Dat recept lijkt me wel lekker... maar dat drop kan ik niet vinden op Albert.nl (AH site). Hebben ze het tegenwoordig nog wel?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 14:27 schreef NutKees het volgende:
Voor de ge-interesseerden:
http://www.ruwebit.net/article/51
quote:Op donderdag 30 september 2004 11:28 schreef NutKees het volgende:
Extreem lekkere 'dropjes' maar helaas nergens meer te krijgen in mijn omgeving (naar mijn weten - in limburg).
Heeft iemand van jullie ze nog wel eens ergens te koop gezien?
18 en 19 oktober ben ik in Duitsland en kan vanaf daar opsturen, kost waarschijnlijk een stuk minder.quote:Op donderdag 30 september 2004 19:16 schreef NutKees het volgende:
Getvrrrrrdrie, dure posterijen hebben ze daar in Finland.
24 euro voor een pakketje van 2,2 kilo gaat me wat te ver.
Dat zou heel tof zijn, je hebt inmiddels wel in de gaten dat ik zoveel mogelijk van het spul wil hebben hè? Ik schrik niet van een kilo'tje of 2, dus als je toevallig in de buurt van de tax-free shop komt... Eventueel kan ik je ook een adres in Duitsland doorgeven (van 'n collega), dat maakt het misschien nog gemakkelijker.quote:Op zondag 3 oktober 2004 23:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
18 en 19 oktober ben ik in Duitsland en kan vanaf daar opsturen, kost waarschijnlijk een stuk minder.
ja denk het ook dat ze daar scandinavisch snoepgoed hebbenquote:Op maandag 4 oktober 2004 08:50 schreef tuut84 het volgende:
ik denk dat je dat spul wel in een turkse winkel kunt kopen
In de tax-free winkel op het vliegveld in Oslo kom ik uiteraard op weg naar Frankfurt. De prijzen zijn:quote:Op maandag 4 oktober 2004 08:47 schreef NutKees het volgende:
[..]
Dat zou heel tof zijn, je hebt inmiddels wel in de gaten dat ik zoveel mogelijk van het spul wil hebben hè? Ik schrik niet van een kilo'tje of 2, dus als je toevallig in de buurt van de tax-free shop komt... Eventueel kan ik je ook een adres in Duitsland doorgeven (van 'n collega), dat maakt het misschien nog gemakkelijker.
quote:tuut84 - maandag 4 oktober 2004 @ 08:50
ik denk dat je dat spul wel in een turkse winkel kunt kopen
Het verschil zal wel in de Noorse suikertoeslag zitten (ze hebben hier voor de vreemdste dingen toeslagen). Volgende week gaan mijn schoonouders met de Colorline naar Denemarken, maar met een Noorse rederij (Scandlines van jouw link is Deens). Bij de Colorline kost 400 gram 25 NOK, en is dus een stuk goedkoper als op het vliegveld, maar ietsje duurder als dat je al gevonden had.quote:Op maandag 4 oktober 2004 09:45 schreef NutKees het volgende:
Versturen binnen Duitsland kost 4,10 euro, naar Nederland het dubbele. Maar ik vind die dingen zelf wel vrij duur ten opzichte van een link die ik vorige week al tegenkwam:
Link
(Ze staan bij de F van Fazer) Het kan natuurlijk dat ik iets over het hoofd zien, maar vanwaar dat grote verschil?
Of je koopt gewoon een fles Dropka.quote:Op donderdag 30 september 2004 12:24 schreef cinnamongirl het volgende:
Mjammm je kan er ook zo'n lekkere Salmiakki van maken:
Een paar van die dingen oplossen in een fles wodka. Dropshot is er niks bij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |