 schreef Toet het volgende:
Commensalisme.
Held .
pi_22326976
1600 dieren p/s, 100.000 p/m, 6 miljoen p/u, 144 miljoen dieren p/dag
144 miljoen dieren per 6 miljard mensen.
Conclusie: per persoon wordt er dagelijks 1/40 dier geslacht.
Zo lijken de zelfde cijfers veel normaler.
Und wer ein Schöpfer sein muss im Guten und Bösen: wahrlich, der muss ein Vernichter erst sein und Werthe zerbrechen.
pi_22328514
Mensen die er overheen gaan met simplistische opmerking zijn meer als suspect

IK eet vlees. Ik kom uit de vleeswereld, en ben mij uitermate bewust , dat voor mijn dagelijks genot een dier met soms meer, soms minder emotionale en intelligente capaciteiten zijn leven heeft moeten laten.

ter dege ben ik mij ook bewust dat de meeste van die dieren nooit hadden bestaan als er geen vlees industrie zou zijn.

Echter de "Who fucking cares" instellingen zijn schuld aan het leeg vissen van de oceanen, het leeg schieten van de oerwouden en de beestachtige instellingen binnen de vlees wereld.

Een heleboel dappere jongens hier. Ik wil ze wel eens zien in een slachthuis.
Eerst wit wegtrekken , omvallen en daarna nooit meet stoer praten . Gegarandeerd
Seen it done it bought the T shirt
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 12:25:12 #88
45206 Pietverdriet
pi_22328577
* Pietverdriet geeft canaris een spiegel
pi_22328595
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 12:25 schreef Pietverdriet het volgende:
* CANARIS geeft canaris een spiegel
Piet . wat wil je mij hiermee vertellen ? Wat laat die spiegel van jouw zien , denk jij?
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 12:29:21 #90
45206 Pietverdriet
pi_22328656
dat niet de mensen met de who fucking cares mentaliteit de schuldigen zijn, maar iedereen, zuiver om het feit dat je mens bent.
pi_22328754
Ja ten dele mee eens.
Het is een drama zonder oplossing.

En JUist daarom is een gewetensvollere omgang met de natuur en alles wat erin zit en leeft , hoogste tijd

Heb net gelezen dat deense wetenschapper hebben gezegd dat de Noordzee zo goed als leeg is.

Leuk , niet waar?*
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 12:47:36 #92
45206 Pietverdriet
pi_22329029
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 12:33 schreef CANARIS het volgende:
Ja ten dele mee eens.
Het is een drama zonder oplossing.

En JUist daarom is een gewetensvollere omgang met de natuur en alles wat erin zit en leeft , hoogste tijd

Heb net gelezen dat deense wetenschapper hebben gezegd dat de Noordzee zo goed als leeg is.

Leuk , niet waar?*
Who fucking cares

Er over een potje te gaan zitten janken lost niets op. TS heeft als eens vlees eters verweten dat zij schuld zijn aan dieronvriendelijke veeteeld. Heb hem toen maar uitgelegt dat vegetariers NIETS bijdragen aan diervriendelijke veeteeld, maar dat dit de mensen zijn die diervriendelijke gehouden vleesbeesten kopen.

Dat de noordzee leeg is, is niet de schuld van de mensen die vis eten, het is de schuld van burokraten in brussel die al sinds de oprichting van de EU kompleet idiote maatregelen treffen.

En de grootste huilebalken over het milieu dragen niet veel bij. Wist je dat de grootste bijdrage aan het ecosysteem in de noordzee van de off shore olie industrie komt? Rondom boorplatforms is het namelijk ten strengste verboden te vissen. Dat zorgt voor een reservaat. Bovendien werken de platformen als kunstmatige riffen, die daarmee zorgen dat er meer soorten komen die er voor die tijd helemaal niet zaten.

De offshore zorgt al jaren voor kunstmatige riffen in de gold van mexico en daar worden oude boorplatforms met succes en met instemming van de milieubeweging afgezonken. Toen shell dat in de noordzee wou doen werd er een haatcampange gevoerd tegen shell door greenpeace.
Echter, weet je wat greenpeace met die boot heeft gedaan die boot die de franse geheime dienst heeft opgeblazen? Juist, afgezonken!, om een kunstmatig rif te maken.

Mensen die met shock horror oh wat is dit erg meldingen komen, dienen meestal hun eigen belang. Wordt lid, geef geld!
pi_22329428
Tsja, wat greenpeace met shell heeft gedaan , was werkelijk een stompzinnige actie die natuurlijk voortkwam uit de Duiste Greenpeace. Een Hotel de botel vereniging vol met pacifisten en antikapitalisten. Die hebben weinig gemeen met de globale Greenpeace. Feit is wel dat het Greenpeace globaal enorm heeft geschaad.

Een paar Duiste wereldverbetraars wilden de duivel Shell mordikus leren en de hele wereld betaalt er hart geld voor.

Face it. Zonder Green peace geen stop op de walvisvangst.

Bij mij kunnen ze nog wel een tijdje doorgaan.

Verder snijdt je betoog weinig hout.
wat heeft de EU met het leegvissen van de Noordzee te maken.
Dat is een resultaat van de idustriele visvangst met de daarmee verbondene lage kosten. Vis is net als vlees te goedkoop. Het wordt te vaak door te veel mensen gegeten.

Dankzij de EU en met name Franz Fischler wordt de visvangst op Eurpees niveau beperkt.
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 13:45:03 #94
45206 Pietverdriet
pi_22330282
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 13:05 schreef CANARIS het volgende:
Verder snijdt je betoog weinig hout.
wat heeft de EU met het leegvissen van de Noordzee te maken.
Dat is een resultaat van de idustriele visvangst met de daarmee verbondene lage kosten. Vis is net als vlees te goedkoop. Het wordt te vaak door te veel mensen gegeten.

Dankzij de EU en met name Franz Fischler wordt de visvangst op Eurpees niveau beperkt.
Nee, de visvangst wordt niet beperkt, er worden quota ingesteld op soorten vis die aan wal mogen worden gebracht, dit leid ertoe dat er een hoop vis hupsakee weer overboord gaat, maar wel dood is.
Maaswijdte en quota zijn een systeem wat slechts op papier werkt.
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 13:51:46 #95
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_22330434
Het leegvissen van de zeeen is een logisch gevolg van een gebrek aan eigendomsrechten.
pi_22330456
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 13:51 schreef Kaalhei het volgende:
Het leegvissen van de zeeen is een logisch gevolg van een gebrek aan eigendomsrechten.
Sorry, maar ik moet even spontaan lachen bij het lezen van deze post.
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 13:59:33 #97
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_22330616
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 13:52 schreef thabit het volgende:

[..]

Sorry, maar ik moet even spontaan lachen bij het lezen van deze post.
Luister knaap
Je opent een topic met een OP dat vol met fouten zit.
Je levert totaal niets bij aan de discussie, au contraire.
Je doet wat domme berekeningen die niet kloppen.
Je reageert niet op vragen

en nu ga je op mijn post kritiek leveren omdat je te autistisch bent om uberhaupts te snappen waar het over gaat?

Flikker gauw een end op.

pi_22330671
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 13:45 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Nee, de visvangst wordt niet beperkt, er worden quota ingesteld op soorten vis die aan wal mogen worden gebracht, dit leid ertoe dat er een hoop vis hupsakee weer overboord gaat, maar wel dood is.
Maaswijdte en quota zijn een systeem wat slechts op papier werkt.
Dus ??????
Ik begrijp nog steeds niet wat dat met de EU te maken heeft . of te wel hoe het beter zou zijn zonder EU
pi_22330726
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 13:59 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Luister knaap
Je opent een topic met een OP dat vol met fouten zit.
Je levert totaal niets bij aan de discussie, au contraire.
Je doet wat domme berekeningen die niet kloppen.
Je reageert niet op vragen

en nu ga je op mijn post kritiek leveren omdat je te autistisch bent om uberhaupts te snappen waar het over gaat?

Flikker gauw een end op.

Ik constateer hier een poststijl die gebrek aan argumentatie probeert te verhullen, ofwel: je hebt zelf blijkbaar ook door dat het onzin is wat je zegt.
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 14:06:17 #100
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_22330753
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 14:04 schreef thabit het volgende:

[..]

Ik constateer hier een poststijl die gebrek aan argumentatie probeert te verhullen, ofwel: je hebt zelf blijkbaar ook door dat het onzin is wat je zegt.
Dahaag wiskundige die niet kan rekenen.
Veel succes met je carriere
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')