abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22637924
Haha, tsja is pas me 2e wintersport sinds ooit (en 2e dit jaar gelijk ) dus heb er errug zin an
ffies nog ervoor me nieuwe toecap bindingen proberen/afstellen in zoetermeer
Jammer dat landgraaf zo'n pokke eind rijden is
pi_22638323
Helm EINDELIJK binnen!
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 13:37:03 #128
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_22638872
een sb fok! meet op een van de indoorbanen?
pi_22639491
Al 10x geprobeerd, iedereen is altijd te druk met vanalles
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 14:22:49 #130
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_22639854
gewoon een dag nemen, en dan kijken wie er komt, niets bijzonders
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 14:29:45 #131
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_22639976
Ik kan niet op werkdagen, niet op zaterdagen en zelden op zondagen
Daarbij vind ik indoorbanen op zondagen te druk
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_22640175
daarom ga ik doordeweeks en alleen op zondag als ik hoge nood heb!

owja.. ik heb altijd hoge nood @ snowboarden
  zaterdag 16 oktober 2004 @ 00:20:30 #133
50072 Zebigboss
Peace = Power
pi_22652226
http://yeti1.yetisports.org/_beta_yetisports7/
ja tis weinig maar het heeft verband met snowboarden

ennuh ik ga dinsdag naar de uithof..
:: Koga World Traveller S :: Shimano XT, Magura Louise, Rockshox(voorvork) ::
  zaterdag 16 oktober 2004 @ 02:05:40 #134
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_22654654
Sjors!!!
we wachten nog steeds op die foto man....

Btw over die eventuele meeting:

We hebben het vorig jaar al geprobeerd maar het schiet niet op.
Velen van ons gaan niet voor de indoor shit (behalve de freestylers enzo) en wachten liever totdat het seizoen begint en ze echt wat kunnen doen op een echte berg.
Ik ga bijvoorbeeld heel af en toe als ik echt heel erg veel zin heb om ff te rammen, maar eigenlijk valt het bijna altijd weer tegen. Alleen Landgraaf is nog redelijk te doen.

Ik wil trouwens nog wel een keer voordat ik weg ga me P1 HD bindinkjes uitproberen
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zaterdag 16 oktober 2004 @ 13:40:02 #135
72282 360sjors
King of the Hill
pi_22659170
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 02:05 schreef Komakie het volgende:
Sjors!!!
we wachten nog steeds op die foto man....
Hier, toen ik de school 's avonds verliet zag ik haar net in haar bolide zitten

quote:
Ik wil trouwens nog wel een keer voordat ik weg ga me P1 HD bindinkjes uitproberen
Same here, die Cartels moeten effe op de pijnbank voor ze zich in de Alpen mogen bewijzen!!

It's itching again...
  zaterdag 16 oktober 2004 @ 16:09:07 #136
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_22661578
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 13:40 schreef 360sjors het volgende:

[..]

[afbeelding]

[..]
Jezus man, doe je daar zo druk over???
Ik vind er nix an.....

quote:
Same here, die Cartels moeten effe op de pijnbank voor ze zich in de Alpen mogen bewijzen!!

It's itching again...
Nu pas?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_22670283
damn cartels..:) die bling bling kleuren of niet (goud??:P). Echt P.I.M.P. bindingen..:)
pi_22671285
Ik wil me missions proberen
pi_22675886
lol, ik wil capstraps kopen voor op mijn custom..:) alleen ik ben pas weer volgende week in zoetermeer..:S
  zondag 17 oktober 2004 @ 15:11:39 #140
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_22680477
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 13:40 schreef 360sjors het volgende:

[..]

[afbeelding]

[..]
Mooie auto! man
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_22682482
quote:
Op zondag 17 oktober 2004 09:16 schreef progressive het volgende:
lol, ik wil capstraps kopen voor op mijn custom..:) alleen ik ben pas weer volgende week in zoetermeer..:S
Toevallig Een paar capstraps gehaald als reserve onderdeel voor mijn C16's , helaas zijn ze niet in het wit te krijgen net als mijn C16's maargoed.
Maar, heb paar uurtjes zitten kletsen daar , en online toevallig wat voorraad bekeken van spullen, capstraps zijn NIET meer na te bestellen. Dus wees er snel bij. Alleen in maatje S waren er nog paar op voorraad.

Heb ook elevators gekocht ( was op voorraad )... en SL7's gepast... sl7.....

[ Bericht 1% gewijzigd door Thermo op 17-10-2004 20:31:07 ]
  zondag 17 oktober 2004 @ 20:27:58 #142
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_22686528
quote:
Op zondag 17 oktober 2004 16:58 schreef Thermo het volgende:

[..]

Toevallig Een paar capstraps gehaald als reserve onderdeel voor mijn C16's , helaas zijn ze niet in het wit te krijgen net als mijn C16's maargoed.
Maar, heb paar uurtjes zitten kletsen daar , en online toevallig wat voorraad bekeken van spullen, capstraps zijn NIET meer na te bestellen. Dus wees er snel bij. Alleen in maatje S waren er nog paar op voorraad.

Heb ook elevators besteld... en SL7's gepast... sl7.....
Goed he.... SL7
pi_22697458
Wil zeker jullie discussie niet onderbreken, maar als licht-n00b-like female zou ik wel graag even jullie advies willen. Waar moet ik op letten als ik boots wil gaan kopen? Tips mbt winkels, merken, maten en dergelijke? Ik had vorig jaar namelijk een paar boots van Nitro gehuurd (type weet ik helaas niet), volgens mij maat 26.0, maar ik kreeg al supersnel kramp in mn voeten en dat de helft van mijn voet (buitenrand) ging 'slapen'. . Mijn schoenmaat normaal is 39/40, wisselt per model.

Omdat ik hier helemaal knettergek van werd wil ik dus nu graag mn eigen boots kopen. Verder heb ik behoorlijk smalle voeten, misschien dat daar bepaalde merken juist wel of juist niet goed bij passen? Anyway, als jullie me kunnen helpen: super!!!
[i]Als je iets loslaat heb je 2 handen om iets aan te pakken[/i]
  maandag 18 oktober 2004 @ 11:56:56 #144
72282 360sjors
King of the Hill
pi_22697875
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 11:33 schreef Ilske het volgende:
Wil zeker jullie discussie niet onderbreken, maar als licht-n00b-like female zou ik wel graag even jullie advies willen. Waar moet ik op letten als ik boots wil gaan kopen? Tips mbt winkels, merken, maten en dergelijke? Ik had vorig jaar namelijk een paar boots van Nitro gehuurd (type weet ik helaas niet), volgens mij maat 26.0, maar ik kreeg al supersnel kramp in mn voeten en dat de helft van mijn voet (buitenrand) ging 'slapen'. . Mijn schoenmaat normaal is 39/40, wisselt per model.

Omdat ik hier helemaal knettergek van werd wil ik dus nu graag mn eigen boots kopen. Verder heb ik behoorlijk smalle voeten, misschien dat daar bepaalde merken juist wel of juist niet goed bij passen? Anyway, als jullie me kunnen helpen: super!!!
Passen, passen, passen, nog meer passen.. op een andere manier kom je er niet achter of boots geschikt zijn voor je voeten

Een meisje uit mijn directe omgeving (kleine smalle voeten) heeft ook tijden boots gepast en kwam uit op boots van Rossignol
  maandag 18 oktober 2004 @ 12:59:57 #145
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_22699081
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 11:56 schreef 360sjors het volgende:

[..]

Passen, passen, passen, nog meer passen.. op een andere manier kom je er niet achter of boots geschikt zijn voor je voeten

Een meisje uit mijn directe omgeving (kleine smalle voeten) heeft ook tijden boots gepast en kwam uit op boots van Rossignol
Met mijn smalle voeten heb ik ook goede ervaring met Rossignol. Zelf heb ik schoenen van Flow, die gaan dus ook goed samen met mijn smalle voeten. NoComment heeft goede ervaringen met een relatief onbekend merk.... 32 ofzo... ik ben de naam even kwijt, hij zal het binnenkort zelf wel posten.

maar inderdaad passen passen passen....
pi_22699289
thanx Sjors & XL, ik heb hier een hoop aan! Ik zal dus even letten op Rossignol, Flow, en eventueel Thirty-Two. Verder veel passen dus, maar moet ik bij dat passen rechtop staan of niet? Bij ski-schoenen moet je nl in Vorlag gaan staan om je hak achterin de schoen te zetten, hoe zit dat precies bij boots?
[i]Als je iets loslaat heb je 2 handen om iets aan te pakken[/i]
  maandag 18 oktober 2004 @ 13:20:06 #147
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_22699434
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 13:11 schreef Ilske het volgende:
thanx Sjors & XL, ik heb hier een hoop aan! Ik zal dus even letten op Rossignol, Flow, en eventueel Thirty-Two. Verder veel passen dus, maar moet ik bij dat passen rechtop staan of niet? Bij ski-schoenen moet je nl in Vorlag gaan staan om je hak achterin de schoen te zetten, hoe zit dat precies bij boots?
Je moet met je volledige voet op de zool staan (en je hak mag dus niet los komen). Verder sta je met licht gebogen knieen (want zo sta je ook op je board). Doe vooral ook andere merken schoenen aan, je moet de verschillen voelen. Als je bij een ander merk voelt wat niet goed zit.... dan weet je weer een beetje zekerder dat die ene schoen wel goed was. Een boardschoen is in die zin anders dan een ski-schoen omdat hij gewoon comfortabel kan en mag zijn. Vergelijk het in die zin liever met het passen van sportschoenen.
pi_22699548
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 13:11 schreef Ilske het volgende:
Je moet eens kantendruk simuleren en zien of je met je dunne enkels misschien wat naar boven komt ( hoewel als de binneschoen vastgestrapt wordt met veters die aan de buitenschoen vast zitten dit bijna niet kan ) mocht dat zo zijn heeft burton bij zijn boots kussentjes die je in je schoenen kan
"plakken" in de buitenschoen, en hierdoor zit je binnenschoen veel krapper.
  maandag 18 oktober 2004 @ 13:43:32 #149
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_22699887
Passen passen passen....
(we vallen in herhaling )

Er is niet 1 bepaald merk dat heel goed voor je is.
Omdat je nog niet zo heel goed bent (ga ik vanuit) is het wel handig om enigzins wat stevigere schoenen te hebben. Op die manier is de kans kleiner dat je rare bewegingen met je voeten gaat maken waardoor je je enkels oid zou bezeren.
ze moeten echter ook niet te stijf zijn, omdat stijver ook minder comfort in houdt.

Welk merk je het best bevalt is helemaal afhankelijk van het merk en de soort schoen. Je kunt het beste dus zo veel mogelijk schoenen passen.
Op die manier kun je natuurlijk het beste bepalen wat de beste schoen voor jou is.
Waarschijnlijk kwam een gedeelte van de problemen ook voort uit het feit dat je schoenen hebt aangehad die waarschijnlijk al een aantal mensen hebben aangehad.
Dan gaat de schoen niet goed naar je voet staan (je moet ze net als gewone schoenen altijd even inlopen) en krijg je nog veel sneller last van je voeten.

Ik heb zelf hele goeie ervaringen met schoenen van Salomon en sinds kort ook met schoenen van Burton. Het is dus maar net wat je zelf fijn vindt. Maar bij goeie snowboardshops (ik zie dat je uit groningen komt. ik heb geen idee of daar aparte snowboardzaken zitten) kom je bijna altijd wel wat tegen dat goed zit.
Ik zou trouwens niet zo snel naar een grote winkel als intersport oid gaan. Laat je goed informeren in een winkel waar ze er echt verstand van hebben.
pi_22702399
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 13:43 schreef Komakie het volgende:

... waarschijnlijk kwam een gedeelte van de problemen ook voort uit het feit dat je schoenen hebt aangehad die waarschijnlijk al een aantal mensen hebben aangehad.
Dan gaat de schoen niet goed naar je voet staan (je moet ze net als gewone schoenen altijd even inlopen) en krijg je nog veel sneller last van je voeten...
Ik kan me nog goed herinneren dat ik 3 weken lang na mijn aankoop iedere avond met mijn schoenen aan zat en hier door het studentehuis liep. Ik denk dat ik dat vanavond gewoon weer een keer ga doen
Maar Ilske, heb jij die Nidecker Picto nog gekocht? Want een tijdje terug kwam je ons ook al om advies vragen. En nu ben ik natuurlijk benieuwd of je die plank nog gekocht hebt.
Overigens hoor ik steeds vaker zeer goede verhalen over de schoenen van 32. Of ze zo goed zijn als mijn Burton Rulers weet ik niet, maar tegen de tijd dat ze aan vervanging toe zijn ga ik toch zeker 32 overwegen. Want wat zijn die schoenen heerlijk vederlicht.
Succes met je zoektocht en laat even weten met wat voor een paar 'boots' je thuis gekomen bent

off-topic:

XL, je geld is onderweg
We believe in our dreams and in our passion. We embrace this culture as a real lifestyle. Our plan may only be a dream, but I'm sure you have the same one..."These Donuts are for going big and riding hard, not for the men in blue".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')