Er zijn altijd positieve punten aan zo'n bezoekje te hangenquote:Op zondag 23 januari 2005 12:26 schreef Tessje het volgende:
[..]
Hmm, ik zou het begrijpelijk vinden wanneer ze in de studio de viscositeit van zijn schedel willen onderzoeken. In belang van het onderzoek zeg ik: Laat hem maar op de radio!
echt welke dan...quote:Op maandag 13 februari 2006 15:10 schreef NJ het volgende:
Geef even een gil als hij in Fok!radio komt. Ik heb nog wel wat vragen voor hem.
De uitzendingen zijn op maandag he!quote:Op maandag 13 februari 2006 15:19 schreef EL_REY het volgende:
[..]
echt welke dan...
ben vrijdag in utrecht!
quote:Op maandag 13 februari 2006 15:27 schreef Nolius het volgende:
[..]
De uitzendingen zijn op maandag he!
lulister nooitquote:Op maandag 13 februari 2006 15:29 schreef NJ het volgende:
[..]!
Hij is echt een die-hard luisteraar..
quote:Op maandag 13 februari 2006 15:40 schreef EL_REY het volgende:
maareh op een maandag.. kan je het niet eerder opnemen ofzo... ik ben een drukbezette man![]()
zullen we dat maar niet doen.. geef niet zo graag mijn nummer weg.. doe maar andersom anders, mail je nummer naar andresel_rey@hotmail.comquote:Op maandag 13 februari 2006 15:42 schreef Nolius het volgende:
Mail je telefoonnummer ff naar nolius (at) fok punt nl
dribbel@hetkerkhof.nlquote:
Ik moest lachen om een post van je.quote:
Je bent de eerste die z'n nummer niet geeftquote:Op maandag 13 februari 2006 16:18 schreef EL_REY het volgende:
[..]
zullen we dat maar niet doen.. geef niet zo graag mijn nummer weg.. doe maar andersom anders, mail je nummer naar andresel_rey@hotmail.com
en je kan me vertrouwen, ik ben mischien een baggeraar maar ik beloof je hierbij plechtig dat ik je nr niet ga misbruiken.. En ik ben een man van mijn woord!
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |