Wanneer heeft Sun zijn laatste uitzending? Misschien moet je dan maar langskomen, kan je zijn feestje een beetje opleuken.quote:Op donderdag 30 september 2004 10:26 schreef EL_REY het volgende:
nou nolius het lijkt me duidelijk!
wanneer kan ik langskomen?
quote:Op donderdag 30 september 2004 10:27 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wanneer heeft Sun zijn laatste uitzending? Misschien moet je dan maar langskomen, kan je zijn feestje een beetje opleuken.
geen motivatie, daarom wordt er een ja genoteerd!quote:Op donderdag 30 september 2004 11:12 schreef Skaai het volgende:
Neen.
nee, positieve antwoorden blijven positief!quote:Op donderdag 30 september 2004 12:01 schreef Intxaurraga het volgende:
Ja zonder motivatie, is dat een 'neen'?
Tss, sjoemelaar. De verkiezingsuitslag van Rwanda is nog bertrouwbaarder.quote:Op donderdag 30 september 2004 12:03 schreef EL_REY het volgende:
[..]
nee, positieve antwoorden blijven positief!![]()
quote:Op donderdag 30 september 2004 12:05 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Tss, sjoemelaar. De verkiezingsuitslag van Rwanda is nog bertrouwbaarder.
Ah ja!!quote:Op donderdag 30 september 2004 09:43 schreef jogy het volgende:
Enkel en alleen als er dan ook een paar extreme KEL-gangers op bezoek komen die hem gebruiken om te laten zien hoe je iemand het best met zijn geslachtsdeel met een vleeshaak aan het plafond kan hangen en welke knuppels het beste zijn om erotiserende botbreuken aan te brengen.
Dat is een ander programma.quote:Op donderdag 30 september 2004 12:57 schreef EL_REY het volgende:
waar blijft die datum nou?
ff spijkers met koppen slaan nolius!
Wel een leuk nieuw item voor die avond.quote:Op donderdag 30 september 2004 12:57 schreef EL_REY het volgende:
waar blijft die datum nou?
ff spijkers met koppen slaan nolius!
daar heb ik eerlijk gezegd een hard hoofd in dat dat een succes wordt!quote:Op donderdag 30 september 2004 13:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wel een leuk nieuw item voor die avond.
Nolius neemt de spijkers mee, jij de rest.
quote:Op donderdag 30 september 2004 11:57 schreef EL_REY het volgende:
[..]
geen motivatie, daarom wordt er een ja genoteerd!
![]()
quote:Uiteraard is een motivatie gewenst, maar niet noodzakelijk.
*is genoteerd*quote:Op donderdag 30 september 2004 16:43 schreef Croupouque het volgende:
Als je hem live in de studio in brand steekt en zijn wanhopige doodskrijs gebruikt als jingle, dan is mijn antwoord 'ja'.
quote:Op donderdag 30 september 2004 16:51 schreef Blinky het volgende:
Je kunt natuurlijk ook Nolius gewoon even pijpen
quote:Op donderdag 30 september 2004 16:51 schreef Blinky het volgende:
Je kunt natuurlijk ook Nolius gewoon even pijpen
Dat komt omdat jij daar niet tegen kan. We hebben allemaal het beste met je voor.quote:Op donderdag 30 september 2004 23:56 schreef Nolius het volgende:
[..]
Het gekke is dat mij nog steeds geen bier is aangeboden
wat krijg ik ervoor?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:07 schreef Nolius het volgende:
Gezocht: tegenstemmers
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |