abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22290326
Beste mensen,

Gisteren was eindelijk, na 6 uur downloaden (en ik heb kabel ), SP2 klaar met downloaden. Het installeren daarna duurde echt een eeuw (maar dat zal wel normaal zijn).

Na eindelijk gerestart te hebben, waren bijna ALLE instellingen veranderd en is ie zo enorm retetraag nu. AdAware heb ik al gedraaid, maar helpt niks.

Ook als ik in My Active Topics kijk, en ik klik op dat kleine pijltje naast het desbetreffende topic waarop gereageerd is, dan krijg ik achtereenvolgend deze 3 errors:

En bijna op iedere site krijg ik errors. Hoe krijg ik deze weg?

Het gaat hier om een AMD Athlon 2800+ met 1Gb DDR ram geheugen. Hier kan die traagheid toch niet aan liggen?
pi_22290444
Extra-internet opties-geavanceerd- aanvinken "foutopsporing in scripts uitschakelen"
… pardon me 4 livin', but this is MY world 2!
pi_22290495
Is er geen functie om SP2 te de-installeren ??
ben blij dat ik die meuk er niet op heb staan. Hoor alleen maar slechte dingen over SP2 !!
Bij ons op 't bedrijf zijn we gestopt om systemen te leveren met sp2. We doen 't nog alleen als de klant er specifiek om vraagt.
Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
pi_22290528
Ja, je kan hem de-installeren. Configuratie-scherm, software, dan windows updates of onderdelen weet ik niet zeker meer.

Hier werkt hij perfect!

Edit:- windows updates weergeven aanvinken bovenaan.
pi_22290533
quote:
Op woensdag 29 september 2004 18:57 schreef Suikermais het volgende:
Is er geen functie om SP2 te de-installeren ??
ben blij dat ik die meuk er niet op heb staan. Hoor alleen maar slechte dingen over SP2 !!
Bij ons op 't bedrijf zijn we gestopt om systemen te leveren met sp2. We doen 't nog alleen als de klant er specifiek om vraagt.
Je kan voor de installatie een restorepoint zetten en als het niet bevalt een restore doen.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_22290564
quote:
Op woensdag 29 september 2004 18:55 schreef Funksoldier het volgende:
Extra-internet opties-geavanceerd- aanvinken "foutopsporing in scripts uitschakelen"
Staat al aangevinkt.

Het liefste houd ik er SP2 op (toch een stukje beter (als het goed werkt) neem ik aan?)
pi_22290591
Als ik dit topic refresh krijg ik een Page Not Found error
pi_22290600
quote:
Op woensdag 29 september 2004 19:00 schreef jochem8 het volgende:

[..]

Staat al aangevinkt.

Het liefste houd ik er SP2 op (toch een stukje beter (als het goed werkt) neem ik aan?)
Allebei? staan er 2 onder elkaar he.

Inderdaad beter als hij er op staat, vooral met het JPG virus, die sp2 tegenhoudt.

Edit:-
quote:
Als ik dit topic refresh krijg ik een Page Not Found error
Had ik ook ???
  woensdag 29 september 2004 @ 19:04:54 #9
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_22290643
De "Page not found" error ligt niet aan jou.
pi_22290899
Okay...meer falen kan ik nu echt niet gebruiken

Ja allebei onder elkaar staan aangevinkt, en toch blijf ik ze krijgen.
pi_22292579
Ok, en in dezelfde tabblad, alleen iets verder naar beneden uitvinken "melding van scriptfout weergeven".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')