Lief van je, maar ik ben tevreden met de russische briketten van De Tuinen.quote:Op zondag 1 februari 2009 19:32 schreef Fogel het volgende:
De koers is gunstig en ik ben eind maart in Nederland, dus als iemand tyrkisk peber nodig heeft, laat het me weten
Nou, daar ben ik ook weer. Je mag me nog eens de prijs noemen, maar ik heb inmiddels een erg mooi alternatief gevonden:quote:Op zondag 1 februari 2009 19:32 schreef Fogel het volgende:
De koers is gunstig en ik ben eind maart in Nederland, dus als iemand tyrkisk peber nodig heeft, laat het me weten
je meent tquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 18:45 schreef NutKees het volgende:
Die Rob's Drop hebben ze nog bij de appie, ik ben net 2 zakkies gaan halen. Ik ben ook even langs de zweedse meubelboer geweest maar die had helaas geen Tyrkisk Peber. En de kassamiep had blijkbaar ook geen flauw benul waar ik het over had.
Als je het voor 21 maart weet vind ik het best.quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:51 schreef NutKees het volgende:
Hmmmm.... ik hou het even in mijn achterhoofd.
Als je dan toch aan het spammen bent, zorg er dan in ieder geval voor dat je webshop het doetquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:29 schreef davidoff1979 het volgende:
-knip-
Helemaal mee eens!quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:02 schreef MiestOr het volgende:
[ afbeelding ]
dit is echt topspul!, megalekker!
stuk beter dan die vieze dropshot, ieuw!
Woei! Dalijk even kijken of ze nog een doosje hebben liggen, ik heb ze al tijden niet meer gehad.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:01 schreef PiperMaru het volgende:
Aanbieding bij de Lidl deze week: Pepper drops
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |