Hehe, ik ben geen veeleisende snowboarder, ik ben een veel eisende nerdquote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:45 schreef Ilske het volgende:
[..]
Pfff, ik moet wel een hoop bewijs leveren hoor!![]()
tsss...veeleisende snowboarders....![]()
![]()
Zelfs iemand met latten moet daar respect voor hebbenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:01 schreef Dentist het volgende:
Omdat ik de lulligste niet ben, alleen deze week
Jeremy Jonesquote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:01 schreef Dentist het volgende:
Omdat ik de lulligste niet ben, alleen deze week
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:13 schreef -Mzraki- het volgende:
Zo, 1-1 ga ik op reis, 8 dagen boarden
Is er trouwens een snowboard winkel in Alkmaar?
even googlen leidt tot http://www.rollin.nl/snowboard.htmquote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:13 schreef -Mzraki- het volgende:
Ah, waar ga je naartoe? Ik vertrek die zelfde dag met Husk naar Pra Loupquote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:13 schreef -Mzraki- het volgende:
Zo, 1-1 ga ik op reis, 8 dagen boarden
Mallnitz, nog nooit geweest, schijnt op zo'n 2700 meter te liggen en heeft een gletscher.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:37 schreef NoComment het volgende:
[..]
Ah, waar ga je naartoe? Ik vertrek die zelfde dag met Husk naar Pra Loup
En ik zat zo eens te denken, wat voor goggles hebben jullie, en wat kosten ze ongeveer? Misschien dat ik eens een goeie koop... misschien ook volgend jaar pas, of anders in La France![]()
Ja, dat was dus de enige schoen die ik daar heb gezien, verder heb ik ook nog ergens 1 binding gespot.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:25 schreef 360sjors het volgende:
[..]
even googlen leidt tot http://www.rollin.nl/snowboard.htm
Ik heb echt altijd mn goggle op, ik krijg tranen van de wind... en niet zo'n beetje ook!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 20:26 schreef fs180 het volgende:
Ik moet een nieuwe zonnebril hebben voor de wintersport, aangezien ik heb veel relaxer vindt om met mooi weer met een bril te board, dan met een echte goggle.
iemand enig idee waar ik op moet letten?
Oftewel Gogglesquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 04:36 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Ik heb echt altijd mn goggle op, ik krijg tranen van de wind... en niet zo'n beetje ook!
Maar ik schat zo in dat 'ie UV straling goed tegen moet kunnen houden of weerkaatsen, een zo goed mogelijk contrast weer moet geven en de wind zo veel mogelijk om je ogen moet leiden
Dan heb je iig het allerbestequote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:30 schreef RichardX het volgende:
Oakley![]()
Wel eens op een zonovergoten dag met een goggle geboard die voorzien was van een spiegellens? Veel beter dan dat zul je het nooit krijgen. En dan kan ik je uiteraard de Adidas Robin aanraden. Daar board ik zelf mee.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 20:26 schreef fs180 het volgende:
Ik moet een nieuwe zonnebril hebben voor de wintersport, aangezien ik heb veel relaxer vindt om met mooi weer met een bril te board, dan met een echte goggle.
iemand enig idee waar ik op moet letten?
In ieder geval het duurstequote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:33 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dan heb je iig het allerbeste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |