abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 31 oktober 2004 @ 13:51:36 #251
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_22974078
gister in sneeuwwereld geweest (zm) alle 3 de banen waren simpel weg KUT..
en die rail die ik wou proberen hadden we weer weggehaald, ik dnek omdat niemand erover ging, dus kon ik nog mn theorie niet bevestingen.. nu lag en een pvc buis
  zondag 31 oktober 2004 @ 17:46:37 #252
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_22979067
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 13:51 schreef fs180 het volgende:
gister in sneeuwwereld geweest (zm) alle 3 de banen waren simpel weg KUT..
en die rail die ik wou proberen hadden we weer weggehaald, ik dnek omdat niemand erover ging, dus kon ik nog mn theorie niet bevestingen.. nu lag en een pvc buis
pvc buis???
Zo'n plastic ding
De eerste die daar over kan grinden is echt de king
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_22979699
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 17:46 schreef Komakie het volgende:

[..]

pvc buis???
Zo'n plastic ding
De eerste die daar over kan grinden is echt de king
PVC kan van alles zijn, je hebt ze van die gele, voor stroomkabels. Maar van dat soort grijze pijpen. Volgens mij moet dat best gaan, als het sterk genoeg is.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_22982136
PVC gaat prima, bij SWZ liggen al jaren van die grijze buizen als beginners rails, ze zijn ook wel lekker om je tricks te leren voordat je ze mee naar het ijzer neemt.

Vandaag ook naar Zoetermeer geweest, mijn nieuwe boardje getest. Bevalt supergoed, alsof ik er al weken opstond. Lekkere stijve plank en met mijn 70 kg op een board van 162 cm dat is echt alsof je een trein pakt. De base heeft ook een sort van 'golfbalmotief' zeg maar allemaal kuitjes. Ik dacht dat is pure onzin maar het boardje glijdt echt als de brandweer. Nog 12 dagen wachten en dan
  zondag 31 oktober 2004 @ 20:20:51 #255
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_22982438
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 20:08 schreef Kentaro het volgende:
De base heeft ook een sort van 'golfbalmotief' zeg maar allemaal kuitjes. Ik dacht dat is pure onzin maar het boardje glijdt echt als de brandweer.
Huh? Kun je daar een foto van maken?
Als ik het gezien heb ga ik denk ik vragen hoe je dat dan waxt

[ Bericht 0% gewijzigd door XL op 31-10-2004 21:37:02 ]
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  zondag 31 oktober 2004 @ 21:06:48 #256
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_22983724
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 20:20 schreef XL het volgende:

[..]

Huh? Kun je daar een foto van maken?
Als ik het gezien heb ga ik denk ik vragen hoe je dat dan waxt
Dat vraag ik me ook af, golfbalmotief is perfect om een golfbal aerodynamisch efficienter te maken (laat ik maar niet beginnen met de uitleg ), maar bij een board heeft het niets met aerodynamica te maken... Waxen wordt inderdaad wel een apart verhaal

Ben er nog steeds over aan het denken een nieuwe goggle te halen trouwens...
Life's like music, get the rhythm..
pi_22984181
Het zijn wat kleinere 'putten' dan bij een golfbal, maar het is het zelfde principe. ik zal er overdag wel een foto van maken. mijn vrmoeden is dat het de weerstand verminderd. Je hebt immers minde glijoppervlak. Dat of gewoon marketing Ik ben ook benieuwed of je ze met waxen niet gewoon dichtsmeerd maargoed ook buiten die base om is het een lekkere aggresieve plank. Fuck Burton, Santa Cruz rules
  zondag 31 oktober 2004 @ 21:40:07 #258
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_22984716
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 21:23 schreef Kentaro het volgende:
Het zijn wat kleinere 'putten' dan bij een golfbal, maar het is het zelfde principe.
mijn vrmoeden is dat het de weerstand verminderd. Je hebt immers minde glijoppervlak.
Zoals ik het nu voor ogen heb kan ik me dat goed voorstellen. Ik ben benieuwd naar je foto's en zal binnenkort Sportief Tilburg eens binnenlopen. Die verkopen ook Santa Cruz, dan kan ik het met eigen ogen zien.
quote:
Fuck Burton, Santa Cruz rules
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  zondag 31 oktober 2004 @ 21:56:22 #259
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_22985253
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 20:08 schreef Kentaro het volgende:
Nog 12 dagen wachten en dan
[afbeelding]
Dan hoop ik voor je dat er behoorlijk wat sneeuw valt op de Kitz. Afgelopen week was het rampzalig. Druk. En eigenlijk was alleen de Kitzlift open. De Gletscher is verder extreem kaal en eigenlijk ongeschikt om te boarden...

Maar in 12 dagen kan er natuurlijk veel sneeuw vallen!
  maandag 1 november 2004 @ 11:00:02 #260
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_22993391
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 21:56 schreef Frenkie het volgende:
...Maar in 12 dagen kan er natuurlijk veel sneeuw vallen!
Is dit een laatste poging om em gerust te stellen?

Ik vind dat het in NL ook wel weer eens mag gaan sneeuwen trouwens, kunnen we in het weekend gaan boarden op de stadswallen! (he Beer )
Life's like music, get the rhythm..
  maandag 1 november 2004 @ 11:05:28 #261
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_22993527

[ Bericht 0% gewijzigd door XL op 01-11-2004 11:29:44 ]
pi_22993886
... dat waren nog eens mooie tijden
We believe in our dreams and in our passion. We embrace this culture as a real lifestyle. Our plan may only be a dream, but I'm sure you have the same one..."These Donuts are for going big and riding hard, not for the men in blue".
  maandag 1 november 2004 @ 11:29:19 #263
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_22994053
Voor de mensen met oog voor detail:

XL met een Burton!
  maandag 1 november 2004 @ 12:15:05 #264
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_22995103
quote:
Op maandag 1 november 2004 11:29 schreef XL het volgende:
Voor de mensen met oog voor detail:

XL met een Burton!
Dat was het eerste wat mij opviel
En zonder Flowbindingen

Potverdikkie XL, je laat je hier wel een beetje kennen he.
Of heb je het gedaan met het oog op eventuele schade aan je eigen board en dat je dus hoopte dat die Burton aardig zou beschadigen???
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_22995232
... geloof mij, die Burton is zwaar beschadigd.
We believe in our dreams and in our passion. We embrace this culture as a real lifestyle. Our plan may only be a dream, but I'm sure you have the same one..."These Donuts are for going big and riding hard, not for the men in blue".
  maandag 1 november 2004 @ 12:22:32 #266
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_22995268
Het is de kapotte burton van Beer die verder afgeragd mag worden....

De bindingen zijn van mij en inderdaad niet van Flow (wel gewoon van Nidecker )

Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik met name uit mijn beginperiode nog serieuze burton-ervaring heb ook, een natuurlijk tegenwoordig een Burton-leash
  maandag 1 november 2004 @ 12:27:20 #267
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_22995362
quote:
Op maandag 1 november 2004 12:20 schreef beerke het volgende:
... geloof mij, die Burton is zwaar beschadigd.
Niet door mij dus, he.....

Door de kat van beer zijn buren

en het beestje leeft nog steeds!
  maandag 1 november 2004 @ 12:35:44 #268
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_22995538
quote:
Op maandag 1 november 2004 12:27 schreef XL het volgende:

[..]

Niet door mij dus, he.....

Door de kat van beer zijn buren

en het beestje leeft nog steeds!
bij jullie lopen er zeker wel vaken poema's rond
pi_22996521
... en ze hebben nog een belletje rond hun hals ook ...

maandag 1 november 2004 @ 14:08:54 #270
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_22997543
quote:
Op maandag 1 november 2004 12:22 schreef XL het volgende:
Het is de kapotte burton van Beer die verder afgeragd mag worden....

De bindingen zijn van mij en inderdaad niet van Flow (wel gewoon van Nidecker )

Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik met name uit mijn beginperiode nog serieuze burton-ervaring heb ook, een natuurlijk tegenwoordig een Burton-leash
WOHW!!!!

Heftige bekentenissen vandaag

Btw, ik was in de Cellblock zaterdag (Utrecht) en die jongens daar waren redelijk anti Flow.
Er kwam iemand vragen of ze ook Flow hadden. Werd hem vriendelijk doch duidelijk vertelt dat ze geen fan van Flow waren
  maandag 1 november 2004 @ 14:44:25 #271
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_22998215
quote:
Op maandag 1 november 2004 14:08 schreef Komakie het volgende:
en die jongens daar waren redelijk anti Flow.
n00bs!

Om toch mijn naam hoog (of laag, zo je wilt) te houden
pi_22998333
quote:
Op maandag 1 november 2004 14:08 schreef Komakie het volgende:

[..]

WOHW!!!!

Heftige bekentenissen vandaag

Btw, ik was in de Cellblock zaterdag (Utrecht) en die jongens daar waren redelijk anti Flow.
Er kwam iemand vragen of ze ook Flow hadden. Werd hem vriendelijk doch duidelijk vertelt dat ze geen fan van Flow waren
Ze mogen waarschijnlijk geen Flow voeren en dat zit ze dwars
quote:
Maar in 12 dagen kan er natuurlijk veel sneeuw vallen!
* Kentaro doet sneeuwdans
pi_23002422
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 21:40 schreef XL het volgende:

[..]

Zoals ik het nu voor ogen heb kan ik me dat goed voorstellen. Ik ben benieuwd naar je foto's en zal binnenkort Sportief Tilburg eens binnenlopen. Die verkopen ook Santa Cruz, dan kan ik het met eigen ogen zien.
[..]
Relaxte zaak ja Sportief. Ik kwam laatst ff binnengelopen, kijken naar een geschikte Camelbag. Kwam er een superenthousiaste verkoper aanlopen die me uiteindelijk wel een uur aan de praat had gehouden. Die gast werkte er net, was eigenlijk skier, maar goed.. van Camelbag kwamen we op schoenen, boards en uiteindelijk op die testreis van hun terecht.
  maandag 1 november 2004 @ 19:07:00 #274
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_23003540
quote:
Op maandag 1 november 2004 18:13 schreef RichardX het volgende:

[..]

Relaxte zaak ja Sportief. Ik kwam laatst ff binnengelopen, kijken naar een geschikte Camelbag. Kwam er een superenthousiaste verkoper aanlopen die me uiteindelijk wel een uur aan de praat had gehouden. Die gast werkte er net, was eigenlijk skier, maar goed.. van Camelbag kwamen we op schoenen, boards en uiteindelijk op die testreis van hun terecht.
Het is waarschijnlijk die gast geweest die aan mijn een Burton-product verkocht heeft......
Geen misselijke prestatie
  maandag 1 november 2004 @ 21:06:47 #275
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_23006831
quote:
Op maandag 1 november 2004 19:07 schreef XL het volgende:

[..]

Het is waarschijnlijk die gast geweest die aan mijn een Burton-product verkocht heeft......
Geen misselijke prestatie
verkoper van het jaar geworden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')