herstel: het is zelfgemaakte lasagne gewordenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 15:25 schreef Tokay het volgende:
Gebakken aardappeltjes (krieltjes), een salade, tartaartjes.
Toe: chocolade slagroomvla.
Oeh lekker. Ga ik zeker een keer uitproberen maar dan doe ik kip bij de aardappeltjes ipv octopus. Bedankt!quote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:08 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Aardappels wassen (ik schrob ze ook nog eens voorzichtig met een tandenborstel) dan in 4-en, 6-en of 8-en snijden (niet schillen dus). In een schaal waarin wat olijfolie gedaan is mengen totdat ze allemaal bedekt zijn met een beetje olijfolie. Wat zeezout erop gooien en (liefst verse) rozemarijn, (teentje knoflook eventueel voor de smaak) en dan in de oven, 200 graden voor tussen de 40 en 50 minuten (in de gaten houden je weet maar nooit) tot ze knapperig zijn. Je keuken ruikt dan naar rozemarijn, heerlijk
Taai spul zo'n octopus! Of niet?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:45 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
En zelfgefabriceerde tsaziki saus. En om iedereen voorlopig van zijn/haar eetlust af te helpen:
[afbeelding]
Het was erg lekker--de octupus was subliem met een sausje van olijfolie en citroen met oregano
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 11:08 schreef kaatje65 het volgende:
Oeh lekker. Ga ik zeker een keer uitproberen maar dan doe ik kip bij de aardappeltjes ipv octopus. Bedankt!
Als je em net in de pan doet wel, maar na 45 minuten koken issie mals en zacht :')quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 11:50 schreef Doekes het volgende:
Taai spul zo'n octopus! Of niet?
Greenpeacesoep is toch geen straf? Voor mij niet iig.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:55 schreef Shark.Bait het volgende:
Vanavond ga ik ome Unox maar sponsoren met green peace soep. Na het festijn van gisteren vandaag maar eens sobertjes eten. Da's goed voor de lijn
Dat ga ik ook eens proberen!quote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:08 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Aardappels wassen (ik schrob ze ook nog eens voorzichtig met een tandenborstel) dan in 4-en, 6-en of 8-en snijden (niet schillen dus). In een schaal waarin wat olijfolie gedaan is mengen totdat ze allemaal bedekt zijn met een beetje olijfolie. Wat zeezout erop gooien en (liefst verse) rozemarijn, (teentje knoflook eventueel voor de smaak) en dan in de oven, 200 graden voor tussen de 40 en 50 minuten (in de gaten houden je weet maar nooit) tot ze knapperig zijn. Je keuken ruikt dan naar rozemarijn, heerlijk
Heb nog nooit rode poon gegeten en zou wel graag je recept willenquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:19 schreef Joene het volgende:
Rode Poon in Boursin Cuisine
Hee hartstikke bedankt, klinkt heel lekkerquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:24 schreef Joene het volgende:
Rode poon met Boursin Cuisine.
(...)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |