pvc buis???quote:Op zondag 31 oktober 2004 13:51 schreef fs180 het volgende:
gister in sneeuwwereld geweest (zm) alle 3 de banen waren simpel weg KUT..
en die rail die ik wou proberen hadden we weer weggehaald, ik dnek omdat niemand erover ging, dus kon ik nog mn theorie niet bevestingen.. nu lag en een pvc buis
PVC kan van alles zijn, je hebt ze van die gele, voor stroomkabels. Maar van dat soort grijze pijpen. Volgens mij moet dat best gaan, als het sterk genoeg is.quote:Op zondag 31 oktober 2004 17:46 schreef Komakie het volgende:
[..]
pvc buis???
Zo'n plastic ding
De eerste die daar over kan grinden is echt de king
Huh? Kun je daar een foto van maken?quote:Op zondag 31 oktober 2004 20:08 schreef Kentaro het volgende:
De base heeft ook een sort van 'golfbalmotief' zeg maar allemaal kuitjes. Ik dacht dat is pure onzin maar het boardje glijdt echt als de brandweer.
Dat vraag ik me ook af, golfbalmotief is perfect om een golfbal aerodynamisch efficienter te maken (laat ik maar niet beginnen met de uitlegquote:Op zondag 31 oktober 2004 20:20 schreef XL het volgende:
[..]
Huh? Kun je daar een foto van maken?
Als ik het gezien heb ga ik denk ik vragen hoe je dat dan waxt![]()
Zoals ik het nu voor ogen heb kan ik me dat goed voorstellen. Ik ben benieuwd naar je foto's en zal binnenkort Sportief Tilburg eens binnenlopen. Die verkopen ook Santa Cruz, dan kan ik het met eigen ogen zien.quote:Op zondag 31 oktober 2004 21:23 schreef Kentaro het volgende:
Het zijn wat kleinere 'putten' dan bij een golfbal, maar het is het zelfde principe.
mijn vrmoeden is dat het de weerstand verminderd. Je hebt immers minde glijoppervlak.
quote:Fuck Burton, Santa Cruz rules
Dan hoop ik voor je dat er behoorlijk wat sneeuw valt op de Kitz. Afgelopen week was het rampzalig. Druk. En eigenlijk was alleen de Kitzlift open. De Gletscher is verder extreem kaal en eigenlijk ongeschikt om te boarden...quote:Op zondag 31 oktober 2004 20:08 schreef Kentaro het volgende:
Nog 12 dagen wachten en dan
[afbeelding]
Is dit een laatste poging om em gerust te stellen?quote:Op zondag 31 oktober 2004 21:56 schreef Frenkie het volgende:
...Maar in 12 dagen kan er natuurlijk veel sneeuw vallen!
Dat was het eerste wat mij opvielquote:Op maandag 1 november 2004 11:29 schreef XL het volgende:
Voor de mensen met oog voor detail:
XL met een Burton!![]()
Niet door mij dus, he.....quote:Op maandag 1 november 2004 12:20 schreef beerke het volgende:
... geloof mij, die Burton is zwaar beschadigd.
bij jullie lopen er zeker wel vaken poema's rondquote:Op maandag 1 november 2004 12:27 schreef XL het volgende:
[..]
Niet door mij dus, he.....
Door de kat van beer zijn buren![]()
en het beestje leeft nog steeds!![]()
WOHW!!!!quote:Op maandag 1 november 2004 12:22 schreef XL het volgende:
Het is de kapotte burton van Beer die verder afgeragd mag worden....
De bindingen zijn van mij en inderdaad niet van Flow (wel gewoon van Nidecker)
Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik met name uit mijn beginperiode nog serieuze burton-ervaring heb ook, een natuurlijk tegenwoordig een Burton-leash![]()
n00bs!quote:Op maandag 1 november 2004 14:08 schreef Komakie het volgende:
en die jongens daar waren redelijk anti Flow.
Ze mogen waarschijnlijk geen Flow voeren en dat zit ze dwarsquote:Op maandag 1 november 2004 14:08 schreef Komakie het volgende:
[..]
WOHW!!!!
Heftige bekentenissen vandaag
Btw, ik was in de Cellblock zaterdag (Utrecht) en die jongens daar waren redelijk anti Flow.
Er kwam iemand vragen of ze ook Flow hadden. Werd hem vriendelijk doch duidelijk vertelt dat ze geen fan van Flow waren
* Kentaro doet sneeuwdansquote:Maar in 12 dagen kan er natuurlijk veel sneeuw vallen!
Relaxte zaak ja Sportief. Ik kwam laatst ff binnengelopen, kijken naar een geschikte Camelbag. Kwam er een superenthousiaste verkoper aanlopen die me uiteindelijk wel een uur aan de praat had gehouden. Die gast werkte er net, was eigenlijk skier, maar goed.. van Camelbag kwamen we op schoenen, boards en uiteindelijk op die testreis van hun terecht.quote:Op zondag 31 oktober 2004 21:40 schreef XL het volgende:
[..]
Zoals ik het nu voor ogen heb kan ik me dat goed voorstellen. Ik ben benieuwd naar je foto's en zal binnenkort Sportief Tilburg eens binnenlopen. Die verkopen ook Santa Cruz, dan kan ik het met eigen ogen zien.
[..]
Het is waarschijnlijk die gast geweest die aan mijn een Burton-product verkocht heeft......quote:Op maandag 1 november 2004 18:13 schreef RichardX het volgende:
[..]
Relaxte zaak ja Sportief. Ik kwam laatst ff binnengelopen, kijken naar een geschikte Camelbag. Kwam er een superenthousiaste verkoper aanlopen die me uiteindelijk wel een uur aan de praat had gehouden. Die gast werkte er net, was eigenlijk skier, maar goed.. van Camelbag kwamen we op schoenen, boards en uiteindelijk op die testreis van hun terecht.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |