Ik zou er voorstander van zijn om mensen die beginnen met sex goed voor te bereiden op wat gaat komen. Ook zou ik dan willen, dat , als men eenmaal heeft aangegeven zover te zijn dat er een eerste keer dan begeleiding gegeven wordt door een overheidsfunctionaris. Ik bedoel dit dus niet grappig , maar serieus.
Er hele traject van sexuele voorlichting zou dan in stappen moeten begeleid in clinics van de overheid, waarbij jongens en meisjes bij elkaar worden gezocht voor sex. Dan wordt er een test gedaan en wordt de jongeren in het hoofd geindoctrineerd hoe men sex moet hebben en wat er door de overheid van verwacht wordt. Als men dan op een gegeven moment zegt dat men er klaar voor is zou men met de uitgekozen partner onder toezicht de eerste schreden op het sexuele pad moeten maken.
Op zo'n manier wordt voorkomen dat sex op verkeerde manieren uitgeoefend wordt en belangrijker, geslahtsziektes en ongewenste zwangerschappen voorkomen, omdat men immers leert hoe het moet. Gaat het daarna alsnog fout kan men niet zeggen dat men niet wist hoe het moet, want men heeft immers goede instructie gehad.
Eigenlijk is het net als autorijden, hier doet men ook examen en krijgt men ook rijles om te voorkomen dat er ongelukken gebeuren. Ik denk dat men het sexuele verkeer in Nederland een stuk veiliger kan maken met mijn voorstel.
(__/)
(='.'=)
(")_(")