Zeg, capslock?quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:50 schreef hifonics het volgende:
[..]
JA EEN ZWAAR ACHTERLIJK EN DEBIEL UITERLIJK WAAR ZELFS EEN ZWAAR GEESTELIJK GEHANDICAPT KIND VAN 1 NOG VAN MOET HUILEN. ZO LELIJK IS HIJ DUS.
o jeequote:Op maandag 4 oktober 2004 19:52 schreef Alcyone het volgende:
[..]
Gelukkig is uiterlijk niet alles. Ik heb zelf een BX en ik lach steeds alle bumperklevers uit die niet doorhebben dat ik met 80 over een drempel kan en zij niet. Hoor wel eens luid gekraak achter me als zo'n debiel z'n voorspoilertje aan gort rijdt.
En een auto is niet debiel. Als een debiel een auto kan ontwerpen wel. De waarheid is dat een auto wordt ontworpen door een enorm team van ontzettend geleerde en intelligente personen. Dat jij 'm lelijk vindt... boeie.
Volgens mij heb je niet begrepen wat ik net vertelde. Uiterlijk is niet alles. Voor jou blijkbaar wel waardoor je eigenlijk jezelf ook reduceert tot dat dunne schilletje waar iedereen tegenaankijkt. Verbaast me dat je weet hoe een toetsenbord werkt.quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:56 schreef hifonics het volgende:
[..]
o jee
de bx![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nog zo een rijdende doodskist.
en die ontwerpers zijn zeker net geslaagd op het kinderdagverblijf
Ja dat klopt, Bertone heeft de Lamborghini Countash idd op het kinderdagverblijf ontworpenquote:Op maandag 4 oktober 2004 19:56 schreef hifonics het volgende:
[..]
o jee
de bx
dat zou wel bruut zijn..quote:Op maandag 4 oktober 2004 20:22 schreef Tr0ublegum het volgende:
[..]
Ja dat klopt, Bertone heeft de Lamborghini Countash idd op het kinderdagverblijf ontworpen![]()
on-topic, vind het wel een hele mooie auto hoor, die C6. Denk ook dat er mods gaan komen om de achterste wielkasten gesloten te maken, zoals de CX had.
Newsflash: die t-lijers die stoer vanachter een beeldscherm op alles 'dissen' zijn op vrijwel elke forum te vinden, moet er maar mee leren leven helaas.quote:Op maandag 4 oktober 2004 21:32 schreef double-Joop het volgende:
ik ben nog maar net op dit forum en nu valt het me al op dat er gewoon t-lijers zijn die alles voor de lol willen verpesten..
Je mag de C6 best een lelijk hok vinden, ieder zijn smaak. maar onderbouw je mening nou eens, dan kunnen we daar als volwassen mensen gezellig over discussieren.. het zou wat zijn als iedereen elke auto mooi vindt, kijk maar eens naar de mk1 fiat multipla..
kerel, al zat er een v64 met een 24 liter motor in met 20000 pk en kon ik er door muren mee rijden en over elke drempel. ut is en blijft gewoon een gruwelijk lelijke bak en daar is gewoon in mijn ogen niks aan te veranderen. en zolang ik een auto niet mooi vind en in dit geval dus lelijk zul je mij er echt nie in zien rijden, en je zult verbaasd zijn wat ik allemaal met een toetsenbord kan.quote:Op maandag 4 oktober 2004 20:13 schreef Alcyone het volgende:
[..]
Volgens mij heb je niet begrepen wat ik net vertelde. Uiterlijk is niet alles. Voor jou blijkbaar wel waardoor je eigenlijk jezelf ook reduceert tot dat dunne schilletje waar iedereen tegenaankijkt. Verbaast me dat je weet hoe een toetsenbord werkt.
* net bx gti gekocht heeftquote:Op maandag 4 oktober 2004 19:56 schreef hifonics het volgende:
[..]
o jee
de bx![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
met jouw kan ik pratenquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:10 schreef D-Devil het volgende:
Die achterkant is toch echt niet mooi.
Hehe, dankje ! Hij is lekker inderdaadquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:22 schreef hifonics het volgende:
[..]
met jouw kan ik praten
soundje klinkt wel goed hoor trouwens![]()
Waarom zei ja dat niet meteen de eerste keer zo? Scheelt irritatiequote:Op dinsdag 5 oktober 2004 10:22 schreef hifonics het volgende:
[..]
kerel, al zat er een v64 met een 24 liter motor in met 20000 pk en kon ik er door muren mee rijden en over elke drempel. ut is en blijft gewoon een gruwelijk lelijke bak en daar is gewoon in mijn ogen niks aan te veranderen. en zolang ik een auto niet mooi vind en in dit geval dus lelijk zul je mij er echt nie in zien rijden, en je zult verbaasd zijn wat ik allemaal met een toetsenbord kan.![]()
kquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:10 schreef Alcyone het volgende:
[..]
Waarom zei ja dat niet meteen de eerste keer zo? Scheelt irritatie![]()
nee hoorquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 15:59 schreef beschuit het volgende:
Ik vind het een spuuglelijke auto, maar goed, kwestie van smaak he
woei gefeliciteerdquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:23 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
* net bx gti gekocht heeft
ik vind hem lekker wel mooi
maar goed dat jij er niet in hoeft te rijden eeh zweven
Jep, dat viel mij ook direct op! Erg mooi, en leuk dat ze de oude lijnen weer verwerken in een super moderne wagen.quote:Op woensdag 29 september 2004 17:29 schreef wunderbaum het volgende:
Net een CX van opzij
zekersquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:32 schreef patje74 het volgende:
[..]
Jep, dat viel mij ook direct op! Erg mooi, en leuk dat ze de oude lijnen weer verwerken in een super moderne wagen.
De nieuwe modelletjes maken Citroën weer een interessant merk!
heb hem van internet gepluktquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:05 schreef Alcyone het volgende:
Mooi gedaan Fulcrum!
Nu nog een animatie waar een C6 met een CX type 1 wordt vergeleken. Das toch de meest pure CX.
Vind de CX toch mooier, of het nou een type 1 of 2 is.
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |