Zeker weten.... live at wembley 86 is een heerlijk concertquote:Op donderdag 30 september 2004 14:27 schreef SailingAce het volgende:
Queen blijkft erg ok..
quote:Op donderdag 30 september 2004 14:18 schreef mr_Brown het volgende:
Wat een tering leven heb ik toch
Internet lag er hier uit![]()
![]()
Zeker, ben zo blij dat ik die DVD heb. Heerlijkquote:Op donderdag 30 september 2004 14:49 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Zeker weten.... live at wembley 86 is een heerlijk concert
Dat lachenquote:Op donderdag 30 september 2004 14:48 schreef silver-surfer het volgende:
You ain't seen nothing yetquote:Op donderdag 30 september 2004 14:54 schreef Chocobo het volgende:
Noot,............ je had gelijk...... ToS is fantastisch ! zit op 6 uur nu..... Zit in de 2e vuurtempel !
![]()
Ik geloof je maar ik wilde je even vertellen dat ik erg geniet. Tonnen opties en heel veel extra's en side-questsquote:Op donderdag 30 september 2004 14:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
You ain't seen nothing yet![]()
Zooooooooo lekkerquote:Op donderdag 30 september 2004 14:57 schreef Nadientje het volgende:
Dientje zei hier wat.................. maar ik zie alleen haar lichaam
Jij bent meer van de ToyBox en K3 generatiequote:Op donderdag 30 september 2004 14:57 schreef Nadientje het volgende:
queen is echt voor de oude generatie
Thanks.... dan weet ik datquote:Op donderdag 30 september 2004 14:59 schreef Chocobo het volgende:
Ik ben echt vreselijk geil......... is niet eens grappig meer. Net nog een superchick bij de Shell gezien.... Heeeeeeeerlijk !
kom maar es op msn danquote:Op donderdag 30 september 2004 14:59 schreef Chocobo het volgende:
Ik ben echt vreselijk geil......... is niet eens grappig meer. Net nog een superchick bij de Shell gezien.... Heeeeeeeerlijk !
K3quote:Op donderdag 30 september 2004 15:01 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Jij bent meer van de ToyBox en K3 generatie
Ja, tis echt een geweldige gamequote:Op donderdag 30 september 2004 14:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik geloof je maar ik wilde je even vertellen dat ik erg geniet. Tonnen opties en heel veel extra's en side-questsEn dat alles nog overzichtelijk ook. Je leert echt dat spel met de minuut beter kennen !
i'm a barbiegrilquote:Op donderdag 30 september 2004 15:01 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Jij bent meer van de ToyBox en K3 generatie
Sven en Nadine krijgen kindjesquote:Op donderdag 30 september 2004 15:03 schreef Nadientje het volgende:
[..]
kom maar es op msn dan
ik moet wel eerlijk zeggen
er is echt een wereld voor me opengegaan sinds ik gestopt ben met de pilvoel me zo super
nee hahahahahahaha... ik ben gestopt omdat het niet meer werkte, ik alleen maar migraine had en buikpijn en me altijd kut voelde.... nu ben ik gestopt en iedere minuut van de dag geilquote:Op donderdag 30 september 2004 15:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Sven en Nadine krijgen kindjes
Dan is het beter dat je ermee gestopt bent jaquote:Op donderdag 30 september 2004 15:07 schreef Nadientje het volgende:
[..]
nee hahahahahahaha... ik ben gestopt omdat het niet meer werkte, ik alleen maar migraine had en buikpijn en me altijd kut voelde....
Aha, prima oplossing inderdaadquote:over een maand krijg ik spiraaltjedus nog geen kindjes
quote:nu ben ik gestopt en iedere minuut van de dag geil![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |