Heeft u vervolgens, net als ik en waarschijnlijk vele anderen, toen direct de brief er weer bijgepakt en deze nog eens goed doorgelezen? Juist, u bent niet dom, ik ben niet dom en alle andere deelnemers aan de Nationale Postcode Oplichterij zijn ook niet dom. Er staat in de brief niets vermeld over een bijdrage!
Het wordt u langzaam duidelijk hoe de Nationale Postcode Oplichterij te werk gaat bij het uitkeren van een hoofdprijs van miximaal 7,5 miljoen gulden. Dit geld wordt betaald door onschuldige leden van deze loterij die zijn opgelicht. Zonder melding te maken van het bedrag dat van uw rekening zal worden afgeschreven proberen ze u over de streep te trekken om maar mee te doen en niet buiten de boot te vallen als deze grote prijs in uw wijk valt.
Maar achteraf heeft iedereen in de wijk het gevoel dat ze opgelicht zijn, en dus nu staat u samen met uw buren met lege handen en wordt er tevens een onbekend bedrag van uw rekening afgeschreven.
Hier vindt u de bewijzen:
[urlSPAM[/url]
[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 05-09-2001 09:31]
Je had je ook van te voren eerst kunnen laten informeren over evt. kosten.
quote:Niet iedereen denkt altijd even helder en anderen zijn weer wat naief.
Op woensdag 05 september 2001 09:07 schreef CarloZ het volgende:
Ik zie niet in waarom een extra trekking gratis zou moeten zijn, dit staat ook niet in de brief.Je had je ook van te voren eerst kunnen laten informeren over evt. kosten.
Door op het laatst te beginnen over kosten (einde gesprek) hebben ze zich gedekt (denken ze), op dat moment durven veel mensen niet meer terug te krabbelen.
Als het allemaal klopt wat de topicstarter ons voorhoudt.....
quote:Jah okey,, Maar dit gebeurd natuurlijk niet alleen bij dNPL.
Op woensdag 05 september 2001 09:14 schreef nipeng het volgende:
Niet iedereen denkt altijd even helder en anderen zijn weer wat naief.
Deze brief maakt daar handig gebruik van.
Dit topic gaat dus ook op slot, wegens spam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |