quote:Op woensdag 29 september 2004 22:23 schreef QyRoZ het volgende:
tvp.
ik hou van domme topics.
dat vind ik niet lief... een topic voor mij aanamaken die ik zelf niet eens vol mag spammen of sugereren dat hij dichtgaat...quote:Op woensdag 29 september 2004 22:39 schreef Slarioux het volgende:
Nog één zo'n grapje cygnusx, en je hebt dit topic een week niet nodig.
quote:Op woensdag 29 september 2004 22:54 schreef Slarioux het volgende:
Dit topic is wel degelijk serieus cygnusx, en dit is dan wederom, de laatste waarschuwing.
Ik heb het namelijk een beetje gehad met je vragen. Om de een of andere reden haal jij je allerlei dingen in je hoofd, die je vervolgens halfslachtig probeert om vervolgens hier je vragen te komen stellen. Regelmatig zijn dit vragen, die je gewoon met slim gebruik van Google kan vinden. Daar hebben we je meerdere malen in een slotje voor gewaarschuwd, en daar heb je zelfs een mailtje (!) over gekregen. En mailtjes van alledrie de DIG mods krijg je niet zomaar.
Je hebt daar eigenlijk nauwelijks op gereageert, sterker nog, je ging vrolijk door. Je wéét gewoon wat je moet doen om je antwoord te vinden op je vragen. Sterker nog, ik ben van mening dat je het antwoord zelf ook wel weet, op de meeste vragen die je stelt.
Bij mij is vanavond wel de maat vol. Vanaf nu post jij in dit centrale topic al je vragen. Aan de reacties zul je zelf wel merken of mensen tot je dienst zullen zijn. Zijn ze dat niet, heb je simpelweg pech gehad. Ik heb het een beetje met jou en je gedrag gehad. en hoewel ik niet zo persoonlijk schijn te mogen worden, doe ik het lekker wel.
Veel plezier.
wdan?quote:Op woensdag 29 september 2004 23:03 schreef gfree het volgende:
-edit-
Het is níet gefotosoept.quote:Op woensdag 29 september 2004 22:40 schreef cygnusx het volgende:
[afbeelding]
eerste vraag: is dit er nou in gefotosoept of lijkt dat zo![]()
![]()
het kunnen ook gwoon van die breezersletten zijn
quote:Op donderdag 30 september 2004 14:28 schreef QuietGuy het volgende:
wat mij betreft wel. Slarioux?quote:Op donderdag 30 september 2004 17:34 schreef cygnusx het volgende:
ja begrijp ik... zal proberen minder te posten en zelf meer te zoeken e.t.c. maar iig mag alsjeblieft dit domme topic dicht? dan zali k beloven dat ik er niet te veel per dag plaats en zelf ook ga zoeken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |